loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 183 1393/02/21 نظرات (1)

پروژه بررسی استفاده از شیشه در معماری و شهر سازی

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
بخشی از مقدمه:
معایب شیشه
ضرورت استفاده روزافزون شیشه در ساخت و سازهای شهری ، صنایع و اتومبیل ها همواره با معایب بسیار زیاد شیشه در تقابل بوده است . از این معایب می توان ،‌اتلاف بیش از حد انرژی گرمایش و سرمایش ، ضعف در مقابل ضربه و تنش و در نتیجه خطرساز بودن در مقابل حوادث غیر مترقبه ، عبور بیش از حد نور شدید و عبور اشعه های مضر خورشید را نام برد . امروزه پوشش های چند لایه پلیمری  ( ویندوفیلم لومر LLumar window film ) جدیدترین دستاورد تكنولوژی برای تكمیل شیشه ها و رفع نواقص متعدد آن می باشد . 
میلاد بخشی بازدید : 193 1393/02/21 نظرات (0)

پروژه بررسی معماری تاج محل

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
بخشی از مقدمه:
« مقدمه »
در ايران، ساختن مزار يكي از شيوه‌هاي معمول براي بزرگداشت بزرگان مذهبي يا رجال و افراد مهم اجتماعي يا كشوري بود كه به ويژه از دوره ايلخاني به بعد بيشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفت. در دوره گوركانيان هند كه آنان را مي‌توان در برخي زمينه‌ها وارث تيموريان دانست، به ساختن مزار براي بزرگان به صورت بارزي توجه شد. در واقع، فرهنگ ساختن مزار و مقبره براي درگذشتگان توسط مسلمين به هند راه يافته است.
میلاد بخشی بازدید : 188 1393/02/20 نظرات (0)

سوالات آرایشگر ناخن آزمون ادواری فنی و حرفه ای

نام محصول: سوالات سنجش مهارت رشته آرایشگر ناخن
رشته: مراقبت و زیبایی (آرایشگر ناخن)
تعداد آزمون: 21 دوره
تعداد مجموع سوالات: 725 سوال
بسته پیش رو شامل نمونه سوالات آزمون ادواری سنجش مهارت فنی و حرفه ای میباشد که توسط گروه میهن همکار به صورت یکجا گرآوری شده است.
میلاد بخشی بازدید : 135 1393/02/19 نظرات (0)

آموزش کامل برنامه نویسی دستگاه فرز با کنترلر FANUC

برنامه نویسی دستگاه فرز با کنترلر FANUC

 

در این فایل آموزشی تمامی G کدها و M کدهای دستگاه فرز با کنترلر فانوک آموزش داده شده است . بهترین و کامل ترین مرجع کدنویسی است که برای برنامه نویسان سی ان سی کار و دانشجویان ساخت و تولید بسیار مفید است .

دانلود آموزش کامل برنامه نویسی دستگاه فرز با کنترلر FANUC

 

میلاد بخشی بازدید : 176 1393/02/17 نظرات (0)

پروژه بررسی و مروری بر اقتصاد ایران

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
بخشی از مقدمه:
فصل اول
1)اقتصاد کلان چه میگوید؟
در ابتدا باید بر روی یک نکته اساسی تاکید شود که دامنه علم اقتصاد بسیار گسترده است و از واژه های تخصصی و کلیدی آن گرفته تا روابط پیچیده ,هر کدام دنیای پهناوری را در بر گرفته اند.آری درخت دانش اقتصاد به طور شگفت آوری رشد کرده و به زیر شاخه های گوناگونی دسته بندی شده است.این را نمیخواهم به شما القا کنم که یادگیری این دانش بسیار دشوار و پیچیده است اما باید به خود و جوانه های دانش زمان کافی بدهید و تکرار ,تمرین و پژوهش های جانبی را فراموش نکنید.نخست بهتر است همچون یک درخت ریشه ها را بیابید و در مرحله مفاهیم ,اصول کلی و راه های رسیدن به هدف را دنبال کنید..
اقتصاد کلان چیست؟
میلاد بخشی بازدید : 168 1393/02/17 نظرات (0)

پروژه بررسی و معرفی شبکه های عصبی مصنوعی

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
بخشی از مقدمه:
هوش محاسباتي يا  (Computational-Intelligence) CI به معناي استخراج هوش، دانش، الگوريتم يا نگاشت از دل محاسبات عددي براساس ارائه به روز داده‌هاي عددي است. سيستم‌هايCI در اصل سيستم‌هاي ديناميكي مدل آزاد (Model-free) را براي تقريب توابع و نگاشتها ارائه مي‌كند. در كنار اين ويژگي بسيار مهم بايد از ويژگي مهم ديگري در ارتباط با خصوصيات محاسباتي سيستم‌هاي CI نام برد، كه در آن دقت، وجه‌المصالحه مقاوم بودن، منعطف‌بودن و سهولت پياده‌سازي قرار مي‌گيرد. 
میلاد بخشی بازدید : 152 1393/02/17 نظرات (0)
  بیوگرافی کامل حنانه شهشهانی همراه با عکس

حنانه شهشهانی متولد ۴ اسفند ۱۳۶۸ است . حنانه شهشهانی در رشته موسیقی(آهنگ سازی) تحصیل کرده و ویالن ساز تخصصی اوست . وی اولین بار در ۴ سالگی در سریال”شلیک نهایی”بازی کرد، بعد از چند کار هم با شاهپور غریب در زمینه کودک انجام داد. همچنین حنانه شهشهانی در چند کار هم با مادر خود همکاری کرده است.
 
حنانه شهشهانی بعد از این فعالیت ها چند سالی برای ادامه تحصیل به ارمنستان رفت . وی در سن ۱۶ سالگی دوباره به ایران برگشت و در اولین کارش پس از بازگشت به ایران در فیلم سینمایی “زاگرس” و بعد از این فیلم در تله فیلم”بلند گریه کن” ساخته اسماعیل فلاح پور بازی کرد .

حنانه شهشهانی بعد از این تله فیلم در “یک مشت پرعقاب”،میم مثل مادر”،”کلاه پهلوی”،”ترانه مادری”،”مثل هیچ کس”بازی کرد و آخرین کار وی هم یک کار سینمایی به نام “حرفه ای ها”است به کارگردانی پوران درخشنده که امسال راهی جشنواره خواهد شد.

 

میلاد بخشی بازدید : 190 1393/02/17 نظرات (0)

پایان نامه طراحی وب سايت اساتيد دانشگاه

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
بخشی از مقدمه:
هدف:
دليل وجودی يك سايت كه مهمترين بخش طراحی وب ميباشد، اين عنصر بايد درتمامی تصميماتی كه شامل بخشهای ديگر ميشود در نظر گرفته شود.به طور كلي هدف از ايجاد سايت هاي وب گرفتن اصل مطلب و پخش كردن آن بين چندين صفحه مرتبط است براي اينكه درك آن توسط كاربر آسان شود(ارائه اين صفحات در فصل دوم انجام ميگيرد.)
صرفنظرازپروژه اولين قدم هميشه يكسان است:هدف كلي پروژه راتعيين كنيد.پس درابتدا لازم است كه هدف خود را درطراحی اين سايت بيان كنم:

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 292
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 957
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,614
  • بازدید ماه : 6,161
  • بازدید سال : 56,150
  • بازدید کلی : 675,639