loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 369 1393/04/19 نظرات (0)

آرژانتين و آلمان فيناليست‌هاي جام بيستم

آرژانتين با شکست هلند در ضربه‌هاي پنالتي حريف آلمان در ديدار پاياني جام‌جهاني شد.

تيم‌هاي ملي هلند و آرژانتين از ساعت 30 دقيقه بامداد امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه سائوپائولوي شهر سائوپائولو به مصاف هم رفتند تا سرنوشت دومين فيناليست جام بيستم مشخص شود که اين ديدار در در وقت‌هاي قانوني و اضافه بدون گل به پايان رسيد و در نهايت آرژانتين در ضربات پنالتي با نتيجه 4 بر 2 پيروز شد و به فينال رسيد.
میلاد بخشی بازدید : 193 1393/02/23 نظرات (0)
بیوگرافی آندرس اینیستا + تصاویر آندرس اینیستا


بیوگرافی آندرس اینیستا + تصاویر آندرس اینیستا
نام کامل: آندرس اینیستا لوخان
تاریخ تولد:۱۱ مه ۱۹۸۴
محل تولد: فوئنتیلبیا، اسپانیا
پُست: هافبک/مهاجم گوش

 آندرس اینیستا لوخان (به اسپانیایی: Andrés Iniesta Luján) که در ۱۱می ۱۹۸۴ در روستایی کوچک به نام فوئنتیلبیا، واقع در استان آلباسته در اسپانیا به دنیا آمد، فوتبالیستی اسپانیایی است که در پست هافبک تهاجمی بازی می‌کند. اینیستا هم‌اکنون با پیراهن تیم فوتبال بارسلونا در رقابت‌های لالیگا اسپانیا شرکت می‌کند و عضو تیم ملی فوتبال اسپانیا نیز می‌باشد. وی از نوجوانی در مدرسه فوتبال بارسلونا آموزش دیده است.

 

میلاد بخشی بازدید : 150 1392/10/23 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو توپ طلا را کسب کرد/ مسی و ریبری ناکام ماندند

اخبار,توپ طلا کریس رونالدو

اخبار ورزشی - بعد از 5 سال؛
کریستیانو رونالدو توپ طلا را کسب کرد/ مسی و ریبری ناکام ماندند

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید برای دومین بار موفق شد عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رونالدو 28 ساله دقایقی پیش در مراسم توپ طلا 2013 که در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد بالاتر از فرانک ریبری و لیونل مسی دو رقیب خود به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا دست یافت و توپ طلای 2013 را از آن خود کرد.

رونالدو پیش از این در سال 2008 نیز عنوان توپ طلا را کسب کرده بود. این نخستین بار از سال 2008 تا به حال است که لیونل مسی نتوانست توپ طلا را از آن خود کند.
اخبار ورزشی - مهر

 

میلاد بخشی بازدید : 151 1392/09/20 نظرات (0)
بازتاب حمله فیس‌بوکی مسی در "ال‌موندو"

اخبار ,اخبار ورزشی,فیس بوک مسی

 

اخبار ورزشی - بازتاب حمله فیس‌بوکی مسی در "ال‌موندو"

روزنامه «ال‌موندو» در گزارشی به بررسی حمله هواداران ایرانی به حمله صفحه اجتماعی لیونل مسی پرداختند.

پس از همگروهی آرژانتین با ایران در جام جهانی 2014 برزیل عده‌ای از هواداران ایرانی در اقدامی ناپسند با حمله به صفحه شخصی لیونل مسی در شبکه فیس بوک اقدام به توهین به فوق ستاره فوتبال جهان کردند.

 

حرکت ناپسند برخی از هواداران ایرانی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت. روزنامه‌ "ال‌موندو" یکی از روزنامه‌های معتبر اسپانیایی در گزارشی اعلام کرد که هواداران ایرانی با حمله به صفحه شخصی مسی جملات نه چندان ناپسندی را به این بازیکن نسبت دادند.

 

این روزنامه‌ نوشته است: مسی در زبان فارسی نام یک فلز است که ارزش زیادی ندارد و به همین خاطر هواداران ایرانی با استفاده از تشابه نام مسی با یک فلز به توهین به این بازیکن پرداختند.

 

بعضی دیگر از رسانه‌های آلمانی نظیر اسپورت و اشپیگل و اسپانیایی با استناد در گزارشی جداگانه به حمله برخی از ایرانی‌ها به صفحه لیونل مسی در فیس‌بوک پرداختند.

