loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 170 1392/05/25 نظرات (0)

پروژه شبكه های ATM

چکیده: با ورودبه قرن 21اینترنت به عنوان زیرساخت اصلی جهان ارتباطات درامده است درحال حاضرپروتكلTCP/IPبستراصلی جابه جایی دادههادراینترنت بوده وكلیه سخت افزارهاونرم افزارهای شبكه جهانی اینترنت براساس این پروتكل طراحی وساخته شده اندولی باتوجه به نقاط ضعف فراوان پروتكل فوق پروتكل های جدیدتری مانندATMبرای جایگزینی با ان طراحی شده اندلیكن مشكل عمده دراینجااست كه درصورت تصمیم درجهت جایگزینی TCP/IPبادیگرپروتكل هاویاحتی اگربخواهیم نسخه جدیدتری رابه جای ان بكاربگیریم مستلزم ان است كه كلیه نرم افزارهاوسخت افزارهای موجوددرسراسرجهان بامدهای جدیدترتعویض شوندواین یعنی میلیاردهادلارهزینه. (درتكنولوژی ATMمی توان كیفیت سرویس راتضمین نمود). امروزه فناوری رشدوتكاملی شتابان داردوهمواره ابعادتازه ای رادرزندگی روزانه ماپدیدمی اوردودراین راه سیستم های بانكداری الكترونیكی خدمات بانكی اسانی رابرای مافراهم اورده است تبادل اطلاعات میان كاربروبانك به كمك ابزارهایATM بانكداری تلفنی واینترنتی وبیش ازهمه بانكداری موبایلی تااندازه زیادی بهبودیافته است.سیستم های بانكداری الكترونیكی به همه این امكان رامی دهدكه سریع واسان به كارهای بانكی خودماننددریافت موجودی حساب مشتری دیگرودریافت صورت حساب بانكی دریك دوره ویژه دسترسی داشته باشند برخی ازبانكهاخدماتی مانندانتقال سهام وارسال فایلهای پرداخت ازیك حساب مشخص به حساب افرادگوناگون مانندپرداخت حقوق رانیزانجام می دهند.

 

میلاد بخشی بازدید : 204 1392/05/25 نظرات (0)

پایان نامه (پروژه کارآفرینی) با عنوان : بررسی و تهیه ی طرح شرکت طراحی صفحات وب و نرم افزاری

چکیده: بیشتر طراحان وب از نقطه نظر نگاه خود به طراحی وب می پردازند، آنها علاقمند هستند که خودشان را با استعارات مشخص و با تبلیغات فراوان نشان دهند. به هر جهت اینترنت برای شما ایجاد تجارت ونیز قابلیتی برای ارتباط نزدیک ارائه می دهد . کاربران میتوانند اطلاعات و محصولاتی را که در خور نیازشان میباشد را پیدا کنند. در این دوره شما با انواع ابزار های طراحی آشنا خواهید شد و به طبیعت آنها نیز پی خواهید برد . اینترنت معمولی ترین رسانه واسطه ای است که کاربر را آماده میسازد که تصمیم بگیرد که چه اطلاعاتی را میخواهد و باید برای رسیدن به آن به کجا مراجعه کند. این امر باعث میشود که بر خلاف رسانه های انتشاری، اینترنت یک رسانه تبادلی ( دو طرفه ) تلقی شود. اکثراً رسانه ها تاثیر گذار هستند و هدف آنها ایجاد علاقه کافی است تا اینکه که سرانجام بتواند تبادل مطلوب راانجام دهند. ماهیت خواندن یک مجله و یا دیدن برنامه های تلویزیون ذاتی و بالفطره نیست و معمولاً کار انفرادی است. در اصل عمل خواندن مطبوعات یا تماشای برنامه های تلویزیونی بالفطره عملی تبادلی نیست و در حقیقت بین عمل خواندن یا تماشای تلویزیون با عمل تبادل تفاوت وجود دارد. تنها تبادل انجام شده در مورد خوانندگان و بینندگان ، گرفتن اطلاعات از طریق خواندن یک کتاب یا مجله یا تماشای برنامه تلویزیون است. ( بصورت یک طرفه) بنابراین ایجاد اطلاعات جهت رسانه های گروهی به راهکارهای متفاوت تری نسبت به ایجاد اطلاعات مربوط به اینترنت نیاز دارد. مشاهدات بی عیب اینترنت مانند ثبت رویداد بر روی مرورگر وب ،دلالت بر درخواست کاربران و واکنش سرور دارد. به عبارت دیگر انجام یک داد و ستد و تبادل می باشد.

