loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 222 1392/07/29 نظرات (0)

مجموعه کامل ورزشی (فایل های آموزش و آشناسازی با انواع ورزش ها)

این مجموعه شامل دو پوشه معرفی رشته های ورزشی و یک پوشه آموزش ورزشی هست پوشه اول شامل 17 فایل و پوشه دوم شامل 6 فایل متنی است همچنین در پوشه اصلی 32 فایل در مورد ورزش در اسلام (شامل دوبخش) - علوم ورزش - بررسی سونا و ژیمناستیک - آموزش حرکات کششی قبل و بعد از تمرین - آموزش گرم کردن - بررسی دوپینگ - تاریخچه تیراندازی ، ژیمناستیک ، سوارکاری . کوهنوردی - روانشناسی ورزشی - بازی محلی - تاریخچه فوتبال - آموزش ورزش به کودکان - آموزش رولینگ - آموزش والیبال - آموزش بسکتبال - آموزش فوتبال و همهی ورزش های دیگر همچنین بررسی و تاریخچه آنها و ووو ....... بسته کامل ورزشی (متنی)

...

فرمت فایل ها: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 180 1392/07/29 نظرات (0)

نظریه های شهری و شهرنشینی به صورت پاورپوینت

چکیده: شهر به مصابه نخستین شکل تمدنی و مرکز تقدس،قدرت و ثروت همواره مفهومی ارمانی و مقدس را به همراه داشته است. تبلور این تصویر در ذهن اندیشمندان از قدیم دو گرایش موازی را به وجود اورده است:

1-تمایل به تبیین و تفسیر فضا در زمان حال که طبعا به نوعی ذهنیت معماری و طراحی شهری تبدیل می شد.

2-تمایل به فرافکنی ارمان های اجتماعی –فلسفی خود به سوی اینده و سرنوشت شهری که منجر به بروز ارمان گرایی های متفاوت می شود.

...

فرمت فایل: PPT (پاورپوینت) قابل ویرایش تعداد اسلاید: 33

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 531 1392/07/22 نظرات (0)

خلاصه کتاب: دیدگاه های کلیدی مدیریت: اندیشمندانی که دنیای مدیریت را تغییر دادند

کتاب (دیدگاه های کلیدی مدیریت: اندیشمندانی که دنیای مدیریت را تغییر دادند) اثر استوارت کرینر و

مترجم: محمدعلی حسین نژاد

در مورد دنیای جدید مدیریت، نظریات تیلور و فایول و.... می باشد.

این کتاب مملو از نظرات و نوشته های نغذ در باب مدیریت و بعضا شکل فلسفی آن می باشد، که به دلیل نثر قوی و ترجمه روان اثر، فراگیری و به خاطر سپردن مطالب آن نسبت به سایر کتب مشابه سهل تر می باشد. این کتاب پر است از مثال های غنی و عملی که تاثیر زیادی بر حک شدن تئوریهای مغزی و فکری خواننده دارد.

از جمله نکات مهم دیگر این کتاب وجود بانک عظیمی از منابع و کتاب های مهم مدیریت در حوزه های مختلف منابع انسانی، استراتژیک و ... در بخش های مختلف کتاب و در میان فصول و همچنین ضمیمه انتهای کتاب می باشد که بطور فهرست وار مختصری از بیوگرافی دانشمندان مطرح در بحث مدیریت را به همراه کتاب های برجسته آنها لیست نموده است. علاوه بر آندر این کتاب نظریات دانشمندان بزرگ مدیریت پیرامون موضوعاتی نظیر:دنیای جدید مدیریت، دنیای جدید سازمان، پدیدآوردن و بکار بستن استراتژی و... بحث شده است.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 63

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 185 1392/07/22 نظرات (0)

حل مشکلات نامزدی با گفتگوی سالم

مشکلات نامزدی,حل مشکلات نامزدی,گفتگو و ارتباط سالم

گفتگو و ارتباط سالم رمز موفقیت هر رابطه است. اما خیلی وقت ها، نامزدهای تازه کار نمی دانند چطور می توانند از این مهارت برای بهتر کردن ارتباط شان بهره ببرند. مهارتی که می تواند اختلافات دوران نامزدی را کم کند. ما به شما روش هایی را آموزش می دهیم تا مکالمه ای موفق تر داشته باشید.

گفت و گو با همسر
مکالمات باز داشته باشید: یعنی فرصت بدهید گفتگو شکل بگیرد. طرف مقابل حرفش را بزند و شما گوش دهید و شما هم حرفتان را بزنید و او کاملا گوش کند.

با خودتان فکر کنید و زمانی را به خاطر آورید که احساس ریلکس بودن و راحتی داشتید، طوری که تصور می‌کنید شما و همسرتان واقعاً به دقت به حرف‌های هم گوش می‌کرده‌اید.

