loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 163 1392/11/16 نظرات (0)


خلاصه کتاب تئوری سازمان جلد دوم

خلاصه تئوری مدیریت دفت - جلد دوم

قسمتی از متن:پدیده تغییر امری دائمی است وسازمان باید پیوسته تغییر کند.عواملی که موجب میگردند سازمان معمولا احساس نیاز به تغییر کند : نیروهای قدرتمند موجود در محیط وتکنولوژی ، یکپارچگی بین سیستم اقتصاد بین الملل، اشباع شدن بازارهای داخلی وروی آوردن کشورهای کمونیسم به سیستم سرمایه داری و .....سازمانهای از طریق مهندسی مجدد گسترش ساختارهای افقی وسیستم های خود گردان و ...... درصدد پاسخگویی به تقییرات محیط برامده اند .

تغییرات سریع و تدریجی : در تغییر سریع تحول ناگهانی ، رسیدن به تعادل جدید ، متحول ساختن کل سازمان ، را ایجاد ساختار و مدیریت جدید ، ارائه تکنولوژی جدید ، ایجاد بازار جدید برای تولید در تغییر مستمر : پیشرفت مستمر ، حفظ تعادل و تغییر در سایر بخشها ، تکنولوژی جدید وبهبود یا اصلاح نوع محصول .

میلاد بخشی بازدید : 131 1392/11/16 نظرات (0)

گزارش كارآموزي كامپيوتر در دانشگاه امام خميني واحد پشتيباني سخت افزار

 گزارش كارآموزي كامپيوتر در دانشگاه امام خميني واحد پشتيباني سخت افزار در 90 صفحه منطبق بر نحوه گزارش كارآموزي نويسي

چکیده:

در این گزارش کارآموزی در رابطه با تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوترهای دانشگاه، نصب ویندوز و نرم افزارهای مورد نیاز کاربر، تعمیرات اشکالات شبکه، اسمبل کردن سیستم جدید، تعویض قطعات سیستم کامپیوتر و شبکه، شبکه کردن کامپیوترها و همچنین ارائه سرویس در محل برای رفع اشکال از کامپیوترهای کاربرانب که با واحد پشتیبانی تماس گرفته اند می باشد.

میلاد بخشی بازدید : 153 1392/11/11 نظرات (0)

پایان نامه کارشناسی برق در مورد زمین کردن سیستم قدرت


۱۲۲صفحه ورد.

فلسفه و تاریخچه ارت: بین سالهای ۱۸۸۰ تا ۱۸۹۲ خطوط انتقال و توزیع برق بدون اینکه نقطه نوترال یا نول زمین شده داشته باشند احداث می شدند و هیچ نقطه ای از شبکه و تجهیزات ارت نمیشدند و اساسآ مفهومی به نام ارت وجود نداشت. مشکلات برق گرفتگی و آتش سوزی در منازل و اماکن عمومی و صنعتی وجود داشت بدون اینکه فیوزهای حفاظتی نصب شده در شبکه عیوب راتشخیص بدهند . مشکلات ادارات بیمه جهت جبران خسