loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 134 1392/05/15 نظرات (0)

بررسی میکروساختار


موضوع: بهبود میکرو ساختار آلیاژهای پر استحکام آلومینیوم در طول فرایند جوشکاری FSW/FSP

این پاورپوینت به بررسی تحول و فرایندهای میکروساختار صورت گرفته در قطعه آلومینیوم جوش داده شده به روش FSW در برشهای عرضی در طول این جوش می پردازد و کلیه تحولات میکروساختاری در برشهای عرضی از این قطعه را به صورت کاملا آموزشی و واضح در محیط جذاب پاورپوینت آورده شده است و برای کلیه دانشجویان متالورژی و جوش مفید می باشد.

...

فرمت فایل: PPT (پاورپوینت) قابل ویرایش تعداد اسلاید: 17

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 

میلاد بخشی بازدید : 175 1392/05/15 نظرات (0)

علل تکدی گری بعنوان یک آسیب اجتماعی و ارائه راهکارهایی جهت جلوگیری از آن


چکیده: بررسی سابقه و پیشینه تکدی گری برای ما آشکار می سازد که تکدی گری به عنوان یک پدیده ناشایست و مخرب جوامع بشری در طول اعصار مختلف تاریخ در جوامع به نحوهای متفاوت وجود داشته است که بعنوان یک انحراف و بحران اساسی در جامعه قلمداد می گردد.تکدی گری فراگردی است که به موجب آن، فرد متکدی از دسترنج دیگران بهره مند می شود و زندگی می گذراند. هر یک از افراد جامعه را که نه صاحب حرفه (در مفهوم اقتصادی آن) هستند و نه در تولید اجتماعی، مشارکتی دارند و همواره با شیوه ها و شگردهای متنوع، طفیلی و زائده اجتماعی هستند، متکدی می گویند(مرادی، 1370). یکی از آسیب های مهم اجتماعی که در تمامی جوامع بشریت بعنوان معضلی اساسی وجود دارد و مخصوصا کشورهای در حال توسعه به خاطر ساختارهای خاص اجتماعی شان از آن رنج بسیار می برند همین مساله تکدی گری می باشد که متاسفانه در کشور ما نیز به وفور مشاهده می شود.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 14

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 

میلاد بخشی بازدید : 146 1392/05/15 نظرات (0)

دستگاه های بدن سازی خوش اندام تان نمی کند

بدنسازی,تمرین بدنسازی,دستگاههای بدنسازی

دستگاه های بدن سازی خوش اندام تان نمی کند
برخی از دستگاه های بدنسازی هستند که خاصیتی که گفته می شود را ندارند و به جای آنها می توان حرکات دیگری انجام داد تا نتیجه بهتری گرفت. برخی از این دستگاه ها را در پایین معرفی کرده ایم.
1. دستگاه تقویت پا
چرا کاربردی نیست: ماهیچه های پشت پا فقط دو حرکت را انجام می دهند:  خم کردن زانو و کشش بغل پا.
حرکت جایگزین: وسیله ای همچون توپ های بدنسازی را جایگزین این حرکت بکنید که هر دو زردپی پشت زانو را به خوبی بکشد. برای انجام این حرکت روی کمر دراز بکشید. پاها را صاف روی زمین و پاشنه ها را روی توپ قرار دهید. با فشار پاشنه روی توپ، باسن و کپل های خود را از روی زمین بلند کنید تا زمانی که پاهایتان صاف شود. همین طور که کمرتان بالا است توپ را با پا به سمت خود بکشید تا زانوهایتان خم شوند. این کار را 10 تا 20 بار تکرار کنید.

 

2. دستگاه کشش پهلوها
چرا کاربردی نیست: کشیدن یک طرف بدن با این دستگاه هیچ تاثیری در آب و کوچک شدن پهلوها ندارد. این دستگاه نه تنها غیر کاربردی است بلکه ممکن است موجب درد کمر نیز بشود.


حرکت جایگزین: برای آب کردن چربی های پهلو باید حرکات درست انجام دهید. به پهلو روی زمین دراز بکشید. پای بالایی خود را روی پای پایینی قرار دهید. آرنج دست خود را روی زمین بگذارید تا تکیه گاه شود، دست دیگر را به پهلو بگیرید و در حالی که هر دو پا کشیده و صاف هستند، بدن را به سمت بالا بکشید و حدود 20 تا 60 ثانیه در این حالت باقی بمانید. این حرکت را سه بار برای هر طرف انجام دهید.


3. دستگاه فرم دهی باسن و ران
چرا کاربردی نیست: این دستگاه در شکل گرفتن باسن هیچ تاثیری ندارد و استفاده از آن وقت تلف کردن است.


میلاد بخشی بازدید : 220 1392/05/15 نظرات (0)

گزارش كارآموزی در كارگاه سیم پیچی و نصب تابلو های برق

چکیده: برق در همه جا حتی در بدن انسان نیز وجود دارد زمانی برق در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد كه بصورت الكتریسته جاری باشد هیچگاه برق بچشم دیده نمی شود . چون سرعت آن (حركت الكترون ها) فوق العاده زیاد است. بنابراین از آثار آن پی به وجودش می بریم . مانند روشن شدن یك چراغ یا گرم شدن یك اتو كه روشنایی چراغ و گرمائی اطو وجود برق را به ما می شناساند. سرعت جریان برق تقریباً برابر است با سرعت نور و معادل است با 156000 مایل در ثانیه كه هر مایل مساوی با 1760 یارد است.

هرگاه یك مفتول مسی را در یك میدان مغناطیسی حركت دهیم درآن جریانی بوجود می آید كه این جریان بستگی داردبه حركت نسبی بین هادی و میدان مغناطیسی است و هر چه شدت میدان و سرعت حركت هادی زیادتر باشد جریان یا ولتاژ بیشتری حاصل می شود این جریان را جریان القائی گویند ،اساس كار مولد ها ، موتورها و مبدلهای الكتریكی می باشد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 49

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 

میلاد بخشی بازدید : 178 1392/05/15 نظرات (0)

تکنیکهای علم متالوژی

چکیده: علم شناخت و استخراج فلزات و هنر کار روی آنها را متالوژی می‌‌گویند. این علم جداسازی مواد معدنی از سنگ معدن آنها ، ذوب ، تصفیه و تولید شمش ، بهبود خواص و تهیه آلیاژها و فن کاربر روی فلزات و شکل دادن آنها را دربر می‌‌گیرد. از زمانی که انسان فلز را شناخت، متالوژی را به عنوان یک هنر فرا گرفت. صنعت متالوژی از دیر باز در جهان به عنوان یک صنعت مادر شناخته شده و با پیشرفتهای روز افزون تکنولوژی نقش آن اشکار می‌‌گردد. تحقیقات باستان شناسی نشان می‌‌دهند که اولین اقوامی ‌که موفق به کشف و استفاده از آن شدند، ساکنان فلات ایران بودند. با در نظر گرفتن این سابقه کهن ، همچنین نقش روز افزون فلزات در زندگی بشر و وجود معادن غنی متعدد در ایران ، شایسته است که دست اندرکاران صنعت متالوژی در شناسایی این رشته و افزایش آگاهی عمومی ‌در این زمینه کوشا باشند.

 

میلاد بخشی بازدید : 132 1392/05/15 نظرات (0)

مقاله روانشناسی با عنوان استرس و تاثیر آن بر بدن


چکیده: در اصطلاح عام به تنش، فشار یا افسردگی، استرس گفته می شود. در اصطلاح پزشكی هم استرس به افزایش فشار و تنش در سیستم و ساختار بدن دلالت می كند؛ همان آمادگی جسمی و ذهنی بالایی كه لازمة برخورد با شرایط و موقعیت های حاد و بحرانی است. در فیزیولوژی، استرس به صورت واكنش های داخلی بدن در برابر آثار فیزیكی نامطلوب مانند گرما و سرمای شدید، تنگنا و مضیقه، فقر، ضایعه، درد، عفونت و مسمومیت شدید و ... تعریف شده است. بدن برای غلبه بر این شرایط فیزیكی غیر طبیعی و كسب تعادل حیاتی، تغییرات داخلی شیمیایی و هورمونی متعددی از خود نشان می دهد. به این تغییرات «سندرم سازش كلی» گفته می شود. هنگامی كه این انطباق بحرانی درست نمی كند در اصطلاح می گویند كه بدن «اُفت» كرده است. اضطراب احساس درونی است از ترس و تنش كه به عنوان پاسخی طبیعی به شرایط تهدید آمیز زندگی بروز می كند. این حالت به خودی خود پاسخ روان فیزیولوژی به شرایط خطرناك می باشد و همة اجزاء واكنش های «جنگ یا گریز» با آن همراه است. با وجود این در بسیاری از افراد اضطراب بدون ارتباط آشكار با رویدادهای تهدید آمیز به شخص دست می دهد كه در این حالت آن را «روان رنجوری اضطراب» یا «واكنش اضطراب» می نامند. این حالت در گذشته «نوراستنی» خوانده می شد.

 

میلاد بخشی بازدید : 177 1392/05/15 نظرات (0)

آداب و رسوم مردم مازندران در ماه رمضان

رسوم مردم مازندران, ماه رمضان, ماه مبارک رمضان

مردم استان مازندران ماه مبارك رمضان را در حالي آغاز كردند كه روزه اولي‌ها مثل هميشه بر سر سفره افطار متبرك شمرده مي‌شوند.

ماه مبارك رمضان ماه توبه، ماه محو گناهان، ماه سلام و اسلام است كه مردم استان مازندران با اميد به دست آوردن بازگشت به خويشتن از راه پيروزي بر طاغوت نفس، روزه‌شان را آغاز كردند.

ماه رمضان در فرهنگ عامه ايرانيان جايگاه ويژه‌اي دارد و در تمامي شهرهاي كشور ماهي مقدس به شمار مي‌رود.

 از جمله آداب و رسوم و اعتقادات مردم در اين ماه نذورات مختلفي است كه مردم به آن توجه خاصي دارند. مردم استان مازندران براي برآورده شدن آرزوها و ارتباط معنوي با خدا سه روز مانده به ماه مبارك رمضان را روزه مي‌گيرند.

میلاد بخشی بازدید : 206 1392/05/15 نظرات (0)

مقاله کشاورزی گرایش دام و طیور اصول پرورش طیور گوشتی


چکیده: وضعیت تولید مواد غذایی در دنیای امروز بخصوص در كشورهای جهان سوم یكی از مسائل بغرنج اجتماعی به شمار می رود و طبق پیش بینی های انجام شده این مسئله در آینده نزدیك باعث تنش های اجتماعی بیشتری خواهد شد. گوشت طیور به عنوان یك منبع غنی پروتئین در سال های اخیر به طور وسیعی در تغذیه انسان در دنیا و در كشور ما مورد استفاده قرار گرفته است به طوری كه در بعضی از كشورها كه از نظر شرایط طبیعی و كمبود مرتع دچار مضیقه هستند گوشت طیور به سرعت جانشین گوشت دام های دیگر شده است.

 

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 782
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,439
  • بازدید ماه : 5,986
  • بازدید سال : 55,975
  • بازدید کلی : 675,464