loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 178 1393/03/02 نظرات (1)

پروژه بررسي انواع كمك فنرها و روش طراحي آنها


پروژه كارشناسي مهندسي مكانيك گرايش طراحي جامدات

موضوع  : بررسي انواع كمك فنرها و روش طراحي آنها

 اين پروژه يك فايل ميباشد كه به هر دو صورت pdfوword قابل دانلود ميباشد.


فايل word: در 166 صفحه

فايل pdf: در 154 صفحه

 حجم فايل: 8.39 مگابايت مي باشد
میلاد بخشی بازدید : 209 1392/05/04 نظرات (0)

گزارش کار آزمایشگاه مکانیک خاک و سنگ


چکیده: نمونه های دست نخورده حاصل از از حفر گمانه ها ، منابع قرضه و چاهكها جهت انجام آزمایشات مختلف به این آزمایشگاه فرستاده می شود و در بخشهای دانه بندی و طبقه بندی خاك ، تراكم و سی بی آر ، نشست و مقاومت خاك و مكانیك سنگ ، آزمایشات لازم انجام می گردد. در این بخش آزمایشات دانه بندی ، هیدرومتری ، تعیین حدود اتر برگ ( حد روانی ، حد خمیری ، حد انقباض ) ، تعیین ارزش ماسه ای آزمایش پین هول و كرامب بر اساس آخرین استانداردهای بین المللی انجام می گردد. نتایج حاصله ، كارشناسان را در شناخت كلی خواص خاكها و كاربرد آنها در پروژه های مختلف یاری می كند.

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 32

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

میلاد بخشی بازدید : 260 1392/05/01 نظرات (0)

مقاله، جزوه، آموزشی، مکانیک آشنایی با دستگاه تراش و ابزار اندازه گیری

چکیده: منظور از پیشروی ، حركت سوپرت به صورت اتوماتیك یا دستس ، بسمت محور دستگاه می باشد . جعبه دنده پیشروی ، قسمتی از دستگاه تراش می باشد كه به كمك آن می توان سوپرت را ، بطور اتوماتیك به طرف محور دستگاه هدایت كرد . تغییر سرعت پیشروی ، كار عمده این جعبه دنده است ، یعنی معمولاٌ با توجه به نوع تراش و فرم لبه برنده ابزار می توان حركت سوپرت را با راهنمایی جدول پیشروی كه روی همین جعبه نصب شده ، كم یا زیاد نمود . به عنوان مثال ، برای پرداخت قطعه كار ، نمی توان سرعت پیشروی را بالا در نظر گرفت ، زیرا در اثر حركت سریع ابزاربرنده ، روی سطح كار ناهمواری هایی با ارتفاع زیاد و شبیه به دنده های پیچ پدید می آید . حال اگر ، سرعت پیشروی كم در نظر گرفته شود ، حركت ابزار كند شده و سطح قطعه كار نیز ، ناهمواری های كم ارتفاع تر (مطلوب ) پیدا می كند تا جایی كه ممكن است با چشم غیر مسلح نتوان آن ها را تشخیص داد . شكل زیر تفاوت دو سرعت پیشروی را نشان می دهد ...

 

میلاد بخشی بازدید : 171 1392/04/30 نظرات (0)

مقاله موتورهای الكتریكی به صورت پاورپوینت


چکیده: یك موتورالكتریكی الكتریسیته رابه حركت مكانیكی تبدیل می كند. عمل عکس آن که تبدیل حرکت مکانیکی به الکتریسیته است توسط ‍‍ژنراتور صورت می گیرد. اغلب موتورهای الکتریکی دوارند، اما موتور خطی هم وجود دارد. در یک موتور دوار بخش متحرک که معمولاً درون موتوراست روتوروبخش ثابت استاتور خوانده می شود.

فرمت فایل: PPT (پاورپوینت) قابل ویرایش تعداد اسلاید: 42

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 

میلاد بخشی بازدید : 187 1392/04/29 نظرات (0)

مراقبت وضعیت ماشین آلات از طریق آنالیز روغن


چکیده: آگاهی از نفوذ آلاینده ها در سیستم ماشین آلات و تأثیر آن ها در ایجاد خوردگی و فرسایش قطعات فلزی مورد بحث و بررسی در مقاله می با شد . نتایج آنالیز نمونه های روغن كه طی سالیان متمادی توسط نگارنده مقاله در بخش ماشین آلات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و تطبیق وضعیت عناصر فرسایش ی با نحوه فرسایش قطعات با نمایش عكس ها و نمودارها از مطالب تأكیدی مقاله می باشد . همچنین تأثیر آلاینده ها ، مخصوصًا آب بر روی عناصر و كیفیت روغن های روانكار مورد بحث می باشد .نتایج اجرای مراقبت وضعیت ماشین آلات با روش آنالیز روغن در جلوگیری از نفوذ آلاینده ها و استفاده از روغن های مناسب و افزایش كاركرد روغن های مصرفی و همچنین پیش بینی تعمیرات قبل از گسترش خرابی بسیار مؤثر بوده است در نهایت مراقبت وضعیت ماشین آلات از طریق آنالیز روغن بعنوان یك روش موثر نگهداری و تعمیرات (نت) شناخته شده و توصیه می گردد.

