loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 195 1393/03/06 نظرات (0)

21 گوسفند در استخر قیر جان دادند

بی تدبیری یک شرکت راهسازی در جمع آوری کارگاه آسفالت سازی اش در حوزه شهرستان مهر (MOHR)استان فارس، موجب سقوط و گرفتار شدن 40راس گوسفند در حوض قیر بجا مانده از این کارگاه که 21 راس جان دادند.

به گزارش ایرنا، این تعداد گوسفند متعلق به دو نفر از دامداران روستای حاجی آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان مهر بودند که در مسیر برگشت از چرا به درون حوض قیر یاد شده سقوط می کنند .

میلاد بخشی بازدید : 157 1393/02/16 نظرات (0)

میوه‌هایی که از سفید شدن مو پیشگیری می کنند

  سفید شدن مو, سفیدی مو ,سفیدی زودرس مو

به گفته یک متخصص پوست، مو و زیبایی، خوردن مداوم برخی از میوه‌ها به دلیل وجود ویتامین‌های خانواده B و همچنین آنتی‌اکسیدان نسبتاً بالایی که در آنها هست، می‌تواند به جلوگیری از سفیدی مو کمک کند.

رضوانی گفت: سفیدی زودرس مو در سفیدپوستان قبل از سن 20 سال و در سیاه‌پوستان زیر 30سالگی است . این متخصص پوست و مو افزود: سلول‌های رنگ‌دانه‌ساز مو عمر کوتاه‌‌تری نسبت به سلول‌های ساختمان‌ساز مو دارند، به همین دلیل افراد با افزایش سن علی‌رغم اینکه موی زنده‌ای دارند و موهایشان رشد می‌کند رنگ موهایشان به سمت سفیدی می‌رود یعنی عمر سلول رنگ‌دانه‌ساز موجود در جوانه‌های رشد مو تمام شده است و در نتیجه موهای فرد دیگر رنگ دانه ندارند و سفید هستند.

وی اضافه کرد: افسردگی و رشد سفیدی مو با هم در ارتباط است و می‌تواند روند سفیدی مو را تشدید کند و کسی که گرفتاری و مشغله‌ی کاری دارد بعد از مدتی موهایش تا حدودی رو به سفیدی می‌رود. نکته دیگر در رابطه با تغذیه است همین‌طور وجود ویتامین‌‌های خانواده‌ی B و میوه‌های قرمز مانند انار، انگور و خرمالو و تمشک و گریپ‌فروت و ... که از آنتی‌اکسیدان خوبی برخوردار هستند می‌توانند به جلوگیری از سفیدی مو کمک کنند.
منبع : باشگاه خبرنگاران

میلاد بخشی بازدید : 183 1393/02/14 نظرات (0)
  پیشگیری از نفخ، ترش کردن، سکسکه و ...

دل درد, پیشگیری از نفخ معده, ترش کردن

 5 مشکل کذايي،5 نسخه غذايي

از نفخ و دل‌درد تا سکسکه
خيلي از افراد بعد از غذا‌خوردن، نفخ مي‌کنند. خيلي‌هاي ديگر، ترش مي‌کنند. بعضي‌ها دل‌درد مي‌گيرند و بعضي‌هاي ديگر هم سکسکه‌شان مي‌گيرد.اينها بخشي از مشکلاتي است که گاهي بعد از صرف وعده‌هاي اصلي غذا به سراغمان مي‌آيد...
 آيا مي‌دانيد که دليل بروز اين مشکلات و راه پيشگيري از آنها چيست؟


چرا نفخ مي‌کنيم؟
نفخ‌کردن، شايع‌ترين مشکلي است که بعد از غذا‌خوردن سراغ خيلي از افراد مي‌آيد. معمولا نفخ با ورم‌کردن شکم يا معده همراه است و احساس پري بدي به افراد مي‌دهد. رعايت‌نکردن اصول صحيح غذا‌خوردن و مصرف خوراکي‌هاي نفاخ از شايع‌ترين دلايل ابتلا به نفخ است.


