loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 164 1392/10/25 نظرات (0)

علی (ع) نمونه انسان كامل - تحقیق دروس معارف و اندیشه اسلامی و اخلاق و تاریخ اسلام

علی ( ع ) نمونه انسان كامل مقاله ای 29 صفحه ای است که بعنوان تحقیق دروس معارف و اندیشه اسلامی و اخلاق و تاریخ اسلام قابل استفاده می باشد. جوانی علی علیه السلام الگویی برای جوانان در این مطلب ذکر شده است. تفریح و شادی علی ( ع ) دیگر بخش آن است. دلاوری امام علی ( ع ) و ... بخش آخر مطلب است منابع تحقیق نیز ذکر شده است. حیف است که در دروس نمره بیار عمومی نمره حداکثر را کسب نکنیم و تجربه شده که در این دروس می توان با تحویل یک تحقیق نمره را بشدت بالا برد.

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 29

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 146 1392/10/25 نظرات (0)

اخلاق امام موسی كاظم (ع) - تحقیق دروس معارف و اندیشه اسلامی و اخلاق و تاریخ اسلام

اخلاق امام موسی كاظم ( ع ) مقاله ای 33 صفحه ای است که بعنوان تحقیق دروس معارف و اندیشه اسلامی و اخلاق و تاریخ اسلام قابل استفاده می باشد. عبادت و نیایش امام در این مطلب ذکر شده است. سفرهاى حج آن بزرگوار دیگر بخش آن است. تفقد از مخلوق و ... بخش آخر مطلب است منابع تحقیق نیز ذکر شده است. حیف است که در دروس نمره بیار عمومی نمره حداکثر را کسب نکنیم و تجربه شده که در این دروس می توان با تحویل یک تحقیق نمره را بشدت بالا برد.

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 33

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 121 1392/10/24 نظرات (0)

جواهرات هوشمندی که سلامت فرد را گزارش می‌دهند

جواهرات هوشمند,گوشی هوشمند,کاربرد جواهرات هوشمند

جواهرات هوشمندی که سلامت فرد را گزارش می‌دهند
یک شرکت انگلیسی دو نمونه اولیه جواهرات هوشمند خود را در به نمایش گذاشت.
زمانی که کاربر این ابزار را به گوشی هوشمند خود متصل می‌کند، جواهرات برای نشان‌دادن یک پیغام متنی، ایمیل یا دیگر پیام‌ها مرتعش شده، چشمک می‌زنند یا رنگشان را تغییر می‌دهند.


شرکت CSR مدعی است این سامانه‌ها برای ابزار پزشکی پوشیدنی نیز به ویژه زمانی که با حسگرها جفت‌ می‌شوند، کارآمد هستند. به طور مثال، یک دستبند یا گردنبند به کاربر در مورد ضربان بیش از اندازه‌ قلب یا پایین‌رفتن قند خونش هشدار می‌دهد و چنانچه این جواهرات به گوشی هوشمند وی متصل باشند، یک پیغام به طور خودکار به یکی از اعضای خانواده یا پرستار فرد ارسال می‌شود.
در حال حاضر اندازه باتری نمونه‌های اولیه این جواهرات، بزرگ‌ترین محدودیت آن‌ها اعلام شده، اما برای افراد با شرایط ویژه که به نظارت مکرر یا مداوم نیاز دارند، این نمونه‌ها جذاب خواهند بود.

منبع:isna.ir

میلاد بخشی بازدید : 147 1392/10/23 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو توپ طلا را کسب کرد/ مسی و ریبری ناکام ماندند

اخبار,توپ طلا کریس رونالدو

اخبار ورزشی - بعد از 5 سال؛
کریستیانو رونالدو توپ طلا را کسب کرد/ مسی و ریبری ناکام ماندند

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید برای دومین بار موفق شد عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رونالدو 28 ساله دقایقی پیش در مراسم توپ طلا 2013 که در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد بالاتر از فرانک ریبری و لیونل مسی دو رقیب خود به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا دست یافت و توپ طلای 2013 را از آن خود کرد.

رونالدو پیش از این در سال 2008 نیز عنوان توپ طلا را کسب کرده بود. این نخستین بار از سال 2008 تا به حال است که لیونل مسی نتوانست توپ طلا را از آن خود کند.
اخبار ورزشی - مهر

 

میلاد بخشی بازدید : 185 1392/10/23 نظرات (0)
رکورد جدید مرد مغناطیسی در گینس
 
 
رکورد جدید مرد مغناطیسی در گینس

مرد مغناطسی جهان با شکستن رکورد پیشین خود موفق شد رکورد جدیدی را برای بار دوم در کتاب گینس از آن خود کند.

به گزارش  ایسنا ، این مرد گرجستانی پیش از این با نگه‌داشتن ۵۰ قاشق فلزی روی بدنش، رکورد مرد مغناطیسی را به دست آورد اما در رکورد جدیدش تعداد قاشق‌ها را به ۵۳ عدد رساند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، این رکورد در دسامبر سال گذشته میلادی (۲۰۱۳) به دست آمد.

منبع تاپ ناز

میلاد بخشی بازدید : 186 1392/10/23 نظرات (0)

مهدی سلوکی با تیپی متفاوت در فرانسه + تصاویر

مهدی سلوکی با تیپی متفاوت در فرانسه + تصاویر

مهدی سلوکی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون این روزها مشغول بارزی در سریال ستایش 2 میباشد. در ادامه عکسهای مهدی سلوکی را با تیپی متفاوت در فرانسه مشاهده میکنید.

مهدی سلوکی در ۱۴ خرداد ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد. در هنرستان رشته ی گرافیک را برگزید و در همین مقطع بود که جذب کار تلویزیونی شد. او در سال ۱۳۷۹ دیپلم خود را از هنرستان مالک اشتر تهران دریافت کرد.

میلاد بخشی بازدید : 143 1392/10/22 نظرات (0)

قیام بر ضد عثمان - تحقیق دروس معارف و اندیشه اسلامی و تاریخ اسلام

قیام بر ضد عثمان مقاله ای 39 صفحه ای است که بعنوان تحقیق دروس معارف و اندیشه اسلامی و تاریخ اسلام قابل استفاده می باشد. علل شورش در این مطلب ذکر شده است. تفسیر این علل دیگر بخش آن است. منابع تحقیق نیز ذکر شده است. حیف است که در دروس نمره بیار عمومی نمره حداکثر را کسب نکنیم و تجربه شده که در این دروس می توان با تحویل یک تحقیق نمره را بشدت بالا برد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 39

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 141 1392/10/22 نظرات (1)

توبه از دیدگاه قرآن - تحقیق دروس معارف و اندیشه اسلامی و اخلاق و تاریخ اسلام

توبه از ديدگاه قرآن مقاله ای 65 صفحه ای است که بعنوان تحقیق دروس معارف و اندیشه اسلامی و اخلاق و تاریخ اسلام قابل استفاده می باشد. آیات مربوط به توبه در این مطلب ذکر شده است. دیدگاه تفسیر تور در مورد هر آیه دیگر بخش آن است. دیدکاه تفسیر نمونه در مورد هز آیه بخش دیگر مطلب است منابع تحقیق نیز ذکر شده است. حیف است که در دروس نمره بیار عمومی نمره حداکثر را کسب نکنیم و تجربه شده که در این دروس می توان با تحویل یک تحقیق نمره را بشدت بالا برد. این بدون شک یکی از بهترین و نمری بیار ترین تحقیق های دروس عمومی است که نظیر آن در اینترنت یافت نمی شود.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 65

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 717
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,374
  • بازدید ماه : 5,921
  • بازدید سال : 55,910
  • بازدید کلی : 675,399