میلاد بخشی بازدید : 167 1392/07/22 نظرات (0)

ارائه یک روش محاسباتی بوسیله الگوریتم ها برای عملیات حسابان فازی (مهندسی صنایع- عملیات فازی-ریاضی کاربردی- برق)

در این مقاله یک پیاده سازی کامپیوتری برای ارزیابی عملیات حسابان فازی روی دو عدد فازی با تابع عضویت خطی بسط داده شده است. در اینجا حسابان فازی بوسیله بازه فازی مورد استفاده قرار گرفته والگوریتم روش توسعه یافته با مثال عددی ارائه شده است. با استفاده از این روش چهار عملیات اصلی محاسباتی بین هر دو TFNs (عدد فازی مثلثی) می تواند بدون پیچیدگی ارزیابی شود. متدولوژی مورد استفاده در این پژوهش، روش کتابخانه ای بوده و هدف آن ارائه الگوریتمی برای عملیات حسابان فازی است.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 11

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 274 1392/07/22 نظرات (0)

خلاصه کتاب تئوری سازمان (ساختار- طراحی- کاربردها) استیفن رابینز

کتاب تئوری سازمان اثر استیفن رابینز است که در این کاب مباحث مهم ساختار سازمان، ساختار سیستم ها و تئوریهای سیستماتیک، اثر بخشی سازمانی، چرخه حیات سازمان، ابعاد سازمان، استراتژی ها و نظریه معاصر استراتژی ساختار ، اندازه سازمان ونظریه پردازان اندازه سازمان، فناوری و ... بیان شده است.

چکیده: سازمان: پدیده ای اجتماعی است که به طور اگاهانه هماهنگ شده و دارای حدود و ثغور نسبتا مشخصی بوده و برای تحقق هدف یا اهدافی بر اساس یک سری سلسله مبانی دائمی فعالیت می کند.در ذیل تعریف باید متذکر شد که عبارت به صورت اگاهانه دلالت بر مدیریت دارد پدیده اجتماعی به معنای افراد یا گروههایی می باشد که با هم در تعاملند مرزهای نسبتا مشخص بدین معناست که اگر چه مرزها می توانند به مرور زمان تغییر کنند و کاملا واضح و روشن نباشند لیکن اعضای سازمان را بتوان از غیر اعضا باز شناخت.همچنین افراد با سازمان پیوند دائمی دارند اما این پیوند عضویت مادام العمر را تضمین نمی کند و در نهایت اینکه سازمان ها برای انجام اهدافی که دستیابی به انها به تنهایی امکان پذیر نیست و با حصول ان از طریق سازمان اثر بخش تر است به وجود می ایند.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 58

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 229 1392/07/22 نظرات (0)

انتخاب سیستم عامل با استفاده از روش های AHP و تاپسیس فازی (مهندسی صنایع - تصمیم گیری فازی)

چکیده: هدف از این پژوهش توسعه یک مدل تصمیم گیری فازی برای انتخاب مناسب سیستم عامل برای سیستم های کامپیوتر شرکت ها، با در نظر گرفتن پیش فرض ذهنی تصمیم گیرندگان، می باشد. روش پیشنهادی بر اساس تحلیل سلسله مراتبی فازی (FAHP) و روش تاپسیس فازی (تکنیکی برای اولویت ترتیب همانند سازی راه حل ایده آل) می باشد. روش FAHP برای تعیین وزن معیار بوسیله تصمیم گیرندگان مورد استفاده قرار می گیرد. و سپس رتبه بندی سیستم عامل بوسیله روش تاپسیس (TOPSIS) تعیین می شود .

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 14

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 195 1392/07/22 نظرات (0)

تلفیق مدل تعالی کیفیت اروپا و کارت امتیازی متوازن برای رسیدن به بهبود عملکرد (مهندسی صنایع- مدیریت کیفیت-مدیریت عملکرد-کارت امتیازی متوازن)

در این مقاله متدولوژی بكارگیری همزمان كارت امتیازی متوازن و مدل تعالی كیفیت اروپایی برای بهبود عملكرد ارائه می شود. بدین ترتیب که با استفاده از آنالیز SWOT وBSC استراتژی سازمان تعیین می شود سپس بوسیله تلفیق مدل EFQM و QFD و BSC به استراتژی ها امتیاز داده می شود و با استفاده از مدل MADM استراتژی ها رتبه بندی می شوند.

چکیده: در مبحث مدیریت عملکرد، کارت امتیازی متوازن چارچوبی را برای سنجش و مدیریت استراتژیک سازمان فراهم می آورد. در این چارچوب استراتژی های سازمان، به اهداف استراتژیک در وجوه کارت امتیازی متوازن ترجمه می شود. مدل های سرآمدی با رویکردی دیگر، سعی در بهبود عملکرد سازمانی دارد. كارت امتیازی متوازن در حوزه مدیریت استراتژیك و مدل تعالی كیفیت اروپایی در حوزه مدیریت كیفیت جامع وارد مقوله سیستم مدیریت عملكرد شده اند و لذا تلفیق كارت امتیازی متوازن و مدل تعالی كیفیت اروپایی پیوند دو حوزه برنامه ریزی استراتژیك و مدیریت كیفیت جامع در مقوله مدیریت عملكرد می باشد. در این مقاله متدولوژی بكارگیری همزمان كارت امتیازی متوازن و مدل تعالی كیفیت اروپایی برای بهبود عملكرد ارائه می شود. بدین ترتیب که با استفاده از آنالیز SWOT وBSC استراتژی سازمان تعیین می شود سپس بوسیله تلفیق مدل EFQM و QFD و BSC به استراتژی ها امتیاز داده می شود و با استفاده از مدل MADM استراتژی ها رتبه بندی می شوند. در این مقاله از روش كتابخانه ای برای گردآوری اطلاعات استفاده شده است.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 12

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 721
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,378
  • بازدید ماه : 5,925
  • بازدید سال : 55,914
  • بازدید کلی : 675,403