loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 159 1393/01/25 نظرات (0)

ترجمه مقاله پلیمریزاسیون بچ امولسیونی وینیل کلراید : کاربرد طرح آزمایشی به منظور بررسی اثرات متغیرهای اجرایی بر اندازه ذرات و توزیع اندازه ذرات

پلیمریزاسیون بچ امولسیونی وینیل کلراید :  کاربرد طرح آزمایشی به منظور بررسی اثرات متغیرهای اجرایی بر اندازه ذرات و توزیع اندازه ذرات

مترجم:نهال چوبندی

 چکیده:

در این مقاله، تاثیر متغیرهای عامل بر اندازه ذرات (PS ) و توزیع اندازه ذرات (PSD) امولسیون پلی (وینیل کلراید) در راکتور بچ با استفاده از روش طراحی تجربی تاگوچی مورد بررسی قرار گرفت . متغیرها شامل :  دما (T)، آب به نسبت وزن مونومر (R)، غلظت آغازگر ([I]) و امولسیفایر ([E])، و سرعت تحریک (S) میباشد . میکروسکوپ الکترونی با  با نرم افزار بررسی تصاویر برای تعیین PS و PSD مورد استفاده قرار گرفت . بررسی  آماری نتایج نشان داد که PS امولسیون پلی (وینیل کلراید) به شدت بر غلظت امولسیفایر و آغازگر بستگی دارد، در حالی که عوامل دیگر هیچ اثر قابل توجهی در طیف وسیعی از سطوح که در این مطالعه مورد بررسی قرارگرفتند ندارند .

میلاد بخشی بازدید : 157 1393/01/25 نظرات (0)

دانلود پروژه مهندسی کامپیوتر :برنامه ماشین حساب پیشرفته مهندسی

برنامه  ماشین حساب پیشرفته مهندسی یک برنامه چند هزار خطی و به نوبه ی خود یک برنامه بزرگی محسوب می شود که به زبان شیرین c++ توسط مهندس میلاد بخشی نوشته شده است.در این برنامه یک راهنمای بسیار عالی وجود دارد که کاربر را قادر می سازد به سادگی و راحتی ، از کلیه علائم ریاضی و عملگرهای مورد استفاده شده در این ماشین حساب بهره مند شود و دچار مشکل نشود.

میلاد بخشی بازدید : 143 1393/01/25 نظرات (0)

دانلود پروژه مهندسی کامپیوتر :برنامه فوق پیشرفته  تقویم شمسی به میلادی و بعکس

برنامه تقویم شمسی به میلادی و بعکس یک برنامه چند هزار خطی و به نوبه ی خودش یک برنامه بزرگی محسوب میشود که به زبان شیرین c++ توسط مهندس میلاد بخشی نوشته شده است.در این برنامه کاربر به سلیقه خود می تواند تقویم هر سالی را که می خواهد به شمسی یا میلادی مشاهده کند حتی می تواند تقویم را به هفته با روز درخواست کرده و به طور دقیق مشاهده کند.فقط کافیست دانلودش کنید تا ا مزایای ویزه آن برخوردار شوید.

میلاد بخشی بازدید : 161 1393/01/20 نظرات (0)

آشنائي با نرم افزار Crop wat

چکیده : در بین روش های تركیبی روش پنمن مانتیث یكی از معتبر ترین روش ها برای تخمین ET0 است . در این روش گیاه مرجع یك پوشش چمن فرضی است كه ارتفاع آن 12 سانتی متر و ضریب بازتابش در آن 23% است . در گیاه چمن فرضی مانتیث زبری سطح كه بستگی به ارتفاع گیاه و سرعت باد دارد و لذا مقاومت آیرودینامیك در این مورد با آنچه در معادله پنمن می باشد متفاوت است . لذا تابع باد در معادله پنمن مانتیث نیز متفاوت است .

میلاد بخشی بازدید : 173 1393/01/20 نظرات (0)

نویسنده مقاله: ناصر آقازاده

 

دانلود مقاله تعيين گروههای سنگی پتروفيزيکی با استفاده از مفهوم واحدهای جریانی و روش تحلیل خوشه ای

تعيين گروههای سنگی پتروفيزيکی با استفاده از مفهوم واحدهای جریانی و روش تحليل خوشه­ ای

مطالعه موردی از سازند داریان، میدان پارس جنوبی، خلیج فارس.