واژه های كلیدی : روغن آنالیز مراقبت وضعیت فرسایش آلودگی

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 9

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 

میلاد بخشی بازدید : 215 1392/04/28 نظرات (0)

مقاله مهندسی مکانیک فرایند کشش عمیق استوانه های با نسبت کشش خیلی بالا


چکیده: در این مقاله، فرآیند كشش عمیق استوانه های با نسبت كشش حدود ۹ با استفاده از روش المان محدود و آزمایش های تجربی انجام گرفته است. كشش استوان ههای با نسبت كشش بالا بدون عملیات آنیل در وسط فرآیند بسیار مشكل است و از طرفی اضافه كردن عملیات آنیل به فرایند تولید این قطعات، باعث افزایش هزینه و زمان تولید می شود. در این پژوهش استوانه ای با نسبت كشش حدود ۹ از بلانک اولیه به ضخامت ۰.۶ و قطر ۳۶ میلی متر با وجود آنیل حرارتی در مراحل محدودی از فرآیند، تولید شده است. نسبت كشش برای مراحل مختلف كشش با استفاده از روش المان محدود تعیین و سپس درستی نتایج با آزمای شهای تجربی مورد بررسی قرار گرفته است. فرآیند كشش عمیق با استفاده از نرم افزار ABAQUS/Explicit شبیه سازی شده و آزمایش های تجربی برای ساخت استوانه ای به قطر ۴ میلی متر و ارتفاع ۷۰ میلی متر از بلانک به قطر ۳۶ میلی متر انجام گرفته است. تأثیر عوامل اساسی فرآیند با استفاده از روش المان محدود بررسی شده و با نتایج تجربی مقایسه شده است. مقایسه نتایج مطابقت خوبی را نشان می دهد. توزیع ضخامت قطعات حاصل ازروش المان محدود و آزمایش های تجربی در تعدادی از مراحل کشش مقایسه و بررسی شده است.

واژه های کلیدی : کشش عمیق استوان های، نسبت کشش بالا، جنس برنج، المان محدود، آزمایش های تجربی

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 9

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 

میلاد بخشی بازدید : 247 1392/04/27 نظرات (0)

پروژه اجزای ماشین طراحی بالابر دو ستونه اتومبیل - رشته مکانیک


چکیده: امروزه بالابرها تحول بزرگی در صنایع حتی امور مختلف روزمره ایجاد كرده اند كه آسانسورها پركاربردترین بالابرهایی است كه با آنها سروكار داریم. البته بالابرهای صنعتی كه امروزه به طور مشخص در كارگاههای تعمیر خودرو و در پاركینگها و در كنار خیابانها برای پارك خودرو و دیگر وسایل نقلیه بكار می روند، هر كدام بنا بر استفاده مورد نیاز از آنها طراحی خاصی دارند.

مبحثی كه در این مجال به آن معطوف شده ایم طراحی بالابرهایی است كه در تعمیرگاههای وسایل نقلیه موتوری از آن استفاده می شود. این نوع بالابرها (و همه بالابرها) بر اساس وزنهای مختلف طراحی می شوند. همچنین برای موارد استفاده و جبران بعضی محدودیتها به صورت تك ستونه، دو ستونه و چهار ستونه نیز طراحی می گردند. البته لزوم استفاده از این نوع بالابرها در داخل تعمیرگاهها نیز متفاوت است. برخی برای تعمیرات لازم در زیر اتومبیل استفاده می شوند كه ارتفاع بالابری زیادی دارند و برخی دیگر فقط برای تعویض چرخها طراحی می گردند و ارتفاع بالابری كمتری نسبت به نوع قبلی دارند. لازم به ذكر است كه در گذشته از چال در كارگاهها برای تعمیرات قسمت زیرین اتومبیل استفاده می شد (البته در تعمیرگاههای قدیمی هنوز از این شیوه برای تعمیر اتومبیل ها استفاده می شود).

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 283
  • باردید دیروز : 452
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 735
  • بازدید ماه : 735
  • بازدید سال : 84,316
  • بازدید کلی : 703,805