راه‌حل:
-آهسته غذا بخوريد تا حجم کمتري از هوا وارد معده‌تان شود.
-لقمه‌هاي خود را خوب بجويد.
-از نوشيدن مايعات گازدار همراه غذا خودداري کنيد.

 

میلاد بخشی بازدید : 191 1392/10/23 نظرات (0)
رکورد جدید مرد مغناطیسی در گینس
 
 
رکورد جدید مرد مغناطیسی در گینس

مرد مغناطسی جهان با شکستن رکورد پیشین خود موفق شد رکورد جدیدی را برای بار دوم در کتاب گینس از آن خود کند.

به گزارش  ایسنا ، این مرد گرجستانی پیش از این با نگه‌داشتن ۵۰ قاشق فلزی روی بدنش، رکورد مرد مغناطیسی را به دست آورد اما در رکورد جدیدش تعداد قاشق‌ها را به ۵۳ عدد رساند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، این رکورد در دسامبر سال گذشته میلادی (۲۰۱۳) به دست آمد.

منبع تاپ ناز

میلاد بخشی بازدید : 157 1392/10/13 نظرات (0)
آرایش میکنم تاشوهر پیداکنم!

معیارهای زن ایده آل,الگوی زن برتر

چرا زنان ایرانی همواره در قله آمارهای مصرف لوازم آرایش و جراحی های زیبایی دنیا قرار دارند و این صدرنشینی ریشه در چه عواملی دارد؟
همه ما بارها در آمارهای بین المللی مصرف لوازم آرایش شنیده ایم که زنان ایرانی پس از عربستان بیشترین مصرف لوازم آرایش در خاورمیانه و رتبه هفتم جهانی را دارند. پرسشی که در این میان مطرح می شود این است که چرا ما همواره در قله آمارهای مصرف لوازم آرایش و جراحی های زیبایی دنیا قرار داریم و این صدرنشینی ما ریشه در چه عواملی دارد؟

مصرف سرانه ای که سر به فلک کشیده است
براساس تحقیق موسسه تحقیقاتی TMBA، حدود ۱۴ میلیون دختر و زن بین ۱۵ تا ۴۵ سال ساکن شهرهای بزرگ ایران، بطور متوسط ماهانه ۷/۵ یورو برای خرید لوازم آرایشی هزینه می‌کنند. در این تحقیق همچنین آمده است که زنان و دختران ایرانی به دلیل توجه خاصی به چهره خود می‌کنند. دخترانی هستند که بیش از یک ساعت جلوی آینه آرایش می‌کنند.

آمار و ارقام مصرف لوازم آرایش نشان می دهد که هر زن ایرانی در سال ۱۵۰ دلار و هر زن در خاورمیانه تقریبا ۳۶ دلار لوازم آرایشی مصرف می‌کند. ضمن آن که زنان ایرانی اغلب از اجناس چینی استفاده می‌کنند و در این زمینه شاید حجم بیشتری از لوازم آرایشی را مصرف کنند. سهم برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی که دارای کیفیت و ترکیبات قابل اعتمادتری هستند، به دلیل قیمت‌های بالایی که در ایران دارند، کمتر از یک درصد بازار تخمین زده می‌شود. متاسفانه سهم تولیدکننده‌های ایرانی از این بازار بزرگ رو به گسترش بسیار ناچیز است و حداکثر در حدود پنج درصد تخمین زده می‌شود.