اخبار ورزشی - ایسنا

 

میلاد بخشی بازدید : 187 1392/09/17 نظرات (0)

همه آنچه که درباره قرعه کشی جام جهانی می‌خواهید بدانید


 اخبار ورزشی - همه آنچه که درباره قرعه کشی جام جهانی می‌خواهید بدانید

با خارج شدن آخرین گوی از یکی از سه گلدان قرعه کشی جام جهانی در روز جمعه سرنوشت هشت گروه جام جهانی برزیل مشخص خواهد شد و شمارش معکوس برای آغاز مهمترین رخ داد فوتبالی جهان آغاز خواهد شد.

با مشخص شدن تیم‌های چهار گلدان مراسم قرعه کشی جام جهانی برزیل، از همین حالا رسانه‌های مختلف در گفتگو با بازیکنان و مربیان در سراسر جهان به گمانه زنی درباره گروه‌های هشت گانه می پردازند.

با برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی برزیل در روز جمعه ۱۵ آذر این پیش بینی ها به پایان خواهد رسید و هشت گروه جام بیستم مشخص خواهند شد.

شاید برخی درباره این روز و مراسم سوالاتی داشته باشند، ما به تعدادی از مهمترین سوال‌ها در مورد این مراسم پاسخ گفته‌ایم.


میلاد بخشی بازدید : 153 1392/08/15 نظرات (0)

محسن ترکی: خجالت می‌کشم بگویم داورم؛ مردم طعنه می‌زنند و می‌گویند «شماره حساب بد

محسن ترکی ,داوری قهرمانی

محسن ترکی: خجالت می‌کشم بگویم داورم؛ مردم طعنه می‌زنند و می‌گویند «شماره حساب بدهم»؟!

شرمسارم از اینکه جزو خانواده داوری هستم. تا بقال سرکوچه هم از ما می‌پرسد داوران پول می‌گیرند، واقعا طعنه‌های مردم سنگین است.

سکوت چند ماهه محسن ترکی در مصاحبه شکست؛ پس از صحبت‌های دیروز اصفهانیان در خصوص برخورد با محسن ترکی؛ این داور با سابقه فوتبال کشورمان دلایل قضاوت نکردنش را بیان کرد. محسن ترکی با 25 سال سابقه قضاوت در آستانه یک رکورد جهانی قرارداد اما از سوی کمیته داوران بایکوت شده و می‌گوید با حضور اصفهانیان داوری ایران به زیر صفر رسیده است!


*رئیس کمیته داوران خبر از برخورد با شما داده و گفته باید پاسخگو باشید.
برای ایشان متاسفم که حرف‌هایش را با رسانه‌ها می‌زند نه با من و این رفتار باعث شرمندگی جامعه داوری است که به جای صحبت با من در سانه‌ها مصاحبه می‌کند.


*یعنی در این مدت هیچ صحبتی با شما نشده است؟
هیچ صحبتی با من نکردند و تنها یک شب من با اصفهانیان تماس گرفتم که چرا در رسانه‌ها صحبت می‌کنید و با خود من حرف نمی‌زنید؟


میلاد بخشی بازدید : 227 1392/07/29 نظرات (0)

مجموعه کامل ورزشی (فایل های آموزش و آشناسازی با انواع ورزش ها)

این مجموعه شامل دو پوشه معرفی رشته های ورزشی و یک پوشه آموزش ورزشی هست پوشه اول شامل 17 فایل و پوشه دوم شامل 6 فایل متنی است همچنین در پوشه اصلی 32 فایل در مورد ورزش در اسلام (شامل دوبخش) - علوم ورزش - بررسی سونا و ژیمناستیک - آموزش حرکات کششی قبل و بعد از تمرین - آموزش گرم کردن - بررسی دوپینگ - تاریخچه تیراندازی ، ژیمناستیک ، سوارکاری . کوهنوردی - روانشناسی ورزشی - بازی محلی - تاریخچه فوتبال - آموزش ورزش به کودکان - آموزش رولینگ - آموزش والیبال - آموزش بسکتبال - آموزش فوتبال و همهی ورزش های دیگر همچنین بررسی و تاریخچه آنها و ووو ....... بسته کامل ورزشی (متنی)

...

فرمت فایل ها: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 332
  • باردید دیروز : 452
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 784
  • بازدید ماه : 784
  • بازدید سال : 84,365
  • بازدید کلی : 703,854