loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 151 1393/02/17 نظرات (0)
 شخصیت شناسی از روی رنگ و نوع اتومبیل

روان شناسان اظهار می دارند که از روی نوع و رنگ اتومبیل ها می توان به شخصیت ، حالات روحی وخصوصیات اخلاقی افراد به راحتی پی برد. البته به شرط این که انتخاب اتومبیل محدود به میزان پول فرد نباشد زیرا در بسیاری مواقع افراد بر اساس جیب خود اتومبیلی را خریداری می کنند و باید گفت کم خرج و ارزان بودن اتومبیل یکی از دلایل انتخاب برای افراد می باشد.


در زیر به چند مورد اشاره می کنیم:

اتومبیل های شاسی بلند

شخصیت شناسی ,شخصیت شناسی  نوع اتومبیل,تست روانشناسی

افرادی که اهل جسارت و کنجکاوی هستند وبه مکان های ناشناخته طبیعت علاقه دارند طالب اتومبیل های شاسی بلند هستند. آدم های محتاط نیز مشتری این نوع خودروها می باشند. یکی از دلایل افراد محتاط برای خریداری این اتومبیل ها ایمنی بیشتر هنگام رانندگی است. این گونه افراد می خواهند با سوار شدن بر اتومبیل های شاسی بلند قدرت خود را به دیگران نشان دهند.

میلاد بخشی بازدید : 181 1393/02/17 نظرات (0)

پروژه بررسی و معرفی مبدل هاي حرارتي اصلي

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
بخشی از مقدمه:
-تعريف داده هاي ورودي و متغيرهاي به كار رفته در برنامه
-داده هايي كه فقط در روش Bell به كار رفته اند و تعريف آنها
-روش و ترتيب وارد كردن داده هاي مورد نياز در هر روش
-روش اجراي برنامه
-خروجيهاي برنامه
-توضيح خروجيها به ترتيب (روس Kem)
-خروجيهاي روش Bell به ترتيب برنامه
-خروجيهاي روش Rapid design
میلاد بخشی بازدید : 141 1393/02/17 نظرات (0)
  ضررهای ازدواج نکردن

یک وقت کسی عذر موجه دارد، مثلاً هنوز به سربازی نرفته یا منتظر است شغل مناسبی پیدا کند و بعد به سراغ ازدواج برود. خوب، این شخص حق دارد. اما اگر کسی بی جهت و در عین حال که شرایط برایش مهیاست ازدواج نکند، معلوم است که بسیار ضرر می کند. در این جا به بعضی از این ضررها اشاره می کنیم.

1)  فاصله گرفتن از پیامبر اکرم(ص) و سنت آن حضرت
حتماً شنیده اید که پیامبر عزیزمان فرموده اند: « ازدواج سنت من است و هرکس از سنت من دوری کند از من نیست.» پس حتی اگر ما حکمت ها و فوائد ازدواج را هم ندانیم، وقتی به توصیه ی رسول خدا عمل کنیم، خیر و سعادت نصیبمان خواهد شد و اگر بی توجهی کنیم، ضرر کرده ایم؛ به ویژه که آن حضرت در جمله ی دیگری فرموده اند: «هرکه قدرت ازدواج داشته باشد و ازدواج نکند، از من نیست. »

2)  فراهم بودن زمینه ی دخالت شیطان و گرفتار شدن به گناه
نمی خواهم بگویم هر آدم مجردی گناه کار است؛ چه بسا جوان های مجردی که وقتی یوسف وار از زمینه های گناه فرار می کنند چنان پیش خدا عزیز می شوند که ده ها متأهل هم به گردشان نمی رسند. اما واقعیت این است که اگر کسی بتواند ازدواج کند و نکند، شیطان خیلی به او طمع می کند و برایش نقشه می کشد! پیامبر اکرم(ص) به شخصی فرمودند: « آیا همسر داری؟ گفت: نه یا رسول الله. فرمودند: « آیا ثروت و امکانات ازدواج داری؟ گفت: بله. فرمودند: ازدواج کن و گرنه از گناهکاران خواهی بود. »

