loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 213 1392/07/16 نظرات (0)

جایگاه مدیریت زنجیره تامین در پیاده سازی کسب و کار الکترونیک (مهندسی صنایع و IT و مدیریت اجرایی و MBA)

چکیده: تاثیر گسترش و رشد فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی و ورود آنها به عرصه سیستم های سازمانی بر توسعه راهبردهای اقتصادی موجب ایجاد تحول و بازنگری در رویكرد سنتی به موضوع تجارت و بازار می شود.در این بین توسعه روز افزون اینترنت در كشورها و گسترش ارتباطات الكترونیكی بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی اینترنت بستری مناسب و مساعد برای برقرای مراودات تجاری و اقتصادی فراهم كرده است. این پدیده نوظهور كسب و كار الكترونیكی نام دارد. مدیریت زنجیره تامین نقشی بسیار مهم و رقابتی در محیط گسترده و پویای تجارت جهانی دارد. در این مقاله با بررسی ساختار و خصوصیات زنجیره تامین، جایگاه مدیریت زنجیره تامین در پیاده سازی کسب و کار الکترونیک مورد بحث قرار می گیرد و در پایان نیز با جمع بندی مطالب به دسته بندی منافع و چالشهای بهره گیری از مدیریت زنجیره تامین در کسب و کار الکترونیک پرداخته شده است. تشدید صحنه رقابت جهانی در محیطی که بصورت دائم در حال تغییر است ضرورت واکنش های مناسب سازمان ها وشرکتهای تولیدی ـ صنعتی را دو چندان کرده و بر انعطاف پذیری آنها با محیط نامطمئن خارجی پای می فشارد. گسترش و رشد فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی و ورود آنها به عرصه سیستم های سازمانی آثار و تبعات مثبتی در ساختار سازمان های بهره بردار از این فناوری ها گذاشته است. تاثیر فزاینده ابزارهای كاربردی و علمی در فعالیت های مختلف سازمان به ویژه تاثیر آن بر توسعه راهبردهای اقتصادی موجب ایجاد تحول و بازنگری در رویكرد سنتی به موضوع تجارت و بازار می شود. در این بین توسعه روز افزون اینترنت در كشورهای مختلف و اتصال تعداد زیادی ازمردم جهان به شبكه جهانی اینترنت و گسترش ارتباطات الكترونیكی بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی اینترنت بستری مناسب و مساعد برای برقرای مراودات تجاری و اقتصادی فراهم كرده است. این پدیده نوظهور كسب و كار الكترونیكی نام دارد. در دهه 90 میلادى، رویكردهاى زنجیره تامین و مدیریت آن پا به عرصه وجود نهاد. با پیاده سازی مدیریت زنجیره تامین درکسب و کار الکترونیک تولید كننده خود خریدار كالا از تامین كنندگان خود و فروشنده كالایى جدید به خریداران خود است. یعنی اینکه یكى از عناصر مهم مدیریت زنجیره خودكارسازى امر خرید و فروش بین اعضاى زنجیره است. هدف هر زنجیره تامین، حداکثر کردن ارزش کل تولید است. بالطبع استفاده از مدیریت زنجیره تامین در پیاده سازی کسب و کار الکترونیک نقش مثبتی ایفا می کند که بعد از بحث و بررسی به نتایج آن می پردازیم.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 13

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 149 1392/07/16 نظرات (0)

به کدام مرد نباید دل بست؟

بحث ازدواج, تاریخ ازدواج

مردی که به او دلبسته اید، حرفی از ازدواج نمی زند و با بهانه های مختلف خواستگاری را عقب می اندازد؟ باید با او چطور رفتار کرد؟ گاهی دچار تعارض می شوید که آیا به رابطه عاطفی که مدت زیادی درگیرش هستید بدون آنکه صحبتی از ازدواج در میان بوده یا اقدامی جدی از سوی نامزدتان صورت گرفته باشد، ادامه دهید یا خیر؟

 

در این صورت شما مدام منتظرید تا اتفاق خوشایندی پیش بیاید و بحث ازدواج جدی تر شود غافل از اینکه فرصت ها و موقعیت های مناسب دیگر ازدواج را نادیده می گیرد و همچنان منتظر پیشنهاد از طرف کسی می مانید که هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته است. اگر درگیر چنین رابطه ای هستید، باید واقع بین تر از این باشید زیرا فرصت هایی که از دست می دهید، تکرار نشدنی هستند.

در اصل اگر مردی واقعا خواستار این رابطه باشد بدون تعلل و بهانه های نابجا، آن را به سمت ازدواج پیش می برد و در صورت فراهم بودن همه شرایط، آن را به تاخیر نمی اندازد.

با زبان بی زبانی می گوید نه؟
شما پیوسته از مرد مورد علاقه تان درخواست تعیین نمودن تاریخ ازدواج می کنید تا هر چه زودتر با شما ازدواج کند. وقتی مردی برای سال های طولانی با شما رابطه دارد و از شما تقاضای ازدواج نکرده است و به تقاضاهای شما با پاسخ های مبهمی که نمی توانید از آنها برداشت مثبتی کنید بی توجه است، پس این مرد اهل ازدواج نیست.

شاید مردی که به ازدواج با شما تمایل دارد خیلی زود این پیشنهاد را مطرح نکند، اما لااقل پاسخ منفی قاطعی به شما نمی دهد و در گفتگوهای جدی، می گوید که از شما فرصتی برای بررسی این موضوع می خواهد. البته در صورت چنین جمله ای ماجرا را تمام شده ندانید و از او در مورد زمانی که برای بررسی کردن نیاز دارد سوال کنید.

میلاد بخشی بازدید : 173 1392/07/16 نظرات (0)

الگوریتم جستجوی ممنوع (مهندسی صنایع - تحقیق در عملیات و سایر رشته ها)

چکیده: الگوریتم جستجوی ممنوع یا tabu search یکی از الگوریتم های متاهیوریستیک می باشد که به عنوان یک روش نوید بخش برای حل مسایل و کاربردهای عملی معرفی شده است. جستجوی ممنوع را می توان به عنوان تکنیکی بر گرفته از مفاهیم هوش مصنوعی در نظر گرفت. این تکنیک روشی کلی برای هدایت جستجو در دست یابی به جواب های خوب در فضای جواب پیچیده است. روش های بهینه سازی کلاسیک در حل مسایل سخت و پیچیده معمولا با مشکلات زیادی مواجه می شوند. این گونه مسایل در دنیای واقعی به فراوانی به چشم می خورد و اهمیت بسزایی در زمینه های مختلف مانند تجارت، مهندسی، اقتصاد وغیره دارند. به دلیل اهمیت این مسایل نمی توان در فرآیند حل آنها از روش هایی استفاده نمود که امید چندانی به موفقیت آنها وجود ندارد. لذا همیشه سعی بر این بوده که بتوان روش های جدیدی را ابداع نمود تا توانایی انسان را در حل این گونه مسایل بالا ببرد. روش متاهیوریستیک جستجوی ممنوع تا حد زیادی توانسته به این نیاز پاسخ دهد. وقتی صحبت از جستجوی ممنوع در بهینه یابی است معمولا این سؤال پیش می آید که چرا روش، بدین اسم خوانده می شود. در برخورد اول شاید تصور شود که تابو مخفف چندین کلمه است ویا ممکن است تصور شود که این عنوان دلالت بر عنوان گروهی جدید و یا از این قبیل دارد، ولی در اصل این گونه نیست. همان گونه که گلوور نحوهی نامگذاری روش را تشریح می کند، این نام در اصل از روی ایده ای که سالها پیش وی برای طراحی رویکرد حل مسئله در هوش مصنوعی و بهینه سازی بدست آورده بود، ریشه می گیرد. از نظر سنتی کلمه تابو ویژگی هایی دارد که آن را با جستجوی ممنوع بیشتر تطبیق می دهد. تابو از زبان تونگا که یک زبان پلینیزی (زبان مردم جزیره تونگا) است گرفته شده است. تابو در این زبان برای اطلاق به مواردی بکار می رود که به دلیل مقدس بودن نباید به آنها دست زد. همچنین بر اساس لغت نامه وبستر این کلمه به معنای یک چیز منع شده توسط عرف جامعه به عنوان معیار مصونیت، و یا چیزی غدغن شده به خاطر در بر داشتن نوعی ریسک است. این تعابیر، با طبیعت جستجوی ممنوع بیشتر مطابقت می کنند. ریسکی که در جستجوی ممنوع وجود دارد و باید از آن اجتناب کرد، دنبال کردن مسیری غیر بهره ور و روبرو شدن با وضع غیر مطلوب، بدون داشتن امید فرار است.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 23

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 157 1392/07/15 نظرات (0)

پردرآمدترین تنیسورهای دنیا +عکس

تنیس,بهترین تنیسورهای جهان,پردرآمدترین تنیسورهای دنیا

پردرآمدترین تنیسورهای دنیا +عکس
پردرآمدترین تنیسورهای دنیا بین ژوئن 2012 و ژوئن 2013، جمعاً 60 میلیون دلار جایزه گرفتند و بیش از سه برابر این رقم را از تبلیغات، نمایش ها و هزینه های حضور در مراسم مختلف دریافت کرده اند. پیشگام همه آنها راجر فدرر است که در این مدت 71.5 میلیون دلار درآمد داشته که جایزه نقدی اش 6.5 میلیون دلار بوده است.

