loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 142 1392/06/27 نظرات (0)
در این مقاله چند نمونه از خوردنی‌هایی را ذکر می‌کنیم که قبل از شب عروسی نباید میل کنید. لطفاً با ما همراه باشید

به میمنت و مبارکی عروسی در پیش دارید و خودتان را برای جشن پیوند آسمانی‌تان آماده می‌کنید. شکی نیست که می‌خواهید همه چیز عالی و بی‌نقص باشد. اما لازمه‌ی این کار این است که قبل از هر چیزی خودتان سرحال و سالم باشید. برای همین لازم است مراقب تغذیه‌تان باشید.
خیلی از عروس و دامادها قبل  و روز عروسی‌شان آن قدر مشغول کارهای مختلف هستند که حتی غذا خوردن را فراموش می‌کنند و البته عده ای‌ هم چیزهایی می‌خورند که مناسب نیست.
 

میلاد بخشی بازدید : 212 1392/06/27 نظرات (0)

چکیده: یكی از عوامل كلیدی و تعیین كننده در فراینده توسعه اقتصادی، پس انداز می‌باشد. این مفهوم به دو شكل پس اندازهای مالی و پس اندازهای غیر مالی مطرح می‌شود. در پس اندازه مالی سرمایه های پراكنده در سطح جامعه برای خرید اموالی نظیر: زمین، مسكن، جواهرات و... صرف می شود. ولی در پس اندازهای غیر مالی این سرمایه‌ها در مسیرهایی نظیر: خرید اوراق مشاركت و بیمه های عمر با ویژگی پس انداز قرار می‌گیرند. در پس اندازهای مالی سرمایه های مورد نظر عملاً فاقد قابلیت تحریك بازار سرمایه وتأمین نیازهای مالی برنامه های توسعه می باشند. اما به كمك پس اندازهای غیر مالی ظرفیت‌های مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های مختلف فراهم می‌شود.

میلاد بخشی بازدید : 154 1392/06/22 نظرات (0)

 

پس زمینه ها

برچسبدو موجودیت دارد که شما می توانید با استفاده از آن پس زمینه را تعیین کنید. پس زمینه می تواند یک رنگ یا تصویر باشد.

Bgcolor

موجودیت Bgcolor ، رنگ پس زمینه یک صفحه HTML را تعیین می کند.محتوای این موجودیت می تواند یک عدد مبنای 16 ، یک مقدار RGB یا نام یک رنگ باشد:

 

میلاد بخشی بازدید : 174 1392/06/22 نظرات (0)

چکیده: چاقی را می توان به عنوان داشتن وزنی که سلامت مشخص را در معرض خطر قرار می دهد تعریف کرد. کودکان چاق و نیز دارای اضافه وزن نسبت به بچه های دارای وزن طبیعی، کیفیت زندگی پایین تری دارند. چاقی شدید با سایر بیماری های مزمن جدی، قابل مقایسه است. بخش بزرگی از کودکان دچار اضافه وزن به بزرگسالانی با اضافه وزن تبدیل می شوند که امید به زندگی کوتاه تر دارند، میزان بروز بیماری در آن ها بالاتر و هزینه مراقبت از آن ها بیشتر است.

میلاد بخشی بازدید : 229 1392/06/22 نظرات (0)

نام : سلمان خان
متولد : 27 دسامبر 1965 در بمبئی
لقب : سالو
نام پدر : سلیم خان ؛ اهل پیشاور پاکستان و نویسنده فیلمهای موفقی چون " شعله "
برادران : برادر بزرگتر آرباز خان ( همسرش مالایکا آرورا ) – برادر کوچکتر سهیل خان ( همسرش
سیما ساچدیو )
خواهر تنی : الویرا ( همسرش آتول آگنی هوتری )

میلاد بخشی بازدید : 151 1392/06/22 نظرات (0)

چکیده: هنگامی که هورمون های تستسترون و استروژن در بدن تغییر یابد، ناخودآگاه بر روی رفتار شما با فرزندتان تأثیر می گذارد. وقتی شما مرتب بر سر فرزندتان فریاد بزنید و به او دستوربدهید ، باید شاهد نافرمانی و سرکشی او نیز باشید. اولین توصیه ای که به شما می کنم این است که پیش از هر گونه ارتباطی با نوجوانتان، ابتدا مشکلات هورمونی خود را برطرف کنید. به خاطر دارم هنگامی که شخصیت پسربزرگم به یکباره تغییر کرد و از یک پسر مودب و شیرین به یک فرد عصبانی و بداخلاق تبدیل شد ، مرتب به من اخم می کرد و غر می زد. شخصیت پسر دیگرم که ۱۶ سال دارد، طور دیگری است. بسیار پرحرف است و با هر چیزی که من بگویم مخالفت می کند. دختر ۱۸ ساله ام کاملا با دو پسرم متفاوت است و تقریبا رفتار دوستانه ای با من دارد. ولی به تمیزی و پاکیزگی خود بیش از حد اهمیت می دهد. 

میلاد بخشی بازدید : 120 1392/06/22 نظرات (0)

افراد بسیاری هستند که در انتخاب همسر خود اعتقادات را در اولویت های بعدی قرار داده و به خیال خود گمان می کنند این عامل نقش چندان موثری در روابط آنها با همسرشان ندارد . در حالی که اعتقادات هر فرد می تواند ارزش ها و خوب وبد شخصیت او را شکل دهد و در مجموع این اعتقادات است که ایدئولوژی و نگرش افراد را نسبت به زندگی می سازد.
اختلافات عقیدتی و ارزشی می تواند به صور مختلفی پدید آید . آنچه مسلم است این که اگر انتخاب هایی شایسته و بجا و با دقت نظر انجام پذیرد می تواند درصد بالایی از اختلافات و ناسازگاری های بعدی را حذف نموده و ثبات زندگی مشترک را تضمین نماید . 

 

میلاد بخشی بازدید : 172 1392/06/22 نظرات (0)

جدول ها

جداول بوسیله برچسب

معرفی می شوند.هر جدول به سطرها (بوسیله برچسب)و هر سطر به سلول های داده تقسیم می شود (بوسیله برچسب

) حروف td بیانگر داده جدولی (table data) هستند که حاوی سلول داده است.یک سلول داده می تواند حاوی متن ، عکس ، لیست ها ، پاراگراف ها ، فرم ها ، خط های افقی و جدول ها و... باشد.

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 264
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 689
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,346
  • بازدید ماه : 5,893
  • بازدید سال : 55,882
  • بازدید کلی : 675,371