loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 230 1392/05/10 نظرات (0)

مقاله عمران در مورد لوله های آزبست سیمان


چکیده: لوله های آزبست سیمان مصرفی در خطوط و شبکه های جمع آوری فاضلاب و آب باران از نظر جنس و مواد اولیه تفاوتی با لوله های آزبست سیمان تحت فشار ندارند، به جز آن که با توجه به کاربرد آنها می توانند دارای محدودیتهای بیشتری از نظر فشار کار باشند بسترسازی و انواع آن برای لوله های آزبست سیمان در شبکه های جمع آوری و خطوط انتقال و پمپاژ فاضلاب در اصول تفاوتی با آنچه که در خصوص این لوله ها در فصل خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب عنوان گردید نداشته و رعایت تمام موارد ذکر شده قبلی ضروری است. علاوه بر آن و با توجه به حساسیت بسیار زیاد شبکه های جمع آوری فاضلاب ، پیمانکار باید در رعایت شیب لوله های ثقلی، توجه ویژه در این خصوص مبذول و با رعایت دقیق شیب های مندرج در نقشه های اجرایی در بسترسازی نیز نهایت دقت را به عمل آورد...

فرمت فایل: PPT (پاورپوینت) قابل ویرایش تعداد اسلاید: 20

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 

میلاد بخشی بازدید : 397 1392/05/10 نظرات (0)

کارهای لوله گذاری و شبکه جمع آوری فاضلاب و آب باران

چکیده: لوله های بتنی فاضلابی در اقطار مختلف برای شبکه های جمع آوری، خطوط انتقال و حتی خطوط پمپاژ فاضلاب کاربرد وسیعی داشته اند. امروزه و با توسعه صنایع پتروشیمی و تولیدات وسیع لوله های پلی اتیلن، استفاده از لوله های بتنی برای شبکه جمع آوری فاضلاب و خصوصاً در اقطار تا 400 میلیمتر که به طور متوسط حدود 80 درصد طول شبکه های جمع آوری فاضلاب را تشکیل می دهند کاهش زیادی یافته و لوله های پلی اتیلن جایگزین آنها گشته است. انتظار می رود که این روند در آینده گسترش بیشتری پیدانماید و لوله های پلی اتیلن در اقطار بالاتر نیز جایگزین لوله های بتنی گردند. لوله های بتنی فاضلابی در دو نوع ساده و مسلح تولید می شوند. لوله های بتنی فاضلابی ساده تا قطر 900 میلیمتر قابل تولید است، ولی استفاده از آنها در اقطار بیش از 600 میلیمتر معمول نیست، بدون آن که این نکته محدودیتی از این بابت ایجاد نماید.

 

میلاد بخشی بازدید : 605 1392/05/07 نظرات (0)

عکس های مدل لباس جمره بازیگر زن سریال کوزی گونی

در ادامه ضمن مشاهده عکس  جمره با لباس آبی و زیبایش ، مدل اصلی این مدل لباس را می توانید مشاهده کنید.

عکس جمره در سریال کوزی گونی:

kuzey guney jemre model lebas 1 عکس مدل لباس جمره در سریال کوزی گونی

 

میلاد بخشی بازدید : 378 1392/05/07 نظرات (0)

آنالیز هموتوپی - حل معادلات غیر خطی به روشهای کلاسیک و هموتوپی


در این پروژه توضیحات جامع در مورد حل معادلات خیر خطی به روشه های پریشندگی ، غیر پریشندگی شامل روش آدومین ولیاپنوف و همچنین روش هموتوپی قرار گرفته است و در نهایت به حل چند مثال با استفاد از روش هموتوپی صورت گرفته است.

چکیده: در دو دهه گذشته روشها ی تحلیلی برای حل معادلات تابعی در احاطه شیوه های هوموتوپی بوده است. روش های بر اساس هوموتوپی که عمدتا روش های آنالیز هوموتوپی (HAM) و روش پریشندگی هوموتوپی (HPM) هستند کاراییشان را با حل دسته های وسیعی از معادلات تابعی به اثبات رسانده اند. معادلات دیفرانسیل جزیی ومعمولی ، معادلات دیفرانسیل کسری ، معادلات انتگرال و انتگرال-دیفرانسیل، معادلاتی هستند که روش هوموتوپی با موفقیت روی آنها اعمال شده اند. این موارد پتانسیل روش های هوموتوپی را نشان میدهند.

 

میلاد بخشی بازدید : 201 1392/05/07 نظرات (0)

آشنایی جوانان با موسیقی و نت ها

چکیده: موسیقی یکی از هدفهای زیباست که از ابتدای خلقت در نهاد طبیعت مستور بوده . آهنگ مرغان خوش نوا، وزش باد و حرکت برگ درختان، لغزش آب جویباران و ریزش آبشارها موسیقی ابتدائی بشر و اولین آموزگار انسان در آموختن این هنر بوده است.

موسیقی زبانی است که انسان به یاری آن می تواند کما بیش آنچه رادر ضمیر مکنون و مکتوم خویش دارد به میان آورد.

از سوی دیگر موسیقی وسیله ای است که یک موسیقیدان ( خلاق موسیقی ) بسته به احساس، دانسته های عمومی، جهان بینی و انسانیت خویش از آنچه که نزد استادان خود فرا گرفته و خود نیز آنها را به تجربة عملی گذارده، بهره گرفته و مکنونات قلبی، آرزوهای نهفته فردی و یا سرکوب شدة اجتماعی را باز آفریند.

