loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 155 1392/10/14 نظرات (1)

نورمن فاستر

تحقیق معماری و درس اصول و مبانی معماری و شهرسازی رشته عمران

در این مطلب به طور نسبتا فشرده و جامع به زندگی و خصوصا زندگی حرفه ای معمار برجسته نورمن فاستر پرداخته شده. سبک کاری و سبک معماری مورد توجه وی بررسی گردیده است . اشکال و فرم ها و مصالح مورد علاقه وی بررسی شده است. برخی از آثار وی بررسی و معرفی گردیده اند. در ضمن منابع تحقیق هم بطور کامل ذکر شده اند. دروس اسما کم ارزشی مثل اصول و مبانی معماری و شهرسازی می توانند برای بالا کشیدن معدل دانشجو اثربخش باشند و تجربه شده تحویل تحقیق های بدین گونه حتی بدون درخواست استاد در نمره بشدت اثربخش می باشد . با پرداخت کمترین هزینه معدل خود را بالا بکشید.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 15

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 141 1392/10/14 نظرات (0)

لوكوربوزیه روح نا آرام


تحقیق معماری و درس اصول و مبانی معماری و شهرسازی رشته عمران

در این مطلب به طور نسبتا فشرده و جامع به زندگی و خصوصا زندگی حرفه ای معمار برجسته لوكوربوزیه پرداخته شده. سبک کاری و سبک معماری مورد توجه وی بررسی گردیده است . اشکال و فرم ها و مصالح مورد علاقه وی بررسی شده است. برخی از آثار وی بررسی و معرفی گردیده اند. در ضمن منابع تحقیق هم بطور کامل ذکر شده اند. دروس اسما کم ارزشی مثل اصول و مبانی معماری و شهرسازی می توانند برای بالا کشیدن معدل دانشجو اثربخش باشند و تجربه شده تحویل تحقیق های بدین گونه حتی بدون درخواست استاد در نمره بشدت اثربخش می باشد . با پرداخت کمترین هزینه معدل خود را بالا بکشید.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 17

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 183 1392/10/14 نظرات (0)

آبیاری و تاثیر آن روی خاک


قسمتی از متن: حفاظت و حراست از خاكها بعنوان عامل مادر تغذیه در عصری كه تزاید جمعیت پیچیده ترین مشكلات را در زمینه كمبود مواد غذائی تشكیل می دهد همراه با فشارهای ناشی از اعمال تكنیك های غلط زراعی در مسیر انهدام و تخریب هرچه بیشتر خاكها تنها وسیله تامین نیازمندیهای غذائی نسلهای آتی را مشخص می نماید. بهره دهی ناكافی خاكها در جهت شورو قلیائی شدن تدریجی كه پیوسته با نقصان مستمر محصولات كشاورزی همراه است توام با نگرش در مشكلات تامین تغذیه انسانها مهمترین مسئله را در دنیای امروز ما مطرح می سازد بطوری كه یك مبارزه منطقی و اصولی در ممانعت از توسعه شورو قلیائی شدن خاكها را اجتناب ناپذیر كرده ضروریت كاوشی در چگونگی گزینش راههای مبارزه معقولانه را كه تضمین كننده بهره دهی وابقاء موجودیت خاك باشد تأكید می كنند. استفاده از آبهای آبیاری با ویژگیهای مشخص در جهت محدود كردن گسترش شوری وتجدید حیات و احیاء خاكهای شور وقلیائی یكی از این طریق مبارزه ای می باشد كه صرفنظر از دیدگاه های اقتصادی با تكینكی آسان بازدهی بیشتر خاكها را میسر ساخته و نتیجتا لزوم بررسی ها و مطالعات عمیقی را روی خصوصیات فیزیكی و شیمیائی آب وخاك كه اساس و شالوده سرمایه گذاریهای عظیم كشاورزی را تشكیل داده و نیز شناخت دقیق مواد شیمیائی موجود در آب آبیاری را برای دست یافتن به حداكثر بهره برداری از خاك ایجاب می نماید.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 37

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 203 1392/10/14 نظرات (0)

پایان نامه مطالعه اثرات تداخلی روی در جذب و انتقال آهن


پایان نامه برای دریافت درجه كارشناسی ارشد در رشته شیمی تجزیه

چکیده: در طبیعت دهها عنصر وجود دارند که با مقادیری هر چند اندک، در بدن موجودات زنده اعمال و وظایف بسیار حیاتی را انجام می دهند و همچنین وجود این عناصر در رژیم غذایی موجدات زنده برای رشد و ابقاء حیات امری ضروری است همچنین میزان این عناصر در رژیم غذایی بایستی در یک حد مطلوب و متعادل باشد تا حیات موجودات زنده دچار اختلال نگردد. متابولیسم و نقش این عناصر و ماهیت بیماریهای ناشی از کمبود یا ازدیاد آنها بر موجودات زنده توسط متخصصین بیوشیمی پزشکی و تغذیه مورد مطالعه قرار گرفته است. از آنجایی که مقادیر آهن سوم Capacity total Iron binding TIBC در وضعیتهای گوناگون انسانی، جغرافیایی، جنسی و ... بر حسب عادات غذایی Food habit مردم متفاوت است. لذا هدف از این تحقیق مطالعه اثرات تداخلی فلز روی در جذب و انتقال آهن سرم می‌باشد.