 

چکیده:

 

       سازند داریان به سن آپتین، به عنوان یکی از مخازن حاوی نفت در میدان گازی پارس جنوبی به شمار می­رود. وقوع ناپیوستگی بزرگ جهانی در انتهای آپتین، موجب رخنمون تحت الجوی این سازند،  تاثیر فرآیندهای دیاژنژ جوی و گسترش شدید حفرات انحلالی شده است.  هدف از این مطالعه بررسي ويژگي­هاي مخزني، مشخص کردن توزيع فضايي شاخص­هاي پتروفيزيکي مانند تخلخل، تراوايي و اشباع شدگي است. روابط تخلخل- تراوایی را می­توان در چارچوب واحدهای جریانی هیدرولیکی به منظور تعیین سنگهای مخزنی ناهمگن به کار گرفت. يک واحد جریانی، حجمى از سنگ مخزن است که به طور عمودى و جانبى پيوسته و قابل پيش­بيني بوده و خصوصيات زمين‌شناسى و پتروفيزيکى تاثیرگذار بر روى جریان سيال در درون آن ثابت است و به  طور مشخص از ساير حجم‌هاى سنگی متمایز است. هر واحد جریانی هیدرولیکی با نشانگر زون جریانی مرتبط می­باشد. بنابراین زون­بندی یک مخزن با استفاده از نشانگرهای زون جریانی و شناسایی واحدهای جریانی می­تواند برای ارزیابی کیفیت مخزنی بر اساس روابط نفوذپذیری- تخلخل استفاده شود. در مطالعه حاضر، سازند داریان به پنج واحد جریانی هیدرولیکی براساس نشانگر زون جریانی تقسیم شده است. به منظور شناسایی رخساره­های با بهترین و بدترین وضعیت مخزنی، درصد هر یک از واحدهای جریانی در رخساره­های شناسایی شده تعیین شد.

میلاد بخشی بازدید : 127 1393/01/20 نظرات (0)

دانلود مقاله تعیین گونه های سنگی پتروفیزیکی با استفاده از تکنیک آنالیز خوشه ای

نویسنده مقاله: ناصر آقازاده

فقط چکیده این مقاله به انگلیسی ترجمه شده است.

چكيده :

 

 

تعیین گونه­ های سنگی پتروفیزیکی یکی از مهمترین پارامترها در توصیف مخزن می­باشد. معمولا، محدوده گروه­های سنگی تعیین شده برروی نمودار تخلخل و تراوایی، به خوبی از هم تفکیک نشده و دارای هم­پوشانی می­باشند.­ در این مطالعه از روش آنالیز خوشه­ای برای طبقه­بندی گونه­های سنگی پتروفیزیکی استفاده شده است. هدف آنالیز خوشه­ای قرار دادن یک مجموعه از داده­ها در گروه­هایی (که خوشه­ نامیده می­شود) می­باشد، به طوریکه داده­ها در درون هر یک از گروه­ها اختلاف چندانی با یکدیگر نداشته و همگن باشند.

میلاد بخشی بازدید : 143 1393/01/20 نظرات (1)

دانلود مقاله تعيين گروههای سنگی پتروفيزيکی با استفاده از مفهوم واحدهای جريانی

نویسنده مقاله: ناصر آقازاده
فقط چکیده این مقاله به انگلیسی ترجمه شده است.
چكيده :
سازند داریان به سن آپتین، به عنوان یکی از مخازن حاوی نفت در میدان گازی پارس جنوبی (لایه نفتی)به شمار می­رود. وجود ناپیوستگی بزرگ جهانی در انتهای آپتین، سبب شده است که این سازند شدیدا تحت تاثیر فرآیندهای دیاژنتیکی جوی قرار گرفته و گسترش شدید حفرات انحلالی در این سازند را موجب شده است.  هدف از بررسي ويژگي­هاي مخزني، مشخص کردن توزيع فضايي شاخص­هاي پتروفيزيکي مانند تخلخل، تراوايي و اشباع شدگي است. روابط تخلخل- تراوایی در چارچوب واحدهای جریانی هیدرولیکی به منظور تعیین سنگهای مخزنی ناهمگن می­تواند به کار گرفته شود.

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 322
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 1,108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 6,340
  • بازدید سال : 56,329
  • بازدید کلی : 675,818