loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 434 1395/02/18 نظرات (2)

فايل آموزش طراحي صفحات وب و سايت

 

Image result for ‫آموزش طراحي صفحات وب و سايت‬‎

طراحي  صفحات وب موضوعي كاملاً سليقه اي است اينطور به نظر مي رسد كه بيشتر مردم دقيقاً مي دانند كه سليقه شان چه چيزي را مي پسندد و چه چيزي را رد مي كند.

اما زيبايي و ظاهر يك سايت فقط نيمي از داستان است و اغلب  مشكلاتي نظير قابليت استفاده مشكلات اجراي فني ، و صفحاتي كه به كندي بارگذراي مي شوند نيمه ديگر آن است كه من سعي كرده ام آن را در اين پروژه بيشتر  مورد بررسي قرار دهم
میلاد بخشی بازدید : 443 1394/04/08 نظرات (0)

پروژه بی نظیر اصول مدیریت و تئوری سازمان ها (صنعت کفش)

Image result for ‫صنعت کفش‬‎

پروژه ای که در اختیار شما قرار می گیرد، در سال تحصیلی 92-93 توسط دانشجویان ممتاز مهندسی صنایع و در زمینه صنعت پایپوش (کفش)، انجام گرفته است. این پروژه با صرف وقت و مطالعه ی بسیار، در 7 فصل جامع که در برگیرنده اکثر مطالب لازم در زمینه ی اصول مدیریت و تئوری سازمان ها می باشد، ارائه گردید است. مطالب در 218 صفحه با ظاهری زیبنده گردآوری شده و موفق به کسب بالاترین نمره (نمره کامل) از استاد مربوط به درس گردیده است.

میلاد بخشی بازدید : 459 1394/04/08 نظرات (0)

پروژه آمار جمعیت کل ایران

Image result for ‫پروژه آمار جمعیت کل ایران‬‎

مقدمه :


دانستن ميزان رشد جمعيت وبرآورد جمعيت و كنترل آن در هر كشوري اهميت بسزايي را داراست . از اين رو ابتدا بايد از ميزان دقيق رشد جمعيت مطلع بود تا با توجه به آن بتوان برآورد جمعيت درست كشور را داشت و بتوان رشد جمعيت را در سطح مناسب نگاه داشت.


آمار گيري در اين پروژه بر اساس آمارگيري سالهاي ۱۳۸۱و۱۳۸۲ از بر آورد جمعيت در استانهاي مختلف كشور صورت گرفته است. در اين پروژه با استفاده از اطلاعات خام اوليه كه همان جداول برآورد جمعيت استانهاي كشور است جداول و نمودارهايي محاسبه شده اند و در پايان هر بخش نتيجه گيري از آن گرفته شده است.
شايان ذكر است اعداد اعشاري براي سهولت در محاسبات گرد شده اند و نيز مقادير عددي با فاصله بسيار زياد با دادهاي قبل از خود بي دليل مشكل ايجاد كردن در جداول فراواني ار محاسبات حذف شده اند.

میلاد بخشی بازدید : 536 1393/10/22 نظرات (2)

پروژه برنامه نویسی رشته مهندسی کامپیوتر؛ برنامه ماشین حساب مهندسی پیشرفته


چکیده:
برنامه ماشین حساب مهندسی پیشرفته ، یک پروژه عالی برای دانشجویان مقطع کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر می باشد.این برنامه به زبان ++c نوشته شده و در آن از اکثر عملگرهای ریاضی از قبیل روابط مثلثاتی (sin,cos,tan,cot) ، لگاریتم و ... استفاده شده است. یک فایل راهنما هم به منظور استفاده بهینه از برنامه در صفحه اول برنامه تعبیه شده است. در این فایل، نحوه استفاده از عملگرها و اپراتور ها بیان شده است. این برنامه قابل اجرا در نرم افزار ویژوال و همچنین قابل اجرا در سایر نرم افزار های برنامه نویسی تحت ویندوز می باشد، با این تفاوت که باید یک سری از کدهایی که برای سایر نرم افزارها و کامپایلرها تعریف نشده است، را تغییر داد. البته دانشجویان مقطع کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر، متخصص این کارند. بنابراین مشکلی نیست.
نویسنده برنامه:  مهندس میلاد بخشی


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

میلاد بخشی بازدید : 419 1393/10/03 نظرات (0)

پروژه حضور و غیاب با اکسس


یک برنامه ساده با فرمت اکسس 2007 جهت آموزش اکسس که می تواند به عنوان برنامه ساده حضور و غیاب نیز به کار رود. همچنین سورس برنامه باز بوده و امکان تغییر وجود دارد.

میلاد بخشی بازدید : 403 1393/04/28 نظرات (0)

طرح کارآفرینی بازيافت روغن موتور كاركرده

 

چکیده:
در سالهاي اخير استفاده از روغن موتور دوباره تصفيه و پالايش شده امتياز و اهميت ويژه اي از نقطه نظر حفظ و نگهداري محصول و صرفه جويي در هزينه  ها پيدا كرده است. آناليز روغن موتور مصرف شده نشان مي دهد كه در اين روغنها معمولاً  15 الي 20 درصد آلودگي و ناخالصي وجود دارد، كه مي توان روغن موتور مصرف شده را بعنوان يك ماده خام كه جز روغني و روانکاری آن نسبت به قدرت چسبندگي آن خيلي بيشتر است، در نظر گرفت (معمولاً‌روغنهاي كاركرده فاقد چسبندگي هستند). در صورت جداسازي اجزا آلوده كننده موجود در روغن، طي مراحل مختلف تصفيه و پالايش، مي توان به روغن استانداردي دست يافت كه همان خصوصيات روغن تازه تهيه شده را دارا باشد.
 



میلاد بخشی بازدید : 306 1393/03/14 نظرات (0)

پروژه درس مباحث ویژه 2 (مخابرات ماهواره ای)

  • مقدمه:
    رشد و تحول در صنعت هوایی
    صنعت حمل و نقل هوائي از سال 1994 در يك مسير تحول قرار گرفت و ICAO  سعي نمود بعنوان نماينده جامعه هوائي نقش خود را جهت ايمني و توسعه هوانوردي هم سو با اين تحول ايفا نمايد. در يك بررسي آماري مشاهده مي‌نمائيم در 1945 تنها 9 ميليون مسافر از طريق هوا در جهان جابجا شده‌اند كه رقم پاييني مي‌باشد.  در حاليكه در مقايسه با آن حجم ترافيك هوائي در 2003  جابجائي بيش از 6/1 ميليارد مسافر بوسيله پروازهاي برنامه ريزي شده توسط خطوط هوائي را نشان مي‌دهد كه رقمي معادل تقريبا 25% جمعيت كل جهان است.


تعداد صفحات : 21

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 202
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 326
  • باردید دیروز : 452
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 778
  • بازدید ماه : 778
  • بازدید سال : 84,359
  • بازدید کلی : 703,848