loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 183 1392/07/08 نظرات (0)

چکیده: با ساخت وسایل الکترو مغنا طیسی نظیر انواع الکتروموتورها، بوبین ها ،رله ها وغیره ، انسان قادر شد با بهره گیری از الکترونیک ، کنترل ابزارهای مکانیکی را در دست گیرد و سر انجام با پیدایش میکرو پروسسورها و با توجه به توانایی آنها در پردازش اطلاعات و اعمال کنترلی و همچنین قابلیت مهم برنامه پذیر بودن آنها تحول شگرفی در ساخت تجهیزات الکترونیکی و صنعتی و غیره به‌ وجود آمد. پیشرفتها و تحولات اخیر باعث پیدایش اتوماسیون صنعتی شده که در بسیاری از موارد جایگزین نیروی انسانی می گردد.

میلاد بخشی بازدید : 165 1392/07/08 نظرات (0)

چکیده: لازم است در اینجا به بررسی كلی موضوع تحقیق بطور خلاصه اشاره شود زیرا موضوع در اصطلاح علم حقوق عبارتست از هر چیزی كه امری به آن نسبت داده می شود كه به اصطلاح حقوق مجنی علیه نام دارد ، لذا در ما نحن فیه موضوع جرایم رابطه نامشروع و اعمال منافی عفت خصوصی و عمومی یعنی آنچه به علت ارتكاب جرم مورد تعرض قرار خواهد گرفت حیثیت و اعتبار و آبروی فردی و خانوادگی و عفت و عصمت اشخاص و اجتماع و افكار حاكم بر آن است

میلاد بخشی بازدید : 170 1392/07/03 نظرات (0)

 

 

بیش از 500 دختر از کشورهای اسلامی درخواست‌های خود را برای شرکت در این مسابقه ارسال کرده بودند. پای‌بندی به آموزه‌های اسلامی یکی از ملاک‌های اصلی برای پذیرفتن داوطلبان بوده است.
همزمان با برگزاری مسابقه انتخاب شایسته ترین دختر جهان در اندونزی مسابقه ای با نام بانوی شایسته جهان اسلام برگزار شد که طی آن یک دختر نیجریه ای تاج بانوی شایسته مسلمان را بر سر گذاشت.

میلاد بخشی بازدید : 175 1392/07/03 نظرات (0)

چکیده: پژوهش حاضر با عنوان بررسی فراهنجاری های زبانی شعر شاملو کوششی است جهت شناساندن سبک فردی شعر شاملو به لحاظ معیارهای زبانشناختی. یافته های این پژوهش از طریق بررسی منتخب اشعار شاملو در کلیه مجموعه آثارش بدست آمده است. در این پژوهش این نکته را دریافتیم که راز زیبایی و زبان نسبتا منحصر به فرد شعر شاملو در فراهنجاری های زبانی خاصی است که او در اشعارش از آنها بهره برده است؛ فراهنجاری هایی از نوع واژگانی، صرفی، نحوی ،معنایی و کهن گرایی

میلاد بخشی بازدید : 195 1392/07/03 نظرات (0)

چکیده: ستاره شناسی می تواند به دو روش مورد بررسی قرار گیرد : یکی به عنوان قدیمی ترین دانش مشاهده ای که درباره ی آسمان پر ستاره بحث می کند؛ دیگری به عنوان جوانترین علم هنگامی که با اختر فیزیک نظری ترکیب شود. ستاره شناسی و اختر فیزیک پهنه کیهان را می پوشانند. از سیارات نزدیک تا اختروش های دور قابل دسترس . در حقیقت ستاره شناسی و اختر فیزیک در تمام ازمنه از آغاز جهان تا پایان ممکن را دربرمی گیرد. بنابراین ستاره شناسی هم کیهان و هم بشر را در زمان و همچنین در فضا در نظر می گیرد

میلاد بخشی بازدید : 185 1392/07/02 نظرات (0)
سرمربی تیم فوتبال اف‌سی سئول کره جنوبی می‌گوید حرف‌های امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال ایران را برای انجام بازی تهاجمی در بازی روز چهارشنبه باور ندارد! او معتقد است که استقلال در سئول "دفاع بیش از حد" انجام خواهد داد.

 "چوی یونگ - سونگ" در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال اف‌سی سئول کره‌جنوبی و استقلال ایران در خصوص این بازی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما می‌خواهیم در خانه خود بازی تهاجمی انجام بدهیم. شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توانیم به یک گل بسنده کنیم و باید چند گل به حریف بزنیم.

میلاد بخشی بازدید : 184 1392/07/02 نظرات (0)

محققان مؤسسه تکنولوژی ماساچوست (MIT)‌ پوشش جدیدی برای شفاف نگه داشتن شیشه خودرو، بخصوص پیشگیری از یخ زدگی و مه گرفتگی در فصول بارندگی طراحی کردند.تمیز کردن شیشه خودرو بویژه پس از بارش سنگین برف بسیار دشوار است، اما انجام این کار با عرضه پوشش محافظ شیشه خودرو توسط محققان MIT ‌بزودی به فراموشی سپرده خواهد شد.

 

میلاد بخشی بازدید : 184 1392/07/02 نظرات (0)
همه دردهایی که در ناحیه فک و صورت ایجاد می‌شود، مربوط به دندان نیست. گاهی منشاء این درد‌ها، عامل دیگری است؛ مثلا دردهای ناشی از نورالژی عصب ۳ قلو، زونا، میگرن و سینوزیت گاهی با دردهای دندانی اشتباه گرفته می‌شوند.

از دیگر دلایل مهم درد دندان، سکته قلبی است که درد ناشی از آن، خود را به صورت درد دندان و فک پایین سمت چپ نشان می‌دهد. به همین دلیل دندان پزشکان توصیه می‌کنند هر ۶ ماه یا حداکثر سالی یکبار به پزشک مراجعه کنید تا از نظر سلامت دهان و دندان بررسی شوید

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 292
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 959
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,616
  • بازدید ماه : 6,163
  • بازدید سال : 56,152
  • بازدید کلی : 675,641