loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 407 1393/10/03 نظرات (0)

پروژه حضور و غیاب با اکسس


یک برنامه ساده با فرمت اکسس 2007 جهت آموزش اکسس که می تواند به عنوان برنامه ساده حضور و غیاب نیز به کار رود. همچنین سورس برنامه باز بوده و امکان تغییر وجود دارد.

میلاد بخشی بازدید : 331 1393/10/03 نظرات (0)

دانلود نمونه گزارش کارورزی رشته حقوق ثبتی


دانلود گزارش کارورزی حقوق ثبتی دانشگاه هاکه شامل تمامی روزها به تفکیک می باشد
آشنای بازمان کار دفتر خانه ورود و خروج
انجام مسئولیت های ثبتی - حقوقی دفتر
آشنایی با دفتر رپورتوار
بررسی فرم های دفتر خانه
بررسی مسئولیت های سر دفتر
بررسی انواع اسناد ثبتی
تعداد صفحات 8 صفحه
به تفکیک روزهای هفته
فقط با 1000تومان

خرید        سوال از فروشنده

میلاد بخشی بازدید : 387 1393/04/28 نظرات (0)

طرح کارآفرینی بازيافت روغن موتور كاركرده

 

چکیده:
در سالهاي اخير استفاده از روغن موتور دوباره تصفيه و پالايش شده امتياز و اهميت ويژه اي از نقطه نظر حفظ و نگهداري محصول و صرفه جويي در هزينه  ها پيدا كرده است. آناليز روغن موتور مصرف شده نشان مي دهد كه در اين روغنها معمولاً  15 الي 20 درصد آلودگي و ناخالصي وجود دارد، كه مي توان روغن موتور مصرف شده را بعنوان يك ماده خام كه جز روغني و روانکاری آن نسبت به قدرت چسبندگي آن خيلي بيشتر است، در نظر گرفت (معمولاً‌روغنهاي كاركرده فاقد چسبندگي هستند). در صورت جداسازي اجزا آلوده كننده موجود در روغن، طي مراحل مختلف تصفيه و پالايش، مي توان به روغن استانداردي دست يافت كه همان خصوصيات روغن تازه تهيه شده را دارا باشد.
 



میلاد بخشی بازدید : 1113 1393/04/22 نظرات (1)

پايان کار هلندي‌ها با عنوان سومي جام‌جهاني

تيم ملي برزيل در ديدار رده‌بندي جام جهاني 2014 برابر هلند شکست خورد تا در خانه خود حتي از رسيدن به مقام سوم هم باز بماند.

تيم‌هاي ملي فوتبال برزيل و هلند از ساعت 30 دقيقه بامداد امروز (يکشنبه) در ورزشگاه ناسيونال شهر برازيليا به مصاف هم رفتند تا ديدار رده‌بندي جام بيستم را برگزار کنند که اين ديدار با نتيجه 3 بر صفر به سود هلند به پايان رسيد. روبين فن‌پرسي (3 - پنالتي)، دالي بليند (17) و جورجينيو وينالدام (1+90) گل‌هاي لاله‌هاي نارنجي را به ثمر رساندند تا هلند سوم شود و برزيل در خانه خود به کسب مقام چهارمي بسنده کند.
با شروع بازي هلندي‌ها دست به حمله زدند و سيلوا براي جلوگيري از دريافت گل زود هنگام روبن را در محوطه جريمه سرنگون کرد که باعث شد داور براي هلند پنالتي بگيرد. در ادامه فن‌پرسي پشت ضربه پنالتي ايستاد و توانست در دقيقه 3، هلند را يک بر صفر پيش بيندازد.
میلاد بخشی بازدید : 359 1393/04/19 نظرات (0)

آرژانتين و آلمان فيناليست‌هاي جام بيستم

آرژانتين با شکست هلند در ضربه‌هاي پنالتي حريف آلمان در ديدار پاياني جام‌جهاني شد.

تيم‌هاي ملي هلند و آرژانتين از ساعت 30 دقيقه بامداد امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه سائوپائولوي شهر سائوپائولو به مصاف هم رفتند تا سرنوشت دومين فيناليست جام بيستم مشخص شود که اين ديدار در در وقت‌هاي قانوني و اضافه بدون گل به پايان رسيد و در نهايت آرژانتين در ضربات پنالتي با نتيجه 4 بر 2 پيروز شد و به فينال رسيد.
میلاد بخشی بازدید : 407 1393/03/21 نظرات (0)

مقاله برنامه ریزی مدیریت محدوده پروژه

مقدمه:
مدیریت محدوده مجموعه‌ای از فرآیندها است که بواسطه‌ی آن اطمینان حاصل می‌شود که کلیه‌ی کارهایی که در تکمیل پروژه ضروری هستند در آن لحاظ، و کارهای غیر ضروری نادیده گرفته شده‌اند. طرح مدیریت محدوده جزئیات دقیق نحوه‌ی تعریف، تدوین و تأیید محدوده پروژه را ارائه می‌کند.

میلاد بخشی بازدید : 466 1393/03/20 نظرات (0)

پایان نامه بررسی علل استفاده از وسایل کمک آموزشی

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: بررسی علل استفاده از مواد کمک آموزشی و تأثير حضور متصدیان آزمایشگاه بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس علوم تجربی
بخشی از مقدمه:
بطور کلی وسایل آموزشی به ابزارها و امکاناتی اطلاق می گردد که در جریان تدریس جهت تفهیم بهتر مطالب درسی و یادگیری موثر توسط معلم و دانش آموز بکار می روند .
میلاد بخشی بازدید : 406 1393/03/20 نظرات (0)

دانلود گزارش کار کارخانه آرد والسی قائن

فرآیند تولید آرد شامل مراحل مختلف از مرحله ورود گندم به کارخانه تا خروج آرد نهایی میباشد .

آرد، یکی از اجزای مهم در تهیه ی انواعغذاها است. ماده یپودرمانندی است که ازدانه ی غلات یا سایر موادنشاسته ای بدست می آید. معمولاً آرد را از آسیاب نمودن دانه یگندم تهیهمی کنند؛ اما از دانه یذرت،گندم سیاهیا (چاودار)،جو،نخود وبرنج هم آرد تهیه میشود.

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 316
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,066
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,723
  • بازدید ماه : 6,270
  • بازدید سال : 56,259
  • بازدید کلی : 675,748