loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 137 1392/11/16 نظرات (0)

ملت شاهکار سبدی دولت را تکمیل کرد

 
سبد کالا,دولت,شهروندان
سبد کالا و تصاویر رقت انگیزی که از صف های آن روی خط رسانه ها می رود این روزها دست مایه انتقاد بسیاری از مردم و سیاسیون به دولت شده است ومنتقدین سیاسی نیز شروع به ماهیگیری از آب گل آلود کرده اند تا بر دولت بتازندو سبد کالا را نوعی تحقیر ملت ایران معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار شهرخبر، در واقع باز هم می رود تا یک اقدام مردمی زیر سیاست بازی های عده ای لگد مال شود و به دست فراموشی سپرده شود.

میلاد بخشی بازدید : 150 1392/10/23 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو توپ طلا را کسب کرد/ مسی و ریبری ناکام ماندند

اخبار,توپ طلا کریس رونالدو

اخبار ورزشی - بعد از 5 سال؛
کریستیانو رونالدو توپ طلا را کسب کرد/ مسی و ریبری ناکام ماندند

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید برای دومین بار موفق شد عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رونالدو 28 ساله دقایقی پیش در مراسم توپ طلا 2013 که در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد بالاتر از فرانک ریبری و لیونل مسی دو رقیب خود به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا دست یافت و توپ طلای 2013 را از آن خود کرد.

رونالدو پیش از این در سال 2008 نیز عنوان توپ طلا را کسب کرده بود. این نخستین بار از سال 2008 تا به حال است که لیونل مسی نتوانست توپ طلا را از آن خود کند.
اخبار ورزشی - مهر

 

میلاد بخشی بازدید : 191 1392/10/23 نظرات (0)
رکورد جدید مرد مغناطیسی در گینس
 
 
رکورد جدید مرد مغناطیسی در گینس

مرد مغناطسی جهان با شکستن رکورد پیشین خود موفق شد رکورد جدیدی را برای بار دوم در کتاب گینس از آن خود کند.

به گزارش  ایسنا ، این مرد گرجستانی پیش از این با نگه‌داشتن ۵۰ قاشق فلزی روی بدنش، رکورد مرد مغناطیسی را به دست آورد اما در رکورد جدیدش تعداد قاشق‌ها را به ۵۳ عدد رساند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، این رکورد در دسامبر سال گذشته میلادی (۲۰۱۳) به دست آمد.

منبع تاپ ناز

میلاد بخشی بازدید : 193 1392/09/20 نظرات (0)

دوستداران کله‌ پاچه بخوانند!

کله‌پاچه, غذاهای سنتی, خواص کله پاچه

کله‌پاچه، یکی از غذاهای سنتی منطقه خاورمیانه و قفقاز جنوبی است. روش طبخ آن در کشورهای مختلف تقریبا مشابه است. در کشور ایران و ترکیه این غذا با نام کله پاچه، در کشورهای عربی با نام پاچه و در ارمنستان، آذربایجان و گرجستان با نام خاش مطرح است.

 

کله پاچه که از پختن سر، دست و پای گوسفند تهیه می‌گردد، از بخش‌های مختلفی چون بناگوش، زبان، مغز، چشم، گوشت، صورت و پاچه تشکیل شده است. این غذا با واحد شمارش دست بکار می‌رود و هر دست کله پاچه شامل یک کله و چهار پاچه است. شایان ذکر است که آب این غذا نیز بعنوان پیش غذا به همراه نان خورده می‌‌شود.

 

خواص متمایز کله‌پاچه
کله‌پاچه غذایی پرانرژی و با کیفیت پروتئین بالا محسوب می‌شود. پروتئین موجود در آن برای رشد و ترمیم بسیاری از بافت‌‌های بدن مفید است. زبان گوسفند سرشار از ویتامین‌‌های گروه B بخصوص ویتامین 12 B می‌‌باشد که این ویتامین‌ها نقش‌های مفید زیادی برای بدن دارند. بعنوان مثال ویتامین 12 B، در خونسازی و عملکرد سیستم عصبی نقش دارد.


پاچه گوسفند دارای طبع سرد است و خواصی چون رقیق کنندگی خون، ملین، التیام دهنده زخم‌‌‌های داخلی و افزایش دهنده شیر مادر را دارد. نشان داده شده است که این غذا حاوی ماده مغذی به نام کوآنزیم Q10 است. کوآنزیم Q10 بعنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی است که از طریق دفع مواد مضر تولید شده در بدن در نتیجه فرایند‌‌های متابولیکی مختلف و جلوگیری از آسیب سلول‌ها نقش مهمی‌‌را ایفا می‌کند. همچنین استحکام عملکرد سلول، تحریک سیستم ایمنی، بهبودی و کنترل بیماری‌های فشار خون، سکته قلبی، پارکینسون، انواع سرطان و غیره از دیگر نقش‌های کوآنزیم Q10 می‌باشد.
 

میلاد بخشی بازدید : 153 1392/08/15 نظرات (0)

محسن ترکی: خجالت می‌کشم بگویم داورم؛ مردم طعنه می‌زنند و می‌گویند «شماره حساب بد

محسن ترکی ,داوری قهرمانی

محسن ترکی: خجالت می‌کشم بگویم داورم؛ مردم طعنه می‌زنند و می‌گویند «شماره حساب بدهم»؟!

شرمسارم از اینکه جزو خانواده داوری هستم. تا بقال سرکوچه هم از ما می‌پرسد داوران پول می‌گیرند، واقعا طعنه‌های مردم سنگین است.

سکوت چند ماهه محسن ترکی در مصاحبه شکست؛ پس از صحبت‌های دیروز اصفهانیان در خصوص برخورد با محسن ترکی؛ این داور با سابقه فوتبال کشورمان دلایل قضاوت نکردنش را بیان کرد. محسن ترکی با 25 سال سابقه قضاوت در آستانه یک رکورد جهانی قرارداد اما از سوی کمیته داوران بایکوت شده و می‌گوید با حضور اصفهانیان داوری ایران به زیر صفر رسیده است!


*رئیس کمیته داوران خبر از برخورد با شما داده و گفته باید پاسخگو باشید.
برای ایشان متاسفم که حرف‌هایش را با رسانه‌ها می‌زند نه با من و این رفتار باعث شرمندگی جامعه داوری است که به جای صحبت با من در سانه‌ها مصاحبه می‌کند.


*یعنی در این مدت هیچ صحبتی با شما نشده است؟
هیچ صحبتی با من نکردند و تنها یک شب من با اصفهانیان تماس گرفتم که چرا در رسانه‌ها صحبت می‌کنید و با خود من حرف نمی‌زنید؟


میلاد بخشی بازدید : 207 1392/06/20 نظرات (0)

ساخت تلويزيونی كه دو برنامه كامل همزمان پخش می كند

تلویزیون S9C,ویژگیهای تلویزیون S9C سامسونگ

ساخت تلويزيونی كه دو برنامه كامل همزمان پخش می كند
شرکت سامسونگ یک تلویزیون منحنی عرضه کرده است که امکان دیدن دو برنامه  مختلف را به طور همزمان فراهم می کند.این تلویزیون OLED پنجاه و پنج اینچی در واقع نوعی سینمای خانگی محسوب می شود و می تواند دعوا بر سر کنترل از راه دور تلویزیون را در منازل پایان دهد.


این تلویزیون که حدود هفت هزار پوند قیمت دارد از ویژگی منحصر به فرد "چند دید" برخوردار است.تلویزیون مدل  S9C سامسونگ یک صفحه نمایش منحنی دارد که کاربر باید برای استفاده از آن یک عینک خاص به چشم می زنند که بخشی از محتوا را بر می دارد و همچنین صدای آن تصویر نیز از طریق یک گوشی به کاربر می رساند.


مایکل زولر مدیر فروش و بازاریابی ارشد سامسونگ در اروپا می گوید:

دو نفر می توانند به طور همزمان دو برنامه مختلف را با اندازه تصویر کامل با کیفیت HD و حتی به شکل سه بعدی با عینک های چند دید سامسونگ تماشا کنند.

 

تلویزیون S9C در یک کنفرانس خبری نمایشگاه فناوری برلین رونمایی شده است.

ویژگی چنددید موجب شده است سازندگان این تلویزیون ها امیدوار شوند جدیدترین محصولات سامسونگ به دعوای همیشگی بر سر کنترل از راه دور در منازل پایان دهد.سامسونگ در این نمایشگاه همچنین از تلویزیون مدل S9000 نیز که یک UHD با شفافیت هشت میلیون پیکسل- چهار برابر شفافیت تلویزیون های HD کنونی- است، عرضه کرده.


این شرکت همچنین یک تلویزیون 98 اینچی عرضه کرده که آن قدر بزرگ است که بازیکنان فوتبال از داخل آن به اندازه واقعی دیده می شوند.

منبع:konjkav.com

میلاد بخشی بازدید : 168 1392/05/31 نظرات (0)

ساده ترین روش برای پیشگیری از ترش کردن!

ترش کردن,ریفلاكس,پیشگیری از ترش کردن

ساده ترین روش برای پیشگیری از ترش کردن!
ریفلاكس در واقع بازگشت محتویات معده به مری است كه معمولا نیم تا دو ساعت بعد از خوردن غذا اتفاق می‌افتد.
بررسی چندین مطالعه مختلف در چند سال اخیر نشان می دهد که جویدن آدامس به مدت 30 دقیقه بعد از هر وعده غذایی، در بهبود سوزش سردل و ریفلاکس (ترش کردن) نقش موثری دارد.

مکانیسم این اثر نیز ناشی از خنثی شدن مقداری از اسید معده در نتیجه جویدن آدامس می باشد. در حقیقت مشخص شده است آدامس جویدن موجب بازگشت اسید معده از مری به معده می شود.


ریفلاكس در واقع بازگشت محتویات معده به مری است كه معمولا نیم تا دو ساعت بعد از خوردن غذا اتفاق می‌افتد.آنچه باعث سوزش مری یا در اصطلاح سوزش سردل می‌شود، اسید معده و هورمون پپسین است که به مخاط مری آسیب رسانده و در صورت عدم درمان با خطر خونریزی های گوارشی، بلع دردناک، بدخیمی و سرطان مری همراه خواهد بود. علامت بارز این اختلال، سوزش سردل یا احساس درد و سوزش در زیر جناغ سینه است.

اگر با این علایم روبرو هستید، هر چه سریع تر برای درمان به متخصص گوارش مراجعه کنید، زیرا طولانی شدن این علایم و عدم درمان به موقع با عوارض جبران ناپذیری همراه خواهد بود.
منبع:seemorgh.com

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 452
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 678
  • بازدید ماه : 678
  • بازدید سال : 84,259
  • بازدید کلی : 703,748