loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 219 1392/07/08 نظرات (0)

چکیده: جانوران بدون وجود ترس قادر به حفظ امنیت خود نیستند. اضطراب یک علامت هشدار دهنده است، خبر از خطری قریب الوقوع می دهد و موجود را برای مقابله با تهدید آماده می کند. ترس نیز که علامت هشدار دهنده مشابهی است که با اضطراب با خصوصیات زیر تفکیک می شود: ترس واکنش به تهدیدی معلوم، خارجی، قطعی و از نظرمنشاء بدون تعارض است. اضطراب واکنش در مقابل خطری نامعلوم، درونی، مبهم و از نظر منشاء همراه با تعارض است.

میلاد بخشی بازدید : 291 1392/07/08 نظرات (1)
 آخرین وعده فدراسیون فوتبال این بود که سرمربی تیم ملی صبح دوشنبه به تهران می آید اما او باز هم برنگشت.

 کارلوس سه روز است به انتظار فدراسیون فوتبال نشسته و در این مدت هنوز پولی به حسابش نریختند تا به تهران بیاید. درحالی که روز گذشته علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال  اعلام کرد: «پول کروش را کامل پرداخت کرده ایم.»

 

 

میلاد بخشی بازدید : 185 1392/07/08 نظرات (0)

چکیده: پروژه کارشناسی که ملاحظه می کنید در زمینة منابع تغذیة سوئیچینگ می باشد که به اصول کار و چگونگی طرح و تجزیه و تحلیل منابع تغذیة سوئیچینگ پرداخته و در پایان شبیه سازی آن توسط نرم افزار ORCAD انجام گرفته است. در این پایان نامه سعی گردیده به صورت جامع و کامل در زمینه منابع تغذیة سوئیچینگ توضیح داده شود و در پایان شبیه سازی این منابع تغذیه انجام شده تا مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد. 

میلاد بخشی بازدید : 207 1392/07/08 نظرات (0)

زمانی باغ وحش شهر لوس آنجلس دو نمونه از خطرناکترین موجود دنیا رابه معرض نمایش گذاشته بود این تنها موجودی بود که میتوانست زمین و همه ی حیوانات آن را نابود کند .آیا میتوانید حدس بزنید این چه موجودی بود ؟حدس شما درست است .در قفسی که به همین منظور تعبیه شده بود یک دانشجوی پسر و یک دانشجوی دختر از دانشگاه کالیفرنیا در لوس آنجلس قرداد شده بودند آیا شما نیز با مسئولان باغ وحش لوس آنجلس هم عقیده اند ؟ آیا میتوانید حیوانی را تصور کنید که نسبت به همنوع خود بی رحم تر و خشن تر از انسان باشد ؟

میلاد بخشی بازدید : 163 1392/07/08 نظرات (0)

چکیده: قرآن کریم ،آخرین سروش آسمانی است که پیامبر اکرم (ص)آن را برای بشریت به ارمغان آورده است . این کتاب الهی ،از جهات مختلفی مانند فصاحت و بلاغت ،معارف عالی و قوانین استوار ،خبرهای غیبی و اعجاز علمی و. . . معجزه محسوب می شود . و در باب اعجاز علمی مباحثی چون فیزیک ،شیمی ،علوم پزشکی و . . . در آیات قرآن به چشم می خورد و آنچه در این تحقیق مطرح گردیده است مباحث مربوط به بهداشت جسم انسان است که امروزه از مهمترین شاخه های علوم پزشکی محسوب می شود .

میلاد بخشی بازدید : 167 1392/07/08 نظرات (0)

«حالم بد است»،«حوصله‌ام سر رفته»،«هميشه ناراحتم» و... اينها جملاتي است كه بسياري از جوان‌هاي امروز مثل نقل و نبات به‌كار مي‌برند اما مشكل چيست؟ چرا حال اكثر جوان‌ها این روزها بد است؟ اصلا چه حالی را می‌شود حال بد دانست و چه حالی برای انسان خوب است؟

همیشه دنبال حال خوب بودن اشتباه است
همه انسان‌ها در لحظه‌های مختلف زندگی دچار احساسات خوشایند و ناخوشایندی می‌شوند.

میلاد بخشی بازدید : 143 1392/07/08 نظرات (0)

چکیده: هدف این مقاله بهبود درك مفاهیم فناوری، داد و ستد سنتی و الكترونیكی سهام در بازار بورس ایران می باشد. این مقاله، تاثیر فناوری اطلاعات در توسعه بازار سرمایه را مورد بررسی قرار می دهد. بكار گیری صحیح این‌ فناوری موجب توسعه فرایند دادوستد الكترونیك سهام خواهد بود. بدون شك فرهنگ سازی و درك مفاهیم تكنولوژی اطلاعات و بكار گیری آن در زمینه فوق الذكر موجبات افزایش كارایی بازار بورس را فراهم می آورد. توسعه‌ و پیشرفت‌ فناورى‌ اطلاعات‌‌ و پیدایش عصر مجازی، شدیدترین‌ موج‌ تغییر را در زندگى‌ بشر سبب‌ شده‌ است.

میلاد بخشی بازدید : 175 1392/07/08 نظرات (0)

چکیده:مدیریت پایگاه های داده یکی از کاربردی ترین شاخه های علوم کامپیوتر می باشد و برای انجام این کار ابزار های مختلفی موجود می باشدکه accessیکی از آنها به شمار می آید. پایگاه داده های رابطه ای یکی از مدل های متداول برای طراحی بانک اطلاعاتی است که در اینجا درباره آن بحث خواهد شد.accessبه عنوان یکی از قوی ترین نرم افزار های سیستم مدیریت پایگاه داده(DBMS)طرفداران زیادی در دنیا دارد. مانند سیستم های مدیریت بانک اطلاعاتی پیشین ,MicrosoftAccessjتوسط بیش از میلیون ها نفر در دنیا مورد استفاده قرار میگیرد

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 322
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 1,108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 6,371
  • بازدید سال : 56,360
  • بازدید کلی : 675,849