 

میلاد بخشی بازدید : 200 1392/05/25 نظرات (0)

پایان نامه تحصیلی (پروژه كار آفرینی) رشته متالورژی با عنوان: بررسی و تهیه طرح تولید گلدانی گریبكس پیكان

چکیده: ایجاد فرصت های شغلی، کسب درآمدهای ارزی، بالا بردن سطح اقتصادی کشور، بالا بردن دانش فنی و مهارت های علمی در بخش صنعت و یا بخش های دیگر جامعه و هزاران اهداف دیگر از اهداف اصلی دولت برای قطع نیازهای خود به جوامع و دولت های دیگر می باشد و نیل به این اهداف مشارکت همه جانبه مردمی را می طلبد و تشویق برای سرمایه گذاری و حمایت دولت از مهمترین روش های میل به این اهداف می باشد. با توجه به این توضیحات ما نیز به سهم خود در اجرای طرح های اشتغال زا و همچنین برای قطع نیاز به کشورهای بیگانه خود را مسئول دانسته  و امیدواریم بتوانیم در اجرای این اهداف سهمی داشته باشیم تا در پیشگاه خداوند جوابگو باشیم.

 

میلاد بخشی بازدید : 183 1392/05/24 نظرات (0)

پایان نامه تحصیلی ( پروژه كار آفرینی ) با عنوان : بررسی و تهیه طرح تولید شیلنگ پی وی سی


چکیده : آگاهی از نوع كالا و خصوصیات كلی و كاربرد آن ما را به شناخت و جایگاه این صنعت راهنمایی می كنند. به منظور شناخت انواع مختلف شلنگها و كاربرد های آن لازم است ویژگیها و مشخصات فنی آن ها مورد بحث و بررسی قرار گیرد كه در این راستا شناسایی استانداردهای طی و جهانی از اهمیت خاصی برخوردار می باشند. تعیین جایگاه محصولات مذكور در این سایه انواع شلنگهای موجود (كالای رقیب) نیز می تواند در زمینه تحقق هر طرحی اهمیت داشته باشد كه لازم است در بررسیهای اولیه مربوط به آن مورد توجه قرار گیرد. انجام مطالعات بازار و بررسی ماهیت محصول از جهت مصارف داخلی و پتانسیل صادراتی نیز می تواند در راهگشای مطمئنی برای انجام مطالعات دقیقتر و در نهایت احداث چنین واحدهای باشد كه به دلیل مستقل بودن طرح از زمان و مكان تنها ملاحظات كلی مربوط به آن ها مدنظر خواهد بود .

 

میلاد بخشی بازدید : 213 1392/05/21 نظرات (0)