 

پردرآمدترین تنیسورهای دنیا از دید فوربس فدرر رویای بازاریابان است و حدود یک دهه است که در این ورزش، پیشرو است. او خوش تیپ و مهربان است و در حرفه ورزشی اش هیچ وقت رسوایی به بار نیاورده است.

 

میلاد بخشی بازدید : 181 1392/07/15 نظرات (0)

پایان نامه پیرامون مدیریت و محافظت از شبكه های كامپیوتر

چکیده: یك كامپیوتر تحت شبكه كه منابع را فراهم می سازد یك سرویس دهنده نامیده می شود. كامپیوتری كه به این منابع دسترسی دارد را بعنوان یك ایستگاه كاری یا سرویس گیرنده می شناسیم. سرویس دهنده ها از قدرتمندترین كامپیوترهای روی شبكه می باشند زیرا آنها جهت ارائه خدمات به بسیاری از نیازهای سایر كامپیوترها به قدرت بیشتری نیاز دارند. در مقایسه ایستگاههای كاری یا سرویس گیرنده ها معمولاً از كامپیوترهای شخصی ارزان قیمت و با قدرت پردازش پایین تر می باشند و برای شبكه های كوچك با تعداد كمتری از كاربران می توانید از شبكه نظیر به نظیر استفاده كنید. تمامی كامپیوترهای بر روی شبكه باید به یكدیگر متصل باشند و این اتصال از طریق كارت رابط شبكه و كابل كشی صورت می گیرد.

میلاد بخشی بازدید : 211 1392/07/15 نظرات (0)

کارت های هوشمند و تکنولوژی جاوا کارت به صورت پاورپپوینت ppt

 

 

چکیده: كارت هوشمند كارتی پلاستیكی با ابعاد كارت های اعتباری (حدود ٥/٥ در ٥/٨ سانتی متر) است كه روی آن یا در بین لایه های آن، تراشه های حافظه و ریزپردازنده برای ذخیره سازی داده ها و پردازش آن ها قرار داده شده است. كارت هوشمند رایانه كوچكی است كه روی یك كارت پلاستیكی نصب شده است. این قبیل كارت ها به راحتی در جیب جای می گیرد و در كاربردهای مختلف از آن استفاده می شود. کارتهای هوشمند از نظر اندازه و شکل ظاهری ، شبیه کارتهای مغناطیسی معمولی هستند ولی درون این کارت ها کاملا با کارتهای معمولی متفاوت است. کارتهای مغناطیسی معمولی یک تکه پلاستیک ساده با یک نوار مغناطیسی هستند در حالی که کارت های هوشمند درون خود یک ریز پردازنده دارند...

میلاد بخشی بازدید : 187 1392/07/08 نظرات (0)

چکیده: در سه دهه آخر قرن نوزدهم میلادی بر اثر تحولات مصورسازی و پیوند نزدیکی که بین نقاشی و چاپ برقرار شده بود، پدیده تازه یی موسوم به پوستر یا آفیش بوجود آمد. امروزه پوسترهای مصور با بهره گیری از حروف متنوع، طراحی و نقاشی و عکاسی، بمنزله نمونه های کاملاً پیشرفته یی از هنر گرافیک نوین شناخته می شوند. گو اینکه پوسترسازی، شاخه یی از گرافیک است، ولی با سایر رشته های هنرهای تجسمی نیز پیوند متقابل دارد.

میلاد بخشی بازدید : 153 1392/07/08 نظرات (0)
لیونل مسی به دلیل مصدومیت در دیدار برابر آلمریا نمی‌تواند تیمش را تا سه هفته همراهی کند.

بارسلونا در هفته هفتم رقابت‌های لیگا موفق شد با دو گل این دیدار را با برتری پشت سر بگذارد. لیونل مسی که گل اول بارسلونا را در این دیدار به ثمر رساند، چند دقیقه پس از زدن گل اول تیمش به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد.

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 321
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,102
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,759
  • بازدید ماه : 6,306
  • بازدید سال : 56,295
  • بازدید کلی : 675,784