میلاد بخشی بازدید : 173 1392/10/14 نظرات (0)

گزارش کارآموزی رشته ی فناوری اطلاعات طراحی نرم افزار جامع اطلاعاتی پرسنل خدماتی

این فایل گزارش کارآموزی بسیار کاملی است که در آن فرد به عنوان مهندس فناوری اطلاعات یا کامپیوتر وظیفه ی طراحی نرم افزار جامع اطلاعاتی پرسنل خدماتی را به عهده میگیرد و در آن ابتدا به معرفی کامل محل کارآموزی پرداخته و سپس به شرح کامل فعالیت ها و چگونگی آن می پردازد .

قسمتی از متن گزارش: وظیفه طراحی نرم افزار جامع اطلاعاتی پرسنل خدماتی بر عهده من بود.بنا به درخواست مسئولین مربوطه برنامه فوق باید با قابلیت های ویژه ای همچون قابلیت اجرا بر روی شبکه، طراحی با C#، گزارش گیری های کامل و تهیه چارتهای لازم و ... طراحی می گردید. با توجه به اینکه طراحی نرم افزار باید اصولی می بود لذا متد RUP را در طراحی نرم افزار انتخاب کردم که با استقبال مسئول کارآموزی و همچنین واحد طرح و برنامه مواجه شدم. البته با توجه به کمبود وقت سعی کردم تا سریعتر به مرحله طراحی و تولید نرم افزار بپردازم. در راستای تولید نرم افزار فوق خلاصه فعالیتهای زیر انجام شد که شرح این فعالیتها در فصل بعد آمده است:

  • برگزاری چندین جلسه با مسئول کارآموزی جهت روشن شدن برنامه درخواستی.
  • آشنایی با قوانین شرکت و قوانینی که باید در طراحی نرم افزار در نظر گرفته می شد.
  • برگزاری جلسه با مسئولین طرح و برنامه جهت مشخص نمودن سازگاری برنامه با شبکه و گرفتن مشاوره های لازم جهت رفع مشکلات احتمالی آتی نرم افزار.
  • مشخص کردن ورودی ها و خروجی های نرم افزار مذکور.
  • تهیه Document برای مسئول کارآموزی و واحد طرح و برنامه و رفع اشکالات در طراحی برنامه.
  • طراحی Use Case Diagram از برنامه مورد تقاضای شرکت.
  • طراحی فرم های اولیه برنامه و مشخص کردن نحوه ورود اطلاعات در برنامه و خروجی های درخواست شده در برنامه.
  • بررسی فرم های اولیه با مسئول مربوطه و واحد طرح و برنامه و رفع اشکالات و کاستیهای احتمالی در همان ابتدای طراحی نرم افزار.
  • بررسی و انتخاب نوع بانکها، نوع برنامه، نوع پلتفرم، و کمک گرفتن از واحد طرح و برنامه جهت سازگار کردن برنامه با سیستم و برنامه های موجود در شرکت.
  • مطالعه بانک های اطلاعاتی Access و بررسی مزایا و معایب آن و نحوه بهینه کردن استفاده از این بانکها.
  • مطالعه بر روی برنامه های تحت شبکه و نحوه طراحی آنها با C#.Net و بررسی محدودیتها و ارائه راه کارهای مناسب جهت اجرای مناسب و بهینه برنامه بر روی شبکه.
  • مطالعه دستورات SQL مورد نیاز . نحوه و مکان مناسب بکارگیری این دستورات.
  • مطالعه مفاهیم شئ گرایی در C# و نحوه پیاده سازی این مفاهیم.
  • بررسی الگوریتمهای مورد نیاز و ارائه راه کار مناسب و بهینه جهت پیاده سازی این الگوریتمها.
  • بررسی توابع و کلاسهای مورد نیاز برنامه و مشخص کردن ورودیها و خروجیهای هر تابع.
  • کد نویسی مناسب برای هر تابع و کلاس همراه با کامنت گذاری مناسب جهت مشخص نمودن ورودیها و خروجیها و کار هر تابع.
  • استفاده مناسب از امکانات .NET 2 همچون Validator ها در طراحی برنامه.
  • ایجاد کدهای مناسب برای ورود، ویرایش و حذف اطلاعات در قسمتهای مختلف برنامه.
  • ایجاد Eventها و پیغام های مناسب جهت جلوگیری از سردرگمی کاربر و راحت شدن کار کاربر.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2010) قابل ویرایش تعداد صفحات: 67

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 149 1392/10/13 نظرات (0)
آرایش میکنم تاشوهر پیداکنم!

معیارهای زن ایده آل,الگوی زن برتر

چرا زنان ایرانی همواره در قله آمارهای مصرف لوازم آرایش و جراحی های زیبایی دنیا قرار دارند و این صدرنشینی ریشه در چه عواملی دارد؟
همه ما بارها در آمارهای بین المللی مصرف لوازم آرایش شنیده ایم که زنان ایرانی پس از عربستان بیشترین مصرف لوازم آرایش در خاورمیانه و رتبه هفتم جهانی را دارند. پرسشی که در این میان مطرح می شود این است که چرا ما همواره در قله آمارهای مصرف لوازم آرایش و جراحی های زیبایی دنیا قرار داریم و این صدرنشینی ما ریشه در چه عواملی دارد؟

مصرف سرانه ای که سر به فلک کشیده است
براساس تحقیق موسسه تحقیقاتی TMBA، حدود ۱۴ میلیون دختر و زن بین ۱۵ تا ۴۵ سال ساکن شهرهای بزرگ ایران، بطور متوسط ماهانه ۷/۵ یورو برای خرید لوازم آرایشی هزینه می‌کنند. در این تحقیق همچنین آمده است که زنان و دختران ایرانی به دلیل توجه خاصی به چهره خود می‌کنند. دخترانی هستند که بیش از یک ساعت جلوی آینه آرایش می‌کنند.

آمار و ارقام مصرف لوازم آرایش نشان می دهد که هر زن ایرانی در سال ۱۵۰ دلار و هر زن در خاورمیانه تقریبا ۳۶ دلار لوازم آرایشی مصرف می‌کند. ضمن آن که زنان ایرانی اغلب از اجناس چینی استفاده می‌کنند و در این زمینه شاید حجم بیشتری از لوازم آرایشی را مصرف کنند. سهم برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی که دارای کیفیت و ترکیبات قابل اعتمادتری هستند، به دلیل قیمت‌های بالایی که در ایران دارند، کمتر از یک درصد بازار تخمین زده می‌شود. متاسفانه سهم تولیدکننده‌های ایرانی از این بازار بزرگ رو به گسترش بسیار ناچیز است و حداکثر در حدود پنج درصد تخمین زده می‌شود.

میلاد بخشی بازدید : 143 1392/10/13 نظرات (0)

سانتیاگو کالاتراوا


تحقیق معماری و درس اصول و مبانی معماری و شهرسازی رشته عمران

در این مطلب به طور نسبتا فشرده و جامع به زندگی و خصوصا زندگی حرفه ای معمار برجسته سانتیاگو کالاتراوا پرداخته شده. سبک کاری و سبک معماری مورد توجه وی بررسی گردیده است . اشکال و فرم ها و مصالح مورد علاقه وی بررسی شده است. برخی از آثار وی بررسی و معرفی گردیده اند. در ضمن منابع تحقیق هم بطور کامل ذکر شده اند. دروس اسما کم ارزشی مثل اصول و مبانی معماری و شهرسازی می توانند برای بالا کشیدن معدل دانشجو اثربخش باشند و تجربه شده تحویل تحقیق های بدین گونه حتی بدون درخواست استاد در نمره بشدت اثربخش می باشد . با پرداخت کمترین هزینه معدل خود را بالا بکشید.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 21

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 183 1392/10/13 نظرات (0)

تویو ایتو معمار باد و ماشین

تحقیق معماری و درس اصول و مبانی معماری و شهرسازی رشته عمران

در این مطلب به طور نسبتا فشرده و جامع به زندگی و خصوصا زندگی حرفه ای معمار برجسته تویو ایتو پرداخته شده. سبک کاری و سبک معماری مورد توجه وی بررسی گردیده است . اشکال و فرم ها و مصالح مورد علاقه وی بررسی شده است. برخی از آثار وی بررسی و معرفی گردیده اند. در ضمن منابع تحقیق هم بطور کامل ذکر شده اند. دروس اسما کم ارزشی مثل اصول و مبانی معماری و شهرسازی می توانند برای بالا کشیدن معدل دانشجو اثربخش باشند و تجربه شده تحویل تحقیق های بدین گونه حتی بدون درخواست استاد در نمره بشدت اثربخش می باشد . با پرداخت کمترین هزینه معدل خود را بالا بکشید.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 24

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 321
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,105
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,762
  • بازدید ماه : 6,309
  • بازدید سال : 56,298
  • بازدید کلی : 675,787