میلاد بخشی بازدید : 137 1393/02/17 نظرات (0)

پروژه بررسی موقعيت نفت و گاز کشور در بازارهاي نفت و گاز جهان

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
بخشی از مقدمه:
1.ميزان ذخاير بالفعل و بالقوه نفت خام کشور و تاثير تزريق گاز بر آنها 
ميزان ذخاير« نفت خام در جاي» کشور حدود 450 ميليارد بشکه تخمين زده مي شود. از اين ميزان، تا پايان سال 1380 جمعاً حدود 54 ميليارد بشکه از مناطق خشکي و دريايي برداشت شده است. 
ميزان ذخاير بالفعل نفت خام کشور با توجه به ذخاير کشف شده جديد، حدود 37 ميليارد بشکه است. اين رقم بر اساس گزارش هاي ارائه شده از مناطق خشکي و اطلاعات نگارنده از مناطق دريايي است. ارقام رسمي ارائه شده  با توجه به حجم ميعانات گازي و حجم نفت خام بالقوه از حدود 92 ميليارد بشکه تا 130 ميليارد بشکه بوده است. 
میلاد بخشی بازدید : 123 1393/02/16 نظرات (0)

پروژه بررسی ومعرفی گرافیـک متحرک

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
بخشی از مقدمه:
طراحی گرافیک چیست؟ 
طراحى گرافيک در واقع اصطلاحى است عام براى حرفه‌اى متشکل از طراحى حروف، تصويرسازي، عکاسى و چاپ به‌منظور ارائه اطلاعات يا آموزش.اين اصطلاح را اولين بار ويليام اديسون ديگينز در سال ۱۹۲۲ بکار برد.با اين همه فقط پس از جنگ جهانى دوم بود که کاربرد آن رايج شد.
ارتباط بصرى در مفهوم وسيع آن تاريخ طولانى مدتى دارد.زمانى که انسان اوليه براى يافتن غذا به شکار مى‌رفت و جاى پاى حيوانى را بر روى گِل مى‌ديد، در واقع نوعى نشانهٔ بصرى را مشاهده مى‌کرد.اثر گرافيکى مى‌تواند نشانه باشد، مانند حروف الفبا؛ يا يک نظام نشانه‌اى ديگر را شکل دهد؛ مانند علائم جاده‌اي.علائم گرافيکى در کنار هم تشکيل تصوير مى‌دهد.طراحى گرافيک در يک معنا حرفهٔ انتخاب يا ساخت علائم و آرايش آنها بر يک سطح براى انتقال يک ايده است.گرافيک هنرى است که ترسيم کردن و نگاشتن عناصر اصلى آن‌را تشکيل مى‌دهند.
میلاد بخشی بازدید : 151 1393/02/16 نظرات (0)

میوه‌هایی که از سفید شدن مو پیشگیری می کنند

  سفید شدن مو, سفیدی مو ,سفیدی زودرس مو

به گفته یک متخصص پوست، مو و زیبایی، خوردن مداوم برخی از میوه‌ها به دلیل وجود ویتامین‌های خانواده B و همچنین آنتی‌اکسیدان نسبتاً بالایی که در آنها هست، می‌تواند به جلوگیری از سفیدی مو کمک کند.

رضوانی گفت: سفیدی زودرس مو در سفیدپوستان قبل از سن 20 سال و در سیاه‌پوستان زیر 30سالگی است . این متخصص پوست و مو افزود: سلول‌های رنگ‌دانه‌ساز مو عمر کوتاه‌‌تری نسبت به سلول‌های ساختمان‌ساز مو دارند، به همین دلیل افراد با افزایش سن علی‌رغم اینکه موی زنده‌ای دارند و موهایشان رشد می‌کند رنگ موهایشان به سمت سفیدی می‌رود یعنی عمر سلول رنگ‌دانه‌ساز موجود در جوانه‌های رشد مو تمام شده است و در نتیجه موهای فرد دیگر رنگ دانه ندارند و سفید هستند.

وی اضافه کرد: افسردگی و رشد سفیدی مو با هم در ارتباط است و می‌تواند روند سفیدی مو را تشدید کند و کسی که گرفتاری و مشغله‌ی کاری دارد بعد از مدتی موهایش تا حدودی رو به سفیدی می‌رود. نکته دیگر در رابطه با تغذیه است همین‌طور وجود ویتامین‌‌های خانواده‌ی B و میوه‌های قرمز مانند انار، انگور و خرمالو و تمشک و گریپ‌فروت و ... که از آنتی‌اکسیدان خوبی برخوردار هستند می‌توانند به جلوگیری از سفیدی مو کمک کنند.
منبع : باشگاه خبرنگاران

میلاد بخشی بازدید : 165 1393/02/16 نظرات (0)

پروژه بررسی موضوع برنامه نويسی در دات نت

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
بخشی از مقدمه:
دات نت محيطی جديد بمنظور طراحی، پياده سازی  و اجرای برنامه های کامپيوتری را در اختيار طراحان و پياده کنندگان نرم افزار قرار می دهد.  با استفاده از پلات فرم فوق ، می توان بسرعت اقدام به پياده سازی نرم افزار نمود.
برنامه های توليده شده ، امکان استفاده از پتانسيل های  محيط
( Common Language Runtime CLR ) را خواهند داشت . آشنائی با مفاهيم اوليه برنامه نويسی در محيط فوق ، دارای اهميت خاص خود بوده و  سرعت در استفاده مطلوب از محيط فوق ، را بدنبال خواهد داشت . در مقالاتی که در اين زمينه ارائه خواهد شد به بررسی مفاهيم اوليه برنامه نويسی محيط فوق ، خواهيم پرداخت . در اين راستا ، در ابتدا با نحوه نوشتن يک برنامه  آشنا و در ادامه به تشريح برخی از مفاهيم مهم در اين زمينه ، خواهيم پرداخت .
میلاد بخشی بازدید : 167 1393/02/14 نظرات (0)
ترجمه مقاله تاثیر دورکاری بر آثار جانبی حمل و نقل
چکیده ترجمه:
دورکاری امروزه اغلب به عنوان ابزاری برای بهبود پایداری با کاهش زیست محیطی و اقتصادی و اجتماعی معرفی می شود.در حال حاضر، دورکاری با این حال هنوز به عنوان یک اقدام گسترده در ادارات بلژیک معرفی و مورد اجرا قرار نگرفته است. هدف از این مقاله تعیین این مساله است که آیا تشویق بیشتر از دورکاری می تواند موجب پایداری مطلوب در زمینه تحرک و جابه جایی شهرندان گردد و باید توسط سیاستهای آینده پشتیبانی گردد. بر اساس داده های نظر سنجی ، ارزیابی از محیط زیست، تحرک و اجتماعی و اقتصادی اثرات دورکاری برای شرکت های واقع در بروکسل  و در منطقه سرمایه گذاری  ( BCR ) انجام می شود. از انجا که حجم ترافیک ترافیک در شبکه جاده ای در داخل و اطراف BCR به شدت متراکم است و اضافه شدن هر وسیله نقلیه در این منطقه سبب افزایش تراکم ،تغییر در محیط زیست ، آلودگی هوا، سر و صدا، تصادفات و اثرات جانبی گردد. لذا در این تحقیق از طریق ابزار پرسشنامه به دو گروه کارگران و مدیران از شش شرکت بزرگ ، که دفتر اصلی آنها در منطقه BCR قرار دارد و توزیع شد که در این شرکتها فرایند دورکاری در حال حاضر انجام می شود. برای این شرکت ها ، هزینه های خارجی از سفر به دفتر مرکزی در مقایسه با هزینه های خارجی از سفر به ادارات مرکزی  مد نظر قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان داد که در اثر دورکاری ، کارکنان این شش شرکت توانسته اند با هزینه کمتر و کارایی و اثربخشی بالاتر به امور خود بپردازند.

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 322
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 1,108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 6,366
  • بازدید سال : 56,355
  • بازدید کلی : 675,844