loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 125 1392/10/24 نظرات (0)

جواهرات هوشمندی که سلامت فرد را گزارش می‌دهند

جواهرات هوشمند,گوشی هوشمند,کاربرد جواهرات هوشمند

جواهرات هوشمندی که سلامت فرد را گزارش می‌دهند
یک شرکت انگلیسی دو نمونه اولیه جواهرات هوشمند خود را در به نمایش گذاشت.
زمانی که کاربر این ابزار را به گوشی هوشمند خود متصل می‌کند، جواهرات برای نشان‌دادن یک پیغام متنی، ایمیل یا دیگر پیام‌ها مرتعش شده، چشمک می‌زنند یا رنگشان را تغییر می‌دهند.


شرکت CSR مدعی است این سامانه‌ها برای ابزار پزشکی پوشیدنی نیز به ویژه زمانی که با حسگرها جفت‌ می‌شوند، کارآمد هستند. به طور مثال، یک دستبند یا گردنبند به کاربر در مورد ضربان بیش از اندازه‌ قلب یا پایین‌رفتن قند خونش هشدار می‌دهد و چنانچه این جواهرات به گوشی هوشمند وی متصل باشند، یک پیغام به طور خودکار به یکی از اعضای خانواده یا پرستار فرد ارسال می‌شود.
در حال حاضر اندازه باتری نمونه‌های اولیه این جواهرات، بزرگ‌ترین محدودیت آن‌ها اعلام شده، اما برای افراد با شرایط ویژه که به نظارت مکرر یا مداوم نیاز دارند، این نمونه‌ها جذاب خواهند بود.

منبع:isna.ir

میلاد بخشی بازدید : 191 1392/10/23 نظرات (0)
رکورد جدید مرد مغناطیسی در گینس
 
 
رکورد جدید مرد مغناطیسی در گینس

مرد مغناطسی جهان با شکستن رکورد پیشین خود موفق شد رکورد جدیدی را برای بار دوم در کتاب گینس از آن خود کند.

به گزارش  ایسنا ، این مرد گرجستانی پیش از این با نگه‌داشتن ۵۰ قاشق فلزی روی بدنش، رکورد مرد مغناطیسی را به دست آورد اما در رکورد جدیدش تعداد قاشق‌ها را به ۵۳ عدد رساند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، این رکورد در دسامبر سال گذشته میلادی (۲۰۱۳) به دست آمد.

منبع تاپ ناز

میلاد بخشی بازدید : 177 1392/10/22 نظرات (0)

زلزله های بزرگ جهان - تحقیق درس اصول مهندسی زلزله

مرگبارترین زلزله های جعان همراه با مشخصات فنی و تعداد تلفات بررسی شده اند. زلزله های بزرک نبز بر اساس تقدم زمانی بطور تفصیلی بررسی شده اند. به سونامی های بزرگ نیز پرداخته شده است. طلطله های بزرگ ایران نیز بررسی شده اند. حیف است که در دروس نمره بیار نمره حداکثر را کسب نکنیم و تجربه شده که در این دروس می توان با تحویل یک تحقیق نمره را بشدت بالا برد .

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 27

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 177 1392/06/20 نظرات (0)

قفل صفحه را با صورتتان باز کنيد

 دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید به‌طور پیشفرض از 4 روش مختلف برای قفل‌كردن دستگاه و باز‌كردن آن استفاده می‌كنند. فاقد رمز عبور، محافظت با رمز، محافظت با پین كد و محافظت با الگوی رمز این 4 حالت به‌شمار می‌رود. دوست دارید علاوه بر این چهار روش، یك روش دیگر نیز در اختیار داشته باشید؟

 اگر از دستگاه‌های مجهز به اندروید 4 نسخه بستنی حصیری استفاده می‌كنید، روش پنجمی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این روش كه با عنوان Face Unlock شناخته می‌شود، به شما این امكان را می‌دهد تا با نشان دادن صورت خود به دستگاه‌تان، قفل صفحه آن را باز كنید. استفاده از این روش برای افرادی كه حوصله وارد‌كردن رمز عبور یا الگوی رمز را ندارند، بسیار مناسب است؛ اما این نكته را فراموش نكنید كه براحتی می‌توان عكس شما را مقابل دوربین دستگاه موردنظر گرفت و قفل آن را باز كرد!

 برای استفاده از این روش باید مراحل زیر را دنبال كنید:

1‌‌ـ‌ در دستگاه مجهز به سیستم‌عامل اندروید نسخه 4، به بخش Settings مراجعه كرده سپس Security را فشار دهید.

 2‌‌ـ‌ روی Screen lock فشار دهید.

 3‌‌ـ‌ در این مرحله حالت‌های مختلفی جهت فعال‌سازی قفل صفحه در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای فعال‌سازی قفل تشخیص چهره باید Face Unlock را انتخاب كنید.

 4‌‌ـ‌ اكنون مراحل فعال‌سازی قفل تشخیص چهره آغاز شده است و در دو مرحله اول نكاتی در رابطه با میزان امنیت این روش و چگونگی قرارگرفتن مقابل دوربین و محیط مناسب برای انجام این كار به شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب گزینه‌های Set it up و Continue این دو مرحله را طی كنید.

 

5‌‌ـ‌ حالا وقت آن رسیده است كه دوربین دستگاه را مقابل صورتتان بگیرید و صورتتان را در نقطه‌چین‌های مشخص شده جای دهید. به محض جایگیری صحیح صورت در فضای مشخص شده، رنگ نقطه‌چین‌ها به سبز تغییر كرده و می‌توانید با انتخاب گزینه Continue مراحل كار را ادامه دهید.

 6‌‌ـ‌ از آنجا كه ممكن است این روش در محیط‌های تاریك بدرستی عمل نكند و در چنین شرایطی نخواهید توانست قفل صفحه را باز كنید، این امكان در اختیار شما قرار گرفته است كه یك روش جایگزین نیز برای این روش حفاظتی درنظر بگیرید. در این مرحله ‌باید روش جایگزین را از میان دو حالت Pattern Pin انتخاب كنید و با تكمیل مراحل مرتبط با فعال‌سازی آنها، عملیات فعال‌سازی تشخیص چهره را به‌اتمام برسانید.

7‌‌ـ‌ دستگاه شما آماده استفاده است و می‌توانید با نشان دادن صورتتان در مقابل دوربین، قفل صفحه آن را باز كنید.

منبع:jamejamonline.ir

میلاد بخشی بازدید : 207 1392/06/20 نظرات (0)

ساخت تلويزيونی كه دو برنامه كامل همزمان پخش می كند

تلویزیون S9C,ویژگیهای تلویزیون S9C سامسونگ

ساخت تلويزيونی كه دو برنامه كامل همزمان پخش می كند
شرکت سامسونگ یک تلویزیون منحنی عرضه کرده است که امکان دیدن دو برنامه  مختلف را به طور همزمان فراهم می کند.این تلویزیون OLED پنجاه و پنج اینچی در واقع نوعی سینمای خانگی محسوب می شود و می تواند دعوا بر سر کنترل از راه دور تلویزیون را در منازل پایان دهد.


این تلویزیون که حدود هفت هزار پوند قیمت دارد از ویژگی منحصر به فرد "چند دید" برخوردار است.تلویزیون مدل  S9C سامسونگ یک صفحه نمایش منحنی دارد که کاربر باید برای استفاده از آن یک عینک خاص به چشم می زنند که بخشی از محتوا را بر می دارد و همچنین صدای آن تصویر نیز از طریق یک گوشی به کاربر می رساند.


مایکل زولر مدیر فروش و بازاریابی ارشد سامسونگ در اروپا می گوید:

دو نفر می توانند به طور همزمان دو برنامه مختلف را با اندازه تصویر کامل با کیفیت HD و حتی به شکل سه بعدی با عینک های چند دید سامسونگ تماشا کنند.

 

تلویزیون S9C در یک کنفرانس خبری نمایشگاه فناوری برلین رونمایی شده است.

ویژگی چنددید موجب شده است سازندگان این تلویزیون ها امیدوار شوند جدیدترین محصولات سامسونگ به دعوای همیشگی بر سر کنترل از راه دور در منازل پایان دهد.سامسونگ در این نمایشگاه همچنین از تلویزیون مدل S9000 نیز که یک UHD با شفافیت هشت میلیون پیکسل- چهار برابر شفافیت تلویزیون های HD کنونی- است، عرضه کرده.


این شرکت همچنین یک تلویزیون 98 اینچی عرضه کرده که آن قدر بزرگ است که بازیکنان فوتبال از داخل آن به اندازه واقعی دیده می شوند.

منبع:konjkav.com

میلاد بخشی بازدید : 377 1392/06/07 نظرات (0)

حل مشکل کرش کردن کروم در ویندوز ۸ ( حالت مترو )

اگر یکی از کاربران گوگل کروم باشید و حتما می دانید که در ویندوز ۸ قابلیت استفاده از این مرورگر در حالت مترو نیز وجود دارد . برای انجام این کار کافیست به منوی اصلی گوگل کروم را باز کرده و گزینه Relaunch chrome in windows 8 mode را کلیک کنید تا مرورگر در حالت مترو باز شود . همچنین نگران تب های باز خود نیز نباشید .

 

میلاد بخشی بازدید : 177 1392/05/26 نظرات (0)

دلسوزترین گیاه دارویی برای دستگاه گوارش

 

خواص هل,هل,خواص دارویی هل,خواص دانه هل

«هل» به عنوان طعم‌دهنده‌ مطبوع مواد خوراکی شناخته شده اما دانه هل علاوه بر بو و طعم خوش، خاصیت دارویی نیز دارد و از همه مهمتر برای تسکین مشکلات و ناراحتی‌های گوارشی استفاده می‌شود.

دانه هل باارزش‌ترین طعم‌دهنده در جهان به شمار می‌آید زیرا از رایحه غنی و خاصیت‌درمانی بیشماری برخوردار است. همچنین دانه هل حاوی مواد معدنی مهمی همچون کلسیم، گوگرد و فسفر است.

دانه هل موثرترین شیوه درمانی برای رفع بوی بد دهان است. جویدن دانه‌های این گیاه می‌تواند بوی بد دهان را رفع کند.

هل در میان مردم جنوب آسیا برای مقابله با بیماری‌های لثه و پوسیدگی دندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تاثیر روغن موجود در این دانه در درمان مشکلات گوارشی از قبیل یبوست، سوء هاضمه و اسهال خونی تایید شده است.

همچنین دانه هل در درمان مشکلات مجاری ادراری و دفع سنگ کلیه موثر است.

بررسی‌ها حاکی از آن است که دانه هل در کاهش استرس و افسردگی و درمان انواع سرطان‌ها از جمله سرطان سینه، پروستات و تخمدان قابلیت دارد.

منبع:aftabir.com

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 139
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 452
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 741
  • بازدید ماه : 741
  • بازدید سال : 84,322
  • بازدید کلی : 703,811