اینک بی مناسبت نیست اندکی هم از تأثیر صنعت موسیقی گفته شود.

بعضی از هنرمندان خواسته اند هنرهای زیبا را با هم مقایسه کنند و شدت تأثیر یکی را بر دیگری بیان نمایند ( خصوصاً در تأثیر شعر و موسیقی و اهمیت یکی بر دیگری سخنها گفته اند ولی انگار تأثیر موسیقی در عموم بیش از شعر است و اگر شعر با موسیقی توأم شود و اثرش به مراتب بیش از موسیقی تنها و شعر بی آهنگ است.

توجه خاص جوانان ایرانی به موسیقی و شنیدن آهنگهای بی محتوا که متأسفانه بیشترین بخش موسیقی رادیوئی و تلویزیونی ما را تشکیل می دهند از طرفی و فراهم نمودن وسایل و موجباتی که بتوان موسیقی حقیقی را به گوش مردم رسانید از طرف دیگر مرا بر آن داشت که وضع این هنر را با روشی که دانشته و تغییراتی که به ندرت در آن راه یافته مورد تحقیق و بررسی قرار داده و نتایج آن را در اختیار خوانندگان علاقه مند به این هنر قرار دهم.

 

میلاد بخشی بازدید : 219 1392/05/07 نظرات (0)

خلاصه داستان قسمت آخر سریال کوزی گونی

در این مطلب خلاصه ای از آخرین قسمت های سریال کوزی گونی را می توانید مطالعه نمایید.

kuzey guney kuzey خلاصه قسمت آخر سریال کوزی گونی

خلاصه آخر داستان سریال کوزی گونی:

 

گونی نامزدش جمره را ول می کنه با همکلاسیش بانو ازدواج می کنه

بعد بهش خیانت می کنه شرکت اونا را ورشکسته می کنه

کوزی با جمره نامزد میشه

گونی از بانو می خواد جداشه

مادر پدر اوننا از هم جدا میشن و…

 

به نقل از: صبورا کاربر نی نی سایت

میلاد بخشی بازدید : 169 1392/05/07 نظرات (0)

پایان نامه رشته های روانشناسی و علوم تربیتی با موضوع شناخت عوامل موثر در پرخاشگری دانش آموزان ابتدایی


چکیده: بالا بودن جمعیت جوان كشور این واقعیت مهم را گوشزد می كند كه برای فراهم آوردن اثری مناسب جهت رشد این گروه سنی در همه جهات زندگی همه ما مسئول و معتقدیم. بنابراین لازم است والدین ، معلمان، استادان، مدیران نهادهای آموزشی و پرورشی و بطور كلی همه مسئولان كشور مهمترین و اساسی ترین وظایف خود را پیرامون رفع نیازهای ضروری و آینده این قشر عظیم متمركز سازند روشن است كه اگر حركات تفكرات و تصمیمات بسیار متفاوت نوجوانان و جوانان امروز در مسیر و جایگاه منطقی خود قرار نگیرند ممكن است این امر عواقب و عوارض وخیمی را به دنبال داشته باشد مقابله با ناهنجاری های رفتاری دانش آموزان از اهمیت زیادی برخوردار است دانش آموزان كه گرفتار نارسایی اخلاقی و رفتاری هستند به كمك و یاری نیاز دارند لذا بایستی ریشه های این نارسائیها شناسایی شده و راههای كاهش و نهایتا درمان آنها مشخص گردد. پرخاشگری كه به صورت رفتارهای پرخاشگرانه مشخص می شود ناشی از محرومیتها و كمبودهای فرد می باشد محیط و افرادی كه فرد با آنها در ارتباط است نقش موثری در این فرآیند دارند هدف از این پژوهش شناخت عوامل موثر در پرخاشگری دانش آموزان ابتدایی و غیر روشهای مناسب جهت تعدیل این رفتار می باشد. در این تحقیق به عوامل متعددی نظیر نقش والدین وضع اقتصادی خانواد ه سطح سواد آنها و روابط خانوادگی و شیوه رفتار دانش آموزان با همكلاسیها و معلم مورد توجه قرار گرفته است...

 

میلاد بخشی بازدید : 189 1392/05/07 نظرات (0)

پایان نامه مدیریت پروژه PM

چکیده: دراوایل دهه 50 میلادی، شخصی به نام «E.l DuPont de Nemours» باهمکاری نیروی دریایی امریکا یک کارمشترک مدیریت پروژه (با ترکیب یک نمودار برنامه ریزی پروژه وجدول زمان بندی رایانه ای) را به انجام رساندند. این دو کار خود را با دو پروژه مجزا و دو تیم مستقل ولی با هدف یکسان آغاز نمودند.هدف آنها بهینه نمودن برنامه ریزی، زمان بندی وهماهنگی پروژه ها بود. هر چند نگرش آنها برپروژه ها شباهتی به یکدیگرنداشت ولی درنهایت به این جمع بندی رسیدند که باید نحوه برنامه ریزی وفنون زمان بندی خود را به نحوی بهینه کنند تا از منابع نیروی انسانی، مواد و ابزار خود بتوانند بهترین استفاده را ببرند....

 

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 316
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,056
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,713
  • بازدید ماه : 6,260
  • بازدید سال : 56,249
  • بازدید کلی : 675,738