loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 175 1392/08/13 نظرات (0)

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم داروخانه

این پروژه سیستم داروخانه میباشد که برای درس مهندسی نرم افزار مناسب و کامل است.

چکیده: سیستم مورد نظر ما یك داروخانه است كه با شركت های دارویی و مراجعه كننده درارتباط است . این ارتباط با شركت دارویی شامل همهء شركت ها از جمله رازی- هجرت- البرز- قاسم ایران پاستور وغیره است. داروخانه پس از تهیه لیست داروهای مورد نیاز درخواست خود را جهت دریافت داروهای خواسته شده به شركت ارائه می دهد این درخواست هر15 روز یك بار وتلفنی انجام می شود و لیست را توسط فكس به شركت مورد نظر ارسال می كنند. خود داروخانه شامل قسمتهای دارویی - قسمتهای دارویی تركیبی- صندوق- لوازم بهداشتی- انبار است. در این داروخانه اعمالی كه صورت می گیرد زیر نظر مدیر و مسئول فنی داروخانه است. كه این اعمال نظیر پذیرش نسخه - تحویل دارو - داروهای خارج از نسخه- فروش مواد بهداشتی- فروش مواد آرایشی انجام می شودكه بیمار ومسئول فنی داروخانه- صندوق دارو- متصدی پاسخگویی با سیستم در ارتباط اند. بیماردر این سیستم متقاضی دریافت دارو طبق نسخه می باشد به طوری كه عملیات های دادن نسخه به واحد پذیرش نسخه ودریافت دارو از وظایف بیمار می باشد; بیمار نسخه خود را به واحد پذیرش نسخه ارائه می دهد و این واحد پس از كنترل تاریخ ویزیت- مهر كردن- خواندن كامل نسخه – كنترل مخدوش نبودن نسخه- نسخه را به واحد نسخه پیچ ارائه می دهد و درانجا كنترل اقلام دارویی- چیدن داروی درون نسخه و كنترل اعتبار تاریخ نسخه صورت می گیرد; و بعد از آن داروهای چیده شده را به واحد تحویل دارو ارائه می كند. وظایف این واحد كنترل دارو- دستور دارویی- مشاوره دارویی- توضیح عوارض جانبی دارو- فیش برداری برای صندوق انجام می شود.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش + MDL

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 186 1392/08/13 نظرات (0)

 

چرا همسرتان دیگر عاشقتان نیست؟

عشق همسر,سال‌های اول آشنایی,عاشق یکدیگر بودن

متاهل‌ها می‌گویند قدر یک سال اول زندگی را بدانید. بسیاری از آنها معتقدند عشق همسرتان به شما، بعد از گذشت یک سال ناپدید می‌شود و عادت جای آن را می‌گیرد. بعضی ها هم از این فراتر می‌روند و می‌گویند عشقی در کار نیست و این هیجان با هم بودن و یک اتفاق تازه است که بعد از گذشت چند سال فروکش می‌کند. اگر از ازدواج شما هم بیشتر از 365 روز گذشته و گمان می‌کنید همسرتان دیگر عاشق‌تان نیست، این مطلب را با دقت بخوانید.

دوست‌داشتن آرام اما عمیق
سال‌های اول آشنایی پر است از هیجان و دلتنگی‌های مداوم اما فراموش نکنید تا ابد عاشق یکدیگر بودن با زندگی مثل تازه‌عروس و داماد‌ها خیلی فرق می‌کند. شاید در ماه‌ها و حتی سال اول، همسرتان دوست داشته باشد لحظه‌لحظه‌اش را در کنار شما بگذراند و به محض فاصله گرفتن از شما، تلفن همراه‌تان را پیامک باران کند، اما زندگی همیشه به این شکل نمی‌گذرد. واقعیت این است که یک عشق بالغ، به معنای چسبیدن به یکدیگر نیست. هیجان عشق آرام‌آرام از زندگی شما فاصله می‌گیرد و جایش را به یک دوست داشتن عمیق اما آرام می‌دهد. بعد از گذشت مدتی از همخانه شدن شما و همسرتان، هر دوی شما زمانی را برای تنها بودن، پیشرفت کردن در کار، وقت گذراندن با گروهی از دوستان و خانواده و حتی مطالعه در اتاقی جداگانه نیاز خواهید داشت. قرار نیست گذشت سال‌ها شما را از هم جدا کند، اما باور کنید که عشق شما با جدا شدن دست‌های‌تان از یکدیگر تمام نمی‌شود.

هر روز گل نخرید
حتی اگر ده‌ها سال هم از زندگی مشترک شما بگذرد، غافلگیر کردن، حرف‌های عاشقانه و نگاه‌های معنادار، باید جزئی جدانشدنی از رابطه شما بماند. اما باز هم یادآوری می‌کنیم که نشان دادن احساسات با این روش‌ها، تنها جزئی از زندگی عاطفی شماست و نه همه آن! پس سعی نکنید مثل روزهای اول آشنایی، مدام در فکر غافلگیر کردن همسرتان باشید یا بخواهید با قهر و آشتی‌های‌تان احساسش را محک بزنید. بعد از مدتی زندگی زیر یک سقف، دیگر قرار نیست او هر روز با یک دسته گل و کادوی هیجان‌انگیز به خانه برگردد.

از همسرتان سوپرمن نسازید
گمان نکنید بله شما به خواستگاری همسرتان یک لطف بزرگ بوده و او باید همیشه مدیون شما باشد. چنین انتظاراتی، خیلی زود زندگی شما را ویران می‌کند. پس واقعیت را بپذیرید و قبول کنید که شما به یک ارتباط مشترک وارد شده‌اید و باید در جزء جزء مسئولیت‌های آن سهمی را به‌عهده بگیرید. سهمی که در بخشی از آن مسئولیت‌ها می‌تواند کمتر باشد و در بخشی هم به‌دليل توانایی‌های شما، بیشتر. اما آنچه مهم است، مشارکت هم اندازه- و نه هم شکل- شما در مسئولیت‌های زندگی است.

حق دارد خودش باشد
درست است که زندگی زیر یک سقف، آدم‌ها را تا اندازه‌ای به هم شبیه می‌کند، اما قرار نیست بعد از ازدواج، شما و همسرتان کپی یکدیگر شوید. عادت‌های اصلی و تفکرات ریشه‌دار آدم‌ها، حتی بعد از ازدواج هم تغییری نمی‌کند. در یک ازدواج موفق، برخی عادت‌ها، باور‌ها و توانایی‌های جدید به مهارت‌های شما اضافه می‌شوند و همسرتان هم به همین شکل توانایی‌هایش را بالا می‌برد، به همین دلیل است که به مرور شما شبیه یکدیگر جلوه می‌کنید. پس اگر همسرتان فکر و عملی متفاوت دارد، او را سرزنش نکنید. همسر شما حق دارد خودش باشد.

رازهای‌تان را فاش نکنید
حتی در صمیمی‌ترین رابطه‌ها هم همه واقعیت فاش نمی‌شود، پس اگر همسرتان همه زندگی‌اش را برای‌تان فاش نکرده، او را آب زیرکاه ندانید. او حق دارد رازهای خودش را داشته باشد. البته از آن جنس راز‌هایی که نگفتن‌شان به زندگی شما آسیبی نمی‌زند. او می‌تواند بخشی از احساس و حتی قسمتی از گذشته‌اش را برای خودش نگه دارد. البته شما هم حق دارید، در دل‌تان چیزهایی داشته باشید که تنها خودتان از آنها باخبرید.

منبع:مجله سیب سبز

میلاد بخشی بازدید : 176 1392/08/13 نظرات (0)

سمینار آشنایی با الکترود جوشکاری (در قالب پاورپوینت)

چکیده: الكترود، میله ای فلزی دارای روپوش، کربنی،سیمی و یا تنگستنی است كه بین قطعه مورد جوشكاری قوس الكتریكی برقرار می گردد. الكترود ممكن است به عنوان فلز پر كننده یا واسطه عمل یونیزه یعنی ذوب شونده وارد جوش گردد و یا اینكه فقط عاملی جهت ایجاد حرارت باشد و به صورت كمكی عمل نماید.

این سمینار شامل :

  • تاریخچه الکترود
  • تعریف الكترود
  • تعریف الكترود از نظر استاندارد AWS
  • انواع الکترود از نظر نوع متریال:
  • طول و قطر الكترود
  • وظایف پوشش الکترود
  • مواد متشكله روپوش الكترود
  • بسته بندی الكترودهای روپوش دار
  • بسته بندی و نگهداری الكترود
  • نامگذاری الكترودها بر اساس استاندارد
  • الكترودهای پرمصرف در صنعت
  • بازدهی الکترود
  • آشنایی با اصول انتخاب الکترود بر مبنای جنس فلز پایه و قطعه کار
  • اثرات عناصر آلیاژی اصلی در فولاد
  • گروه بندی فولادها
  • تعیین آمپر برای الکترودها

...

فرمت فایل: PPTX (پاورپوینت) قابل ویرایش تعداد اسلاید: 94

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 138 1392/08/13 نظرات (0)

نقش های حسابداری و حسابرسی اجتماعی و محیطی

چکیده: این مقاله با دیدی انتقادی حسابداری اجتماعی و محیطی مدرن را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. در ابتدا، راجع به این موضوع بحث می كنیم كه مدل های حسابداری اجتماعی و محیطی نوین بر پایه چهارچوب های لیبرال و فرایند گرایی كه برای پیشنهادات و طرح های اصلاحی محدودیت هایی قایلند توسعه یافته اند. پس از آن بر موارد تمركز حسابداری اجتماعی و محیطی بر شركت ها خواهیم پرداخت كه در این مورد حسابداری اجتماعی و محیطی به عنوان موجودیتی كه به سیستم های حسابداری هویت می بخشد و سعی در رفع اشتباهات متداول در این زمینه دارد، عمل خواهد كرد. برای توسعه در ایجاد دیدگاهی جدید نسبت به نقش های اجتماعی و محیطی حسابداری، این مسئله به نظر رسید كه آیا افكار كمونیستی نوین می توانند فرایندهای دموكراتیك را تقویت كنند. هدف از این بررسی ترغیب مناظرات و مباحثی است كه در حوزة نقش شركت ها و اثرات آن ها بر طبیعت در بر می گیرند. ما در این زمینه بحث می كنیم كه موراد نهفته در تئوری كمونیستی نوعی مدل دموكراتیك می باشند كه از طریق آن می توان به طور انتقادی مسیر و هدف حسابداری را به عنوان مؤسسه ای در حوزه عمومی مورد نقد و بررسی قرار داد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 36

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 773 1392/08/13 نظرات (0)

پایان نامه با عنوان نقش مهندسی نگهداری و روش های نوین مدیریتی در افزایش راندمان شبکه های آبیاری و زهکشی

چکیده: در این پروژه سعی شده است با توجه به اهمیت بحث نگهداری شبکه های آبیاری و زهکشی با تلفیق مطالب معادل سازی شده موضوع نگهداری در صنایع دیگر به شبکه های آبیاری و زهکشی و مطالب موجود در این زمینه مجموعه نسبتاً جامعی فراهم آید. البته شایان ذکر است که مطالب موجود به صورت یک حالت ممکن در زمینه نگهداری شبکه های آبیاری پیشنهاد شده است و به صورت یک حالت قطعی و غیر تغییر نمی باشد و در صورت مطالعه و کسب تجربه بیشتر در این زمینه می توان حالات مختلفی را برای کارایی بیشتر در زمینه نگهداری شبکه های آبیاری و زهکشی ارائه کرد؛ به همین منظور این پروژه در شش فصل تدوین شده است؛ که در فصل اول به تعریف یکسری تعابیر کلی از شبکه های آبیاری و زهکشی و بحث نگهداری و تعمیرات پرداخته شده است. فصل دوم مباحثی چند را در سازماندهی امور نگهداری و تعمیرات از قبیل: برنامه ریزی و کنترل، تامین هزینه ها، نقش آمار و اطلاعات و ... مطرح می کند،که هر کدام تاثیر بسزایی در رفع نارسایی های امور نت در شبکه های آبیاری و زهکشی دارند؛ در فصل سوم انواع خدمات نگهداری وتعمیرات را درشبکه های آبیاری و زهکشی در زمانهای بهره برداری و بروز بحرانهایی نظیر سیل و زلزله را بیان می کند، در فصل چهارم تعدادی از مواردی که در بهینه کردن نگهداری و تعمیرات شبکه می تواند موثر باشد از قبیل: تهیه شناسنامه برای تجهیزات و ماشین آلات، کدگذاری ابنیه و تجهیزات، برآورد حجم عملیات سالیانه، برآورد تعداد نیروی انسانی و تعداد و نوع ماشین آلات لازم، تعیین تناوب مطلوب برای هر نوع فعالیت نگهداری و ... مطرح شده است. فصل پنجم به مطالعه اجمالی نگهداری و تعمیرات در شبکه های آبیاری و زهکشی اصفهان به طور عام و شبکه های آبشار و نکوآباد به طور خاص می پردازد و در فصل آخر با توجه به مطالعه موردی و سایر فصول به نتیجه گیری کلی و بیان پیشنهاداتی در خصوص بهینه، منسجم و منظم کردن فعالیتهای نگهداری در مورد شبکه های آبیاری و زهکشی می پردازد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 111

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 213 1392/08/07 نظرات (0)

پروژه تجزیه و تحلیل سیستم هتل آپارتمان

چکیده: دراولین مرحله باورود مهمان عملیات آغاز میشود.اگرمهمان اتاق را از قبل رزرو كرده باشد(كه رزرو وچك كردن حالت رزرو وظیفه بخش پذیرش است) مهمان شروع به پر كردن فرم پذیرش میكند ومدارك را كه شامل شناسنامه یا كارت ملی است تحویل هتل میدهد.سپس پیش پرداخت را به حسابداری پرداخت كرده وحسابداری فیش آن را به وی میدهد ومسافر از بخش پذیرش كلید را تحویل میگیرد. اما اگر مسافر اتاق را از قبل رزرو نكرده باشد پذیرش وجود اتاق خالی را بررسی میكند،اگراتاق خالی موجود باشدهمان مراحل قبل برای مهمان اتفاق میافتد.

پروژه تجزیه و تحلیل و مدلسازی سیستم هتل آپارتمان دارای بخش های زیر است:

1-گزارش شناخت

2-ایرادات و مشکلات

3-پیشنهادات

4-جدول actor/activity

5-جدول ورودی/خروجی

6-دیاگرام وابستگی

7-دیاگرام usecase

8-دیاگرام کلاس

9-دیاگرام جدول داده

10-دیاگرام ترتیب

11-دیاگرام همکاری

12-دیاگرام فعالیت

13-دیاگرام حالت

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 29

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 172 1392/07/29 نظرات (0)

پروژه سایت اساتید

پروژه سایت استاد شامل مواردی است كه برای بهترشدن و راحتی كار استاد و دانشجو انجام گرفت. به طوریكه استاد بتواند در سیستم دانشجو، آزمون، گالری و.. ایجاد نماید .برای جمع آوری اطلاعات ابتدا سیستم مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و پس از بدست آوردن موجودیت های سیستم و رابطه ی بین موجودیت ها وهمچنین بررسی روند فعالیت ، سیستم موجود طراحی شد.

من که خودم این پروژه رو مثل پروژه قبلی که روی سایت گذاشتم(رای گیری الکترونیکی) بیست 20 گرفتم اونم از سختگیرتریم استادا مثل دکتر مهدی صادقی زاده و دکتر سعید ابریشمی

پروژه به صورت کامل همراه مستندات و سورس و دیتابیس می باشد.

میلاد بخشی بازدید : 168 1392/07/29 نظرات (0)

پروژه سایت رای گیری الکترونیکی

پروژه پایان دوره کاردانی یا کارشناسی وب سایت رای گیری الکترونیکی:

این پروژه با استفاده از فریم ورک codeigniter پیاده سازی شده و در اختیار شما دوستان قرار گرفته است:

ضمائم شامل:

1- پوشه document:مستندات پروژه با رعایت استاندارد برای چاپ و تحویل به استاد پروژه

2-پوشه database که شامل دیتابیس پروژه می باشد که باید در phpmyadmin ایمپورت شود

3-پوشه source شامل کدهای پروژه است که در پوشه روت سرور قرار داده شود

username:admin

password:admin

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش + سورس اجرای برنامه تعداد صفحات: 81

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,086
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,743
  • بازدید ماه : 6,290
  • بازدید سال : 56,279
  • بازدید کلی : 675,768