میلاد بخشی بازدید : 145 1392/10/09 نظرات (0)

 ساخت اسکناس غیرقابل جعل با الهام از بال پروانه

اسکناس,ساخت اسکناس غیرقابل جعل

ساخت اسکناس غیرقابل جعل با الهام از بال پروانه
محققان دانشگاه سیمون فریزر کلمبیای انگلستان، با الهام از طبیعت موفق به خلق تصویری قابل‌چاپ شده‌اند که جعل آن تقریبا غیرممکن است.
استفاده از طبیعت به عنوان الهامی برای ابداعات فن‌سالارانه انسان «تقلیدزیستی» نام دارد و در این مورد بال‌های پروانه در تیررس این الهام هستند.پروانه نر Morph از امریکای جنوبی به دلیل بال‌های شفاف و آبی-سبزش شهره است.
بال‌های این پروانه که مانند بال‌های طاووس نر است، دارای الگوهای پیچیده پولکی بوده که با نور تعامل دارند و رنگ‌های مختلف را بازمی‌تابانند.این ویژگی مانند اثر انگشت منحصربه‌فرد است و محققان دانشگاه سیمون فریز دریافتند که از رنگ‌های سبز و آبی می‌توان برای نانواپتیک استفاده کرد.
پروانه Morph به عنوان مدلی برای یک پروژه ضدجعل بسیار جاه‌طلبانه به کار می‌ر‌ود.«کمپانی امنیتی نانوتک» در ونکوور گواهی اعتباری این فناوری را صادر کرده است.پدیده‌ای که دانشمندان به کار برده‌اند، به شیوه‌ای که تعدادی از حیوانات شامل طاووس‌های نر برای تولید رنگ‌های سوسوزننده استفاده می‌کنند، شباهت دارد.

میلاد بخشی بازدید : 159 1392/07/16 نظرات (0)

به کدام مرد نباید دل بست؟

بحث ازدواج, تاریخ ازدواج

مردی که به او دلبسته اید، حرفی از ازدواج نمی زند و با بهانه های مختلف خواستگاری را عقب می اندازد؟ باید با او چطور رفتار کرد؟ گاهی دچار تعارض می شوید که آیا به رابطه عاطفی که مدت زیادی درگیرش هستید بدون آنکه صحبتی از ازدواج در میان بوده یا اقدامی جدی از سوی نامزدتان صورت گرفته باشد، ادامه دهید یا خیر؟

 

در این صورت شما مدام منتظرید تا اتفاق خوشایندی پیش بیاید و بحث ازدواج جدی تر شود غافل از اینکه فرصت ها و موقعیت های مناسب دیگر ازدواج را نادیده می گیرد و همچنان منتظر پیشنهاد از طرف کسی می مانید که هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته است. اگر درگیر چنین رابطه ای هستید، باید واقع بین تر از این باشید زیرا فرصت هایی که از دست می دهید، تکرار نشدنی هستند.

در اصل اگر مردی واقعا خواستار این رابطه باشد بدون تعلل و بهانه های نابجا، آن را به سمت ازدواج پیش می برد و در صورت فراهم بودن همه شرایط، آن را به تاخیر نمی اندازد.

با زبان بی زبانی می گوید نه؟
شما پیوسته از مرد مورد علاقه تان درخواست تعیین نمودن تاریخ ازدواج می کنید تا هر چه زودتر با شما ازدواج کند. وقتی مردی برای سال های طولانی با شما رابطه دارد و از شما تقاضای ازدواج نکرده است و به تقاضاهای شما با پاسخ های مبهمی که نمی توانید از آنها برداشت مثبتی کنید بی توجه است، پس این مرد اهل ازدواج نیست.

شاید مردی که به ازدواج با شما تمایل دارد خیلی زود این پیشنهاد را مطرح نکند، اما لااقل پاسخ منفی قاطعی به شما نمی دهد و در گفتگوهای جدی، می گوید که از شما فرصتی برای بررسی این موضوع می خواهد. البته در صورت چنین جمله ای ماجرا را تمام شده ندانید و از او در مورد زمانی که برای بررسی کردن نیاز دارد سوال کنید.

تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 194
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 313
  • باردید دیروز : 452
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 765
  • بازدید ماه : 765
  • بازدید سال : 84,346
  • بازدید کلی : 703,835