loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 139 1393/02/14 نظرات (0)

پروژه بازاریابی صنعتی نیروگاه برق

بخشی از مقدمه:
نیاز به انرژي الکتریکی در دنیاي امروز واقعیتی است انکار ناپذیر و نیازي که از طریق تلاش شبانه روزي مجموعه اي از افراد سختکوش تامین میشود. اهمیت این انرژي به حدي است که یکیاز پارامترهاي اصلی براي تعیین میزان صنعتی بودن یک کشور، میزان استفاده آن کشور از این انرژي است.
سیستم هاي توزیع به عنوان ترمینال ارتباطی مابین تولید کنندگان و مشترکین در این بین از اهمیت ویژه اي برخوردارند، به گونه اي حاصل تلاش تمامی دست اندرکاران بخش هاي تولید و انتقال خود را در این بخش نشان می دهد. لذا تلاش در راستاي بهبود روز افزون این شبکه ها در درجه اول از اهمیت قرار خواهد داشت و این امر محقق نمی شود مگر با استفاده از تکنولوژي هاي روز و نگرش علمی و مدیریت صحیح بر منابع انسانی متعهد و کارآمد.
در این بین شرکت توزیع استان خراسان رضوي با زحمات بی دریغ مدیران و کارکنان موفق کسب جایگاه هاي ممتاز کشوري ، در سالهاي متمادي شده است . امید با استمرار این نگرش کمال گرا روزي خود را بر بلنداي صنعت برق جهان ببینیم.
در نهایت کمال تشکر و قدردانی را از پرسنل محترم برق شهرستان چناران  که باعث هر چه پربارتر شدن پروژه اینجانب شد دارم.
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 47

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
میلاد بخشی بازدید : 171 1393/02/14 نظرات (0)
  همسر خوب یعنی این

همسر خوب,معیارهای همسر خوب ,همسر آینده

ازدواج انتخاب مهمی است. شاید بتوان گفت مهم تر از هر انتخاب دیگری در زندگی. از تحصیل و کار گرفته تا تصمیم های ریز و درشت دیگری که می گیرید. ازدواج آخرین برگ برنده ای است که در زندگی رو می کنید. پس باید درست انتخاب کنید تا خوشبخت باشید.

ما در اینجا معیارهای همسر خوب را برای شما عنوان می کنیم. معیارهایی که می توانند برگ آخر شما را زرین تر کنند.
 
1) شایستگی خانواده
محیط رشد و نمو در فکر و روح و اخلاق و اعمال انسان تأثیر به سزا دارد. وقتی برای گیاه فرق می کند در چه خاک و آب و هوایی رشد کند، چطور برای انسان فرقی نکند؟ پس این مهم است که همسر آینده ی یک جوان در چه خانواده ای و با چه دیدگاه ها و گرایش هایی بزرگ شده است.

امام صادق (ع) می فرمایند: « از خاندان صالح و شایسته همسر انتخاب کنید که نطفه و وراثت اثر (پنهانی و ناخواسته در فرزند و نسل شما) دارد.»

میلاد بخشی بازدید : 167 1393/02/14 نظرات (0)

پروژه بررسی بازاریابی شرکت پرورش قارچ خوراکی

بخشی از مقدمه:
قارچ‌ها موجوداتي هستند که از گذشته‌هاي دور با انسان بوده‌اند. سوابق فسيلي آنها به دوران پر کامبرين و دونين برمي‌گردد. تاريخ مصرف قارچ‌هاي خوراکي به عنوان غذا و دارو به زماني بسيار دور برمي‌گردد و حتي انسان‌هاي نخستين از خواص ويژه قارچ‌ها اطلاع داشتند. آزتک‌ها از قارچ‌ها به عنوان مواد توهم‌زا در فال‌گيري استفاده مي‌کردند و قارچ را گوشت خدا مي‌ناميدند. نوشابه مستي‌آور سوما نيز چيزي جز عصاره آمانيتا موسکارياي سمي نبوده که از گروه قارچ‌هاي کلاهک‌دار است. اگر تاريخچه توليد قارچ‌هاي خوراکي به دقت مورد بررسي قرار گيرد، تاريخي چند هزار ساله را مي‌توان براي آن قايل شد. پرورش قارچ‌هاي خوراکي به حدود 20 قرن پيش در ژاپن و چين برمي‌گردد. کاشت قارچ در گلخانه اولين بار در سوئد در سال 1754 ميلادي ابداع شد.
میلاد بخشی بازدید : 175 1393/02/14 نظرات (0)
  پیشگیری از نفخ، ترش کردن، سکسکه و ...

دل درد, پیشگیری از نفخ معده, ترش کردن

 5 مشکل کذايي،5 نسخه غذايي

از نفخ و دل‌درد تا سکسکه
خيلي از افراد بعد از غذا‌خوردن، نفخ مي‌کنند. خيلي‌هاي ديگر، ترش مي‌کنند. بعضي‌ها دل‌درد مي‌گيرند و بعضي‌هاي ديگر هم سکسکه‌شان مي‌گيرد.اينها بخشي از مشکلاتي است که گاهي بعد از صرف وعده‌هاي اصلي غذا به سراغمان مي‌آيد...
 آيا مي‌دانيد که دليل بروز اين مشکلات و راه پيشگيري از آنها چيست؟


چرا نفخ مي‌کنيم؟
نفخ‌کردن، شايع‌ترين مشکلي است که بعد از غذا‌خوردن سراغ خيلي از افراد مي‌آيد. معمولا نفخ با ورم‌کردن شکم يا معده همراه است و احساس پري بدي به افراد مي‌دهد. رعايت‌نکردن اصول صحيح غذا‌خوردن و مصرف خوراکي‌هاي نفاخ از شايع‌ترين دلايل ابتلا به نفخ است.


راه‌حل:
-آهسته غذا بخوريد تا حجم کمتري از هوا وارد معده‌تان شود.
-لقمه‌هاي خود را خوب بجويد.
-از نوشيدن مايعات گازدار همراه غذا خودداري کنيد.

 

میلاد بخشی بازدید : 125 1393/02/14 نظرات (0)

نمونه سوالات استخدامی شرکت فرودگاه های کشور


- مواد امتحانی موجود در این بسته:
300 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال اطلاعات سیاسی، اجتمامی و مبانی قانونی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
250 نمونه سوال زبان انگلیسی/سوالات استاندارد و پر تکرار (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال معارف اسلامی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال ریاضیات و آمار مقدماتی/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
300 نمونه سوال فناوری اطلاعات/سوالات استاندارد و پر تکرار در سه بسته ی 100تایی (همراه با پاسخنامه)
+ تمامی موارد ذکر شده، به صورت یکجا در این بسته موجود می باشند.
میلاد بخشی بازدید : 131 1393/02/14 نظرات (0)

پروژه بررسی و معرفی روش سنجی

بخشی از مقدمه:
هدف هر موسسه توليد كالا و خدمات به اقتصادي‌ترين شيوه‌ي ممكن است. به منظور تحقق چنين هدفي لازم است روشهاي انجام كار طراحي و در عمل به اجرا درآيند. روشهايي كه ضمن حفظ سلامت و ايمني نيروي كار در محيط كار، افزايش بهره‌وري و بهبود كيفيت محصول را به دنبال داشته باشند. همچنين براي برنامه‌ريزي توليد و نيروي انساني، برآورد هزينه توليد، نظارت بر حسن انجام كار، تعيين زمان تحويل كالا به مشتري و برقراري نظام پرداخت دستمزد و حقوق بر اساس ميزان كار، ضرورت دارد زمان‌هاي استاندارد را براي هر يك از كارها و فعاليت‌هايي كه لازمه‌ي توليد عمليات مي‌باشند، مشخص شوند. 
میلاد بخشی بازدید : 153 1393/02/14 نظرات (0)
زیر و بم‌های دوران عقد
  دوران عقد, سفره عقد,بعد از عقد

همه دختران و پسرانی که سر سفره عقد می نشینند، تصمیم می گیرند که یک زندگی رویایی را شروع کنند. اما بعضی از همین زوج ها در روزهای اول بعد از عقدشان، به دلایل توجه نکردن به چند مسئله جزئی ولی مهم به این نتیجه می رسند که با همسرشان توافق ندارند. گاهی این مشکلات روی هم جمع می شوند تا حدی که این زوج جوان به خانه بخت هم نمی رسند و تمام آن آرزوهای رویایی بر باد می رود!

همسر مناسب باشید
هر جوانی قبل از عقد باید بداند که تنها 50 درصد خوشبختی در زندگی در گروی انتخاب همسر مناسب است. یعنی زمانی که فردی ازدواج می کند باید بداند که 50 درصد دیگر به خودش مربوط است یعنی این که او هم باید یک همسر مناسب باشد.

پس رمز خوشبختی بعد از ازدواج این است که هر فردی تلاش کند برای همسرش، همسری ایده آل باشد. چون اگر فردی به این نتیجه برسد و برای خوب بودن برای همسرش تلاش کند، خیلی از مشکلات زندگی اش را حل شده خواهد دید.

میلاد بخشی بازدید : 131 1393/02/14 نظرات (0)

مقاله بررسی مشکلات ارزیابی کارکنان در سازمانها

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات مقاله : 17
بخشی از مقدمه:
هدف از نگارش این مقاله ارتقای کیفی شغلی کارکنان در سازمانها بوده که در صورت انجام ارزیابی های واقعی کارکنان به آن دست یافته می شود . ارزشیابی شیوه کنترل فعالیت کارمندان عاملی بوده که طی آن مشخص می شود که مدیران به چه شیوه ای در میان کارکنان خود ایجاد انگیزه نموده و در مرحله بعد این روند ، ارائه شیوه صحیح انجام کار و اصلاح کارمند را تضمین می نماید و لذا ارزیابی کننده که کارمند را نیز مصاحبه خواهد نمود در صورت لزوم باید مسائل و مشکلات کارمندان را مشخص کرده و دست به اجرای اقدامات اصلاحی زده تا نیروی انسانی در سازمانها شکوفا شوند . فقدان توجه به ارزشیابی واقعی کارکنان در سازمانها از نکات قابل توجهی بوده که در این مقاله بدان پرداخته شده است. 

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 321
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,100
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,757
  • بازدید ماه : 6,304
  • بازدید سال : 56,293
  • بازدید کلی : 675,782