تاریخچه ایل چهاردولی

چکیده: تاریخچه ایل ها و اقوام چَهاردُوْلی ها در شهرستان شاهین‌دژ (از طوایف بزرگ لكها): قبل از پرداختن به تاریخ این طایفه لازم است به شبهه برخی از لرها وكردها پاسخ داده شود كه لكهای باستانی ایرانی را هر كدام به خودشان منتسب می كنند، لكها از لحاظ فرهنگی، احساسی و مذهبی و بسیاری از مولفه های قومی خصوصا پوشش (كردی و لری) خود را مستقل از قوم كرد و لر می دانند. زبان لکی یک زبان زیبا و آهنگین است که در غرب ایران استفاده می شود. اما نام و آوازه اش هنوز پس از عمری طولانی و دراز زیاد گسترش نیافته است و بیشتر جزء زبان لری و یا کردی و یا فارسی به گویش کردی محسوب می شود. اگر بخواهیم زبان لکی را به یکی از زبان های زنده حال ایران تشبیه کنیم شاید بهترین نمونه زبان کردی باشد که واژه های مشترک زیادی با لکی دارد. کرد زبانان از نظر جغرافیایی نیز نزدیکی زیادی با اقوام لک دارند. اما این دو موضوع با توجه به این که زبان کردی گویش و واژه های و دستور متفاوت دارد موجب نمی شود که زبان لکی را یک بخش از کردی بدانیم. همچنین از نظر سیاسی و جغرافیایی اقوام لک نشین اکثراً زیر مجموعه از لرها هستند اما شباهت لری به لکی بسیار کمتر از کردی به لکی است. و همچنی کرد ها اقوام چهاردولی ها را عجم می خوانند عجم نامیست که اعراب به ایرانیان و پارسیان میدادند. در لکی واژه های باستانی و کهن فارسی به قدر زیادی وجود دارد. وجود و شکل قدیمی و اصیل برخی واژه ها و شیوه ی جمله بندی اصیل در این زبان بسیار جذاب است. از این رو است که می توان ابراز کرد که زبان لکی به جا مانده ی زبان های پارسی باستان و پهلوی است پارسی باستان زبانی است که در زمان هخامنشیان مستعمل بود و ریشه ی زبان فارسی امروزی است.

 

میلاد بخشی بازدید : 276 1392/05/18 نظرات (0)

پروژه درس طراحی سیستم‌های زهكشی

چکیده: اغلب چینین تصور می شود که در کشوری مانند ایران با سرزمینی پهناور ، خاک را نمی توان به عنوان عامل محدود کننده در تولیدات کشاورزی به حساب آورد . بر اساس همین تصور مسآله احیای اراضی و زهکشی آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته است . البته درست است که اکثر خاکهای ایران بطور طبیعی دارای وضعیت مناسبی از نضر زهکشی عمقی میباشند ،لکن موارد بسیاری نیز مشاهده میشود که در آنها اراضی بطور موقت یا داِئم زه دار بوده و امکان کشت و کار در آنها هیچ یا به طور کلی کم است . این گونه اراضی فقط در صورتی قابل استفاده خواهند بود که عملیات زهکشی در آنها به اجرا در آید. همچنین بهره برداری مجدد از خاکهای که مورد استفاده ممتد و آبیاری مداوم قرار داشته و بخصوص مناطقی که خاک شور و سدیمی دارند مستلزم اعمال روشهای مناسب زهکشی و اصلاح اراضی خواهد بود . اهمیت مسآله در شرایط آبیاری با آب شور و یادر اراضی ساحلی که تحت تآثیر جزر و مد دریا قرار دارند بعد وسیعتری پیدا میکند . انجام هرگونه عملیات زهکشی چه در طرحهای آبیاری و زهکشی و چه به منظور رفع مشکلات موضعی و موقت ناشی از وجود آب اضافی ، منوط به آشنایی کامل با اصول علم زهکشی است. زهکشی به معنی خارج شدن طبیعی یا مصنوعی آب مازاد از یک منطقه بوده و از مباحث بنیادی هیدرولوژی مهندسی است . با توجه به دیدگاههای گوناگون می توان زهکشی را به صور مختلف تقسیم بندی نمود .

 

میلاد بخشی بازدید : 689 1392/05/18 نظرات (0)

اساس فرهنگ سازمانی

چکیده: در مطلبی که پیش روی داریم، در صدد آن هستیم تا همراه با یکدیگر نقش و سهم فرهنگ سازمانی را در موفقیت و اثر بخشی سازمانها بررسی نمائیم. جهت آشنایی مقدماتی با جایگاه فرهنگ سازمانی، شرکت « یاهو» را در نظر بگیرید. فرهنگ سازمانی در این شرکت ، به عنوان یک دارایی و سرمایه محسوب می شد، به طوری که این دارایی موجب شکل گیری و رشد آن گردید، اما با گذشت زمان تبدیل به یک تعهد و بدهی شد زیرا ساختار دیواسالارانه ای را در پی داشت که در آن مدیریت ارشد توانایی تفویض اختیار و قدرت به کارکنان را نداشت. لازم است بر این نکته تاکید نماییم که فرهنگ سازمانی از ارزشها و اعتقادات بنیانگذار یک سازمان نشات می گیرد و به سختی می توان آن را تغییر داد. این مطلب به درک بهتر شما در خصوص این مسئله کمک خواهد کرد که چگونه مدیران می توانند فرهنگ سازمانی را به عنوان یک مزیت رقابتی برای سازمان خود به کار گیرند و هم چنین مطالب ذیل را مورد بحث و بررسی قرا می دهد:

  • 1- اساس و بنیان فرهنگ سازمانی؛
  • 2- فرآیند جامعه پذیری سازمانی و نقش نظارت بر جامعه پذیری؛
  • 3- اهمیت اصول اخلاقی در رفتار سازمانی.
  • 1. ارزش Value
  • اعتقاد راسخ به یک سبک رفتاری با یک حالت و وضعیت نهایی
  • 2. ارزشهای قراردادی Espoused values
  • ارزشها و هنجارهایی که به طور مشروح از سوی یک سازمان ارائه می شوند.
  • 3. ارزشهای رسمی یا تصویب شده Enacted values
  • ارزشها و هنجارهايي كه از سوي كاركنان ارائه مي شود.
  • 4. اصول اخلاقی: Ethics
  • مطالعه و انتخاب موضوعات اخلاقی
  • 5. اعتقادات هنجاری : اعتقادات مرسوم Normative Beliefs
  • اعتقادات و نظریه هایی در خصوص رفتار و سبک رفتاری مورد انتظار
  • 6.جامعه پذیری سازمانی Organizational socialization
  • فرآیندی که از طریق آن کارمندان ارزشها هنجارها و رفتارهای مورد نیاز را می آموزند.
  • 7. دیدگاه مراقبتی Care Perspective
  • بیانگر احساس ترحم و دلسوزی بوده و در ایده آل ترین حالت عبارت است از توجه و پاسخ به نیازها.
  • 8. دیدگاه منطقی Justice perspective
  • كمال مطلوب در این دیدگاه قوانین دو جانبه بوده و محرکهای آن قواعد و انظباط است.
  • 9. فرهنگ سازمانی Organizational
  • ارزشها و اعتقادات مشترکی که به یک سازمان هویت می بخشد.
  • 10. مشاوره Mentoring
  • فرآیند شکل گیری و تداوم روابط تکاملی میان مشاور و فرد تازه وارد به سازمان

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 47

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 

میلاد بخشی بازدید : 159 1392/05/18 نظرات (0)

پایان نامه عنصر اسید بوریک در کشاورزی

چکیده: اهمیت اقتصادی بور دركشاورزی وباغبانی ومسائل مربوط به درخت كاری وجنگل كاری از حدود چندین دهه گذشته مورد توجه وبحث وبررسی قرار گرفته است(8) از سال 1875 بور به عنوان تشكیل دهنده گیاهی شناخته شده است وتا اوایل قرن بیستم توجه چندانی به این حقیقت نشده است تا اینكه دانشمند فرانسوی به نام اچ اگولون در سال 1910 ضرورت بور برای زندگی گیاه را عنوان نمود(7). در حدود 2قرن بیش در مناطقی كه كمبود بور محدودیت تولید محصول را به همراه داشته مطالعات گسترده ای صورت گرفته كه وجود اطلاعات مهمی درمورد چگونگی رشد در خاكهایی كه دارای مقادیر كمی بور هستند در بسیاری از كشورهای جهان همچون هندو ایتالیا و شمال وجنوب كشور چین وغیره انعكاس گسترده ای به همراه داشته است(8). وارینگتون در ایستگاه تحقیقاتی كشور انگلستان مسئله بور به عنوان عنصر مورد نیاز گیاه را تایید نمود(7). كمبود بور مشكلاتی را برای محصولات زراعی وكیفیت آنها در مناطقی كه كمبود بور مشاهده می شود به وجود آورده است(8). توجه دانشمندان وكشاورزان به اهمیت عناصر كم مصرف كه بور نیز جز آنها می باشد روز به روز گسترده تر وتخصصی تر می شود به طوری كه برخی از این عناصر حتی ممكن است از اهمیت منطقه ای نیز برخوردار باشد(5).

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 70

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 702
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,359
  • بازدید ماه : 5,906
  • بازدید سال : 55,895
  • بازدید کلی : 675,384