loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 150 1392/06/20 نظرات (0)
تیم‌های ملی ایتالیا و هلند با پیروزی برابر حریفان خود، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را به دست آوردند. همچنین انگلستان در زمین اوکراین متوقف شد و تیم‌های فرانسه، آلمان و صربستان هم رقیبان خود را از پیش روی برداشتند.

تیم‌های هلند و ایتالیا با برتری بر حریفان خود به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل راه یافتند.

میلاد بخشی بازدید : 168 1392/06/20 نظرات (0)

قفل صفحه را با صورتتان باز کنيد

 دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید به‌طور پیشفرض از 4 روش مختلف برای قفل‌كردن دستگاه و باز‌كردن آن استفاده می‌كنند. فاقد رمز عبور، محافظت با رمز، محافظت با پین كد و محافظت با الگوی رمز این 4 حالت به‌شمار می‌رود. دوست دارید علاوه بر این چهار روش، یك روش دیگر نیز در اختیار داشته باشید؟

 اگر از دستگاه‌های مجهز به اندروید 4 نسخه بستنی حصیری استفاده می‌كنید، روش پنجمی نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این روش كه با عنوان Face Unlock شناخته می‌شود، به شما این امكان را می‌دهد تا با نشان دادن صورت خود به دستگاه‌تان، قفل صفحه آن را باز كنید. استفاده از این روش برای افرادی كه حوصله وارد‌كردن رمز عبور یا الگوی رمز را ندارند، بسیار مناسب است؛ اما این نكته را فراموش نكنید كه براحتی می‌توان عكس شما را مقابل دوربین دستگاه موردنظر گرفت و قفل آن را باز كرد!

 برای استفاده از این روش باید مراحل زیر را دنبال كنید:

1‌‌ـ‌ در دستگاه مجهز به سیستم‌عامل اندروید نسخه 4، به بخش Settings مراجعه كرده سپس Security را فشار دهید.

 2‌‌ـ‌ روی Screen lock فشار دهید.

 3‌‌ـ‌ در این مرحله حالت‌های مختلفی جهت فعال‌سازی قفل صفحه در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای فعال‌سازی قفل تشخیص چهره باید Face Unlock را انتخاب كنید.

 4‌‌ـ‌ اكنون مراحل فعال‌سازی قفل تشخیص چهره آغاز شده است و در دو مرحله اول نكاتی در رابطه با میزان امنیت این روش و چگونگی قرارگرفتن مقابل دوربین و محیط مناسب برای انجام این كار به شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب گزینه‌های Set it up و Continue این دو مرحله را طی كنید.

 

5‌‌ـ‌ حالا وقت آن رسیده است كه دوربین دستگاه را مقابل صورتتان بگیرید و صورتتان را در نقطه‌چین‌های مشخص شده جای دهید. به محض جایگیری صحیح صورت در فضای مشخص شده، رنگ نقطه‌چین‌ها به سبز تغییر كرده و می‌توانید با انتخاب گزینه Continue مراحل كار را ادامه دهید.

 6‌‌ـ‌ از آنجا كه ممكن است این روش در محیط‌های تاریك بدرستی عمل نكند و در چنین شرایطی نخواهید توانست قفل صفحه را باز كنید، این امكان در اختیار شما قرار گرفته است كه یك روش جایگزین نیز برای این روش حفاظتی درنظر بگیرید. در این مرحله ‌باید روش جایگزین را از میان دو حالت Pattern Pin انتخاب كنید و با تكمیل مراحل مرتبط با فعال‌سازی آنها، عملیات فعال‌سازی تشخیص چهره را به‌اتمام برسانید.

7‌‌ـ‌ دستگاه شما آماده استفاده است و می‌توانید با نشان دادن صورتتان در مقابل دوربین، قفل صفحه آن را باز كنید.

منبع:jamejamonline.ir

میلاد بخشی بازدید : 204 1392/06/20 نظرات (0)

ساخت تلويزيونی كه دو برنامه كامل همزمان پخش می كند

تلویزیون S9C,ویژگیهای تلویزیون S9C سامسونگ

ساخت تلويزيونی كه دو برنامه كامل همزمان پخش می كند
شرکت سامسونگ یک تلویزیون منحنی عرضه کرده است که امکان دیدن دو برنامه  مختلف را به طور همزمان فراهم می کند.این تلویزیون OLED پنجاه و پنج اینچی در واقع نوعی سینمای خانگی محسوب می شود و می تواند دعوا بر سر کنترل از راه دور تلویزیون را در منازل پایان دهد.


این تلویزیون که حدود هفت هزار پوند قیمت دارد از ویژگی منحصر به فرد "چند دید" برخوردار است.تلویزیون مدل  S9C سامسونگ یک صفحه نمایش منحنی دارد که کاربر باید برای استفاده از آن یک عینک خاص به چشم می زنند که بخشی از محتوا را بر می دارد و همچنین صدای آن تصویر نیز از طریق یک گوشی به کاربر می رساند.


مایکل زولر مدیر فروش و بازاریابی ارشد سامسونگ در اروپا می گوید:

دو نفر می توانند به طور همزمان دو برنامه مختلف را با اندازه تصویر کامل با کیفیت HD و حتی به شکل سه بعدی با عینک های چند دید سامسونگ تماشا کنند.

 

تلویزیون S9C در یک کنفرانس خبری نمایشگاه فناوری برلین رونمایی شده است.

ویژگی چنددید موجب شده است سازندگان این تلویزیون ها امیدوار شوند جدیدترین محصولات سامسونگ به دعوای همیشگی بر سر کنترل از راه دور در منازل پایان دهد.سامسونگ در این نمایشگاه همچنین از تلویزیون مدل S9000 نیز که یک UHD با شفافیت هشت میلیون پیکسل- چهار برابر شفافیت تلویزیون های HD کنونی- است، عرضه کرده.


این شرکت همچنین یک تلویزیون 98 اینچی عرضه کرده که آن قدر بزرگ است که بازیکنان فوتبال از داخل آن به اندازه واقعی دیده می شوند.

منبع:konjkav.com

میلاد بخشی بازدید : 165 1392/06/19 نظرات (0)

 

آموزش تصویری یک مدل موی جمع + عکس

با روش زیر به راحتی برای میهمانی و جشن ها موهای تان را زیباتر کنید

 مدل موی جمع ,آموزش تصویری یک مدل مو

 ابتدا موی تان را به دو دسته بالا و پایین تقسیم کنید.
سپس با استفاده از اسپری مو و سنجاق پوش داده و پشت سرتان ثابت کنید.
دسته پاینی مو را از طرف عمودی به دو تکه مساوی تقسیم کنید و هر کدام را جداگانه ببافید.
تکه موی بافته شده سمت راست را به سمت چپ و موی سمت چپ را به سمت راست برده و با سنجاق ثابت کنید.
با یک گل و یا روبان مدل موی تان را کامل کنید

میلاد بخشی بازدید : 185 1392/06/19 نظرات (0)

حل المسائل تئوری تخمین

کتاب تئوری تخمین با عنوان مباحث ویژه1 یکی از درس های اصلی رشته برق مخابرات در مقطع کارشناسی ارشد است که نه خود کتاب و نه حل المسائل ان در سایت های فارسی وجود ندارد. این حل المسائل بصورت دستنویس انگلیسی با فرمت پی دی اف نوشته شده است و تمام مسائل بصورت کامل حل شده است.

...

فرمت فایل: PDF تعداد صفحات: 221

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

میلاد بخشی بازدید : 698 1392/06/19 نظرات (0)

کاربرد پردازش تصویر و بینایی ماشین در صنایع غذایی

چکیده: در این پژوهش کاربرد پردازش تصویر در حوزه های مختلف صنایع غذایی تشریح می گردد . هدف این مقاله نشان دادن برتری های فناوری بینایی ماشین بر روش های سنتی و دستی مورد استفاده در صنایع غذایی است. بدین صورت که در آغاز معرفی کلی از پردازش تصویر و اجزای اصلی سیستم ان انجام شد و در ادامه محصولات غذایی گروه بندی شدند و پژوهش های انجام شده در هر گروه مورد بررسی قرار گرفتند.این محصولات بر اساس یک سری فاکتورها مورد ارزیابی قرار گرفتند که یکی از مهمترین انها فاکتور رنگ بود که در نهایت نتایج قابل توجهی به دست امد و این نتیجه حاصل شد که پردازش تصویر می تواند به عنوان یک روش سریع ، اقتصادی ، غیر تماسی(بدون دخالت انسان) و با دقتی بسیار بالا تر از روش های بازرسی چشمی و دستی ، در کنترل کیفیت خطوط تولید کارخانجات محصولات غذایی به کار گرفته شود.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 9

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

میلاد بخشی بازدید : 185 1392/06/17 نظرات (0)

تحقیق کامل فراماسونری و آخرالزمان

این فایل یک تحقیق بسیار کامل و جامع از فراماسونری و دجال و شیطان پرستی و آخرالزمان است... شامل عکس و رفرنس کامل... بسیار جامع است... با قیمتی کاملا مناسب

چکیده: یکی از علائم ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که در برخی روایات از علائم حتمی شمرده شده ، خروج شخصی به نام «دجال» است . او یک طاغوت بسیار حیله گر است و عده بسیاری را با خود همراه می کند. دَجَل» به معنای روكش نمودن یك شئ است كه باطن آن كم‌ارزش باشد ولی روی‌ آن را زرق و برق داده یا طلاكاری كنند. بنابراین وقتی دجال را برای كسی بكار می‌برند، یعنی‌ آن شخص منافق، دروغگو و فریبنده است. البته معانی متعددی كه گاه به ده معنا می‌رسد برای این واژه ذكر شده است، كه به عنوان نمونه به یكی از آنها اشاره شد. او چشم راست ندارد ، و چشم دیگرش در پیشانی اوست ، و مانند ستاره صبح می درخشد، چیزی در چشم اوست که گویی آمیخته به خون است. وی در یک قحطی سختی می آید . تاریخچه دجال به قبل از اسلام برمی‌گردد در كتاب انجیل نیز نام دجال به میان آمده است. از آیات انجیل استفاده می‌شود كه دجال به معنای دروغگو و گمراه كننده است و چنین استفاده می‌شود كه داستان خروج دجال و زنده بودنش در آن زمان هم در بین نصاری شایع بوده و در انتظار خروجش بوده‌اند. در اسلام نیز سخن از دجال به میان آمده است و روایاتی در این موضوع از فریقین (سنی وشیعه) وارد شده است، كه روایات اهل سنت در این باب به مراتب بیشتر از روایاتی است كه در منابع شیعه موجود می‌باشد و اكثر روایات شیعه نیز در این موضوع برگرفته شده از منابع حدیثی اهل سنت می‌باشد.

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,081
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,738
  • بازدید ماه : 6,285
  • بازدید سال : 56,274
  • بازدید کلی : 675,763