loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 151 1392/07/02 نظرات (0)

چکیده: انرژی هسته ای از جمله انرژی هایی است كه كاربرد زیادی در سطح جهان دارد . در حال حاضر ، ظرفیت نیروگاه های هسته ای جهان بیش از 350 هزار مگاوات است كه پیش بینی می شود تا سال 2020 به 359 هزار گیگاوات برسد. انرژی هسته ای دارای مزایایی است كه كاربرد آن را افزایش می دهد . به عنوان مثال، این انرژی كمترین تاثیر را بر محیط دارد ، همچنین به صرفه و اقتصادی است و در زمینه امنیت ملی انرژی نقش عمده ای دارد. نیروگاههای هسته ای را بر اساس راكتوری كه در آن استفاده می شود تقسیم بندی می كنند .

میلاد بخشی بازدید : 218 1392/07/02 نظرات (0)

چکیده: حمد و سپاس خدایی را سزاست که انسان را از خاک آفرید و در او از روح خود دمید ، سپس خود را بر آفریدن او ستود و ملائکه را به سجده بر او امر کرد و بیان کرد که انسان را به هدف عبادت آفرید و او را خلیفه خود در زمین قرار داد . و درود بر پیامبران الهی که پیوسته برای هدایت انسان مأمور گشتند و او را به نعیم بهشتی بشارت و از عذاب الهی ترساندند . و درود بر پیامبر خاتم که اشرف پیامبران اوست و درود بر کتاب هدایت الهی قرآن که در بردارنده رطب و یابس است . انسان طالب هدایت و سعادت ابدی باشد راهی ندارد جزء اینکه پناه ببرد به قرآن مجید که کلام خدای عزیز عالم است و دستورات قرآن مجید را به کار ببندد .

میلاد بخشی بازدید : 178 1392/07/02 نظرات (1)

چکیده: خدمت رسانی شركتهای برق به مصرف كنندگان بایستی پیوسته و با كیفیتی قابل قبولِ مشتركان خود باشد. منظور از خدمت رسانی برق پیوسته، تأمین تقاضای مورد نیاز مشترك، بهمراه تأمین ایمنی افراد و دستگاه ها است. و منظور خدمت رسانی با كیفیت، تأمین تقاضای مشترك و فركانس مورد توافق است. یك شركت برق برای حفظ خدمت رسانی اطمینان بخش مشترك خود، باید دارای انرژی ذخیرة كافی در سیستم خود باشد تا در هنگام خروج مؤلفه ای از سیستم، كل سیستم همچنان امكان خدمات رسانی به مشتركان خود را بگونه ای داشته باشد تا به مصرف كننده ها حداقل خسارت وارد گردد و حتی در صورت امكان هیچ خسارتی به مصرف كننده ها وارد نشود. ا

میلاد بخشی بازدید : 127 1392/07/01 نظرات (0)

تيم ملي واليبال «ب» ايران در اولين بازي خود در بازي‌هاي همبستگي کشورهاي اسلامي در يک بازي يک طرفه کويت را در هم کوبيد.

 
 
به نقل از تسنيم،تيم ملي واليبال «ب» ايران در اولين بازي خود در بازي‌هاي همبستگي کشورهاي اسلامي تيم ملي کويت را 3 بر صفر از پيش رو برداشت. شاگردان حسين معدني در اولين بازي خود با نتايج 25-10، 25-12 و 25-14 و در يک بازي يک طرفه کويت را در هم کوبيدند.

تيم ايران فردا در دومين بازي خود به مصاف قطر مي‌رود.
میلاد بخشی بازدید : 224 1392/07/01 نظرات (0)
مالك اشتر شيعه حقيقي علي عليه السلام

در بررسي سيماي شيعه علي (ع) به بيان برخي ويژگيهاي روحي و رفتاري مالك اشتر اين برجسته ترين يار و ياور علي (ع) مي پردازيم هم او كه علي (ع) در بياني كوتاه پرده از شخصيت والا و با عظمت او برداشت و همه توانمنديها و كمالات بي نهايت او را در يك جمله چنين بيان فرمود :
« كان الاشتر لي كما كنت لرسولِ الله»
«مالك اشتر براي من همانگونه بود كه من براي رسول خدا بودم»


میلاد بخشی بازدید : 160 1392/07/01 نظرات (0)

چکیده : با توجه به در صد بالای جوان بودن جمعیت کشور ایران و لزوم برنامه ریزی هایی جهت تأمین نیازهای این جمعیت برای آینده شان به ویژه در سن کهولت (بالا رفتن درصد سالمندی در چند سال آینده ) ، مطالعه ی مسأ له ی سالمندان در ایران از اهمیت بالایی برخوردار می گردد. در این تحقیق قصد آن داریم تا یکی از مسایل سالمندی که درصد بالایی از سالمندان در ایران با آن روبرویند ؛ یعنی اشتغال در دوران بعد از بازنشستگی را مورد مطالعه قرار دهیم.

ابتدا سالمند و سالمندی را در منابع مختلف و از دید خود سالمندان مورد تعریف و بررسی قرار می دهیم ..

میلاد بخشی بازدید : 147 1392/07/01 نظرات (0)

چكیده: موضوع این پایان نامه با عنوان « موسیقی شعر در غزلیّات سنایی » ، و هدف از این پژوهش ؛ آشنایی با موسیقی شعر در غزلیّات سنایی است . و روش كار ، نظری و بر اساس پژوهش كتابخانه ای می باشد . ابزار آن كتاب ها و منابع مرتبط با موضوع است . مطلع هر بیت به جهت تعیین انواع موسیقی در آن ، انتخاب شده است . سپس به تقطیع ، استخراج اوزان و نام بحرها ، پس از آن به یافتن قافیه ،‌ حدود واصناف و احیاناً عیوب آن و بررسی موسیقی درونی و معنوی در غزلیّات سنایی ، پرداخته شده است . و در پایان تحلیلی از یافته ها به عمل آمده و جمع بندی ، بیان شده است .

میلاد بخشی بازدید : 155 1392/06/31 نظرات (0)

این ماده مغذی، خطرات سیگار را کاهش می دهد
آسیب جسمی ناشی از سیگار، با مصرف اسیدهای چرب امگا- 3 کاهش می یابد.
بر اساس مطالعه ای که در کنگره جهانی قلب ارائه شد، اسیدهای چرب امگا- 3 صدمات جسمی ناشی از استعمال سیگار را کاهش می دهند.
در این تحقیق که در دپارتمان قلب دانشکده پزشکی آتن (یونان) انجام شد، تاثیرمصرف روزانه 2 گرم اسیدهای چرب امگا- 3 به مدت 4 هفته، بر دیواره شریان های افراد سیگاری مورد بررسی قرار گرفت.

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 292
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 955
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,612
  • بازدید ماه : 6,159
  • بازدید سال : 56,148
  • بازدید کلی : 675,637