loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 416 1393/03/21 نظرات (0)

مقاله برنامه ریزی مدیریت محدوده پروژه

مقدمه:
مدیریت محدوده مجموعه‌ای از فرآیندها است که بواسطه‌ی آن اطمینان حاصل می‌شود که کلیه‌ی کارهایی که در تکمیل پروژه ضروری هستند در آن لحاظ، و کارهای غیر ضروری نادیده گرفته شده‌اند. طرح مدیریت محدوده جزئیات دقیق نحوه‌ی تعریف، تدوین و تأیید محدوده پروژه را ارائه می‌کند.

میلاد بخشی بازدید : 191 1393/03/03 نظرات (0)
مقاله زلزله و بررسی انواع آن

لرزش ناگهانی پوسته‌ جامد زمین، زلزله یا زمین لرزه نامیده می‌شود. به سخن ديگر زلزله عبارتست ازلرزش زمين در اثر آزادسازي سريع انرژي كه اغلب به دليل افزایش فشار بیش از حد داخل سنگها و طبقات درونی زمین و لغزش در امتداد يك گسل در پوسته كره زمين اتفاق مي افتد.

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: DOXC

تعداد صفحات: 44

حجم فایل:511 کیلوبایت

برای مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

دانلود فایل

میلاد بخشی بازدید : 261 1393/03/02 نظرات (0)

دانلود مقاله کامل در مورد برنامه درسی

«چکیده»
برنامه درسی عبارتست از محتوا و جریان رسمی و غیر رسمی که از طریق آن، یادگیرندگان تحت نظارت مدرسه، معلومات و شیوه درک و فهم را به دست می‌آورند. رویکردهای برنامه ی درسی منعکس کننده ی نحوه ی برخورد و نقطه نظرات فرد نسبت به برنامه درسی است این رویکردها به دو گروه عمده تقسیم می‌شوند. (1). رویکردهای علمی و فنی (2). رویکردهای غیر علمی و غیر فنی. رویکردهای علمی و فنی شامل گرایشهای چون؛ گرایش رفتاری، مدیریتی، سیستمی و علمی می‌باشد و رویکردهای غیر علمی و غیر فنی شامل گرایشهایی چون؛ گرایش بازسازان مفهومی و گرایش انسان گرا.

میلاد بخشی بازدید : 171 1393/02/14 نظرات (0)
ترجمه مقاله تاثیر دورکاری بر آثار جانبی حمل و نقل
چکیده ترجمه:
دورکاری امروزه اغلب به عنوان ابزاری برای بهبود پایداری با کاهش زیست محیطی و اقتصادی و اجتماعی معرفی می شود.در حال حاضر، دورکاری با این حال هنوز به عنوان یک اقدام گسترده در ادارات بلژیک معرفی و مورد اجرا قرار نگرفته است. هدف از این مقاله تعیین این مساله است که آیا تشویق بیشتر از دورکاری می تواند موجب پایداری مطلوب در زمینه تحرک و جابه جایی شهرندان گردد و باید توسط سیاستهای آینده پشتیبانی گردد. بر اساس داده های نظر سنجی ، ارزیابی از محیط زیست، تحرک و اجتماعی و اقتصادی اثرات دورکاری برای شرکت های واقع در بروکسل  و در منطقه سرمایه گذاری  ( BCR ) انجام می شود. از انجا که حجم ترافیک ترافیک در شبکه جاده ای در داخل و اطراف BCR به شدت متراکم است و اضافه شدن هر وسیله نقلیه در این منطقه سبب افزایش تراکم ،تغییر در محیط زیست ، آلودگی هوا، سر و صدا، تصادفات و اثرات جانبی گردد. لذا در این تحقیق از طریق ابزار پرسشنامه به دو گروه کارگران و مدیران از شش شرکت بزرگ ، که دفتر اصلی آنها در منطقه BCR قرار دارد و توزیع شد که در این شرکتها فرایند دورکاری در حال حاضر انجام می شود. برای این شرکت ها ، هزینه های خارجی از سفر به دفتر مرکزی در مقایسه با هزینه های خارجی از سفر به ادارات مرکزی  مد نظر قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داد که در اثر دورکاری ، کارکنان این شش شرکت توانسته اند با هزینه کمتر و کارایی و اثربخشی بالاتر به امور خود بپردازند.
میلاد بخشی بازدید : 137 1393/02/14 نظرات (0)

مقاله بررسی مشکلات ارزیابی کارکنان در سازمانها

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات مقاله : 17
بخشی از مقدمه:
هدف از نگارش این مقاله ارتقای کیفی شغلی کارکنان در سازمانها بوده که در صورت انجام ارزیابی های واقعی کارکنان به آن دست یافته می شود . ارزشیابی شیوه کنترل فعالیت کارمندان عاملی بوده که طی آن مشخص می شود که مدیران به چه شیوه ای در میان کارکنان خود ایجاد انگیزه نموده و در مرحله بعد این روند ، ارائه شیوه صحیح انجام کار و اصلاح کارمند را تضمین می نماید و لذا ارزیابی کننده که کارمند را نیز مصاحبه خواهد نمود در صورت لزوم باید مسائل و مشکلات کارمندان را مشخص کرده و دست به اجرای اقدامات اصلاحی زده تا نیروی انسانی در سازمانها شکوفا شوند . فقدان توجه به ارزشیابی واقعی کارکنان در سازمانها از نکات قابل توجهی بوده که در این مقاله بدان پرداخته شده است. 
میلاد بخشی بازدید : 171 1393/01/26 نظرات (0)
 ترجمه مقاله كاربرد كلكتورهاي مختلف در غلظت فلوتاسيون فلدسپار، ميكا و ماسه كوارتزي
 
 
 
عنوان انگلیسی مقاله: Application of different collectors in the flotation concentration of feldspar, mica and quartz sand
عنوان فارسی مقاله: كاربرد كلكتورهاي مختلف در غلظت فلوتاسيون (شناور) فلدسپار، ميكا و ماسه كوارتزي.
دسته: معدن
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
میلاد بخشی بازدید : 147 1393/01/25 نظرات (0)
ترجمه مقاله آموزش حرفه ای در مراقبت های اولیه سالمندان

سیستم مراقبت سلامتی هلند با چالش های بزرگی در رابطه با تقاضا در مراقبت از سالمندان و مهارت های مورد نیاز پرستاران و پزشکان برای مواجه با این تقاضا روبرو میباشد . در حال حاضر، تمرکز اصلی مراقبت های بهداشتی در هلند بر بیماری و درمان است . با این حال، سالمندان ( افراد ناتوان و ضعیف )

قیمت: 10,000 تومان

دانلود ترجمه مقاله آموزش حرفه ای در مراقبت های اولیه سالمندان

آموزش حرفه ای در مراقبت های اولیه سالمندان
دانلود
دانلود مقاله
مقاله ترجمه شده
دانلود مقاله ترجمه شده پزشکی
مقاله ترجمه شده پزشکی
دانلود مقاله خارجی
 یک مطالعه مقدماتی
Interprofessional education in primary care for

تعداد صفحات : 21

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 452
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 692
  • بازدید ماه : 692
  • بازدید سال : 84,273
  • بازدید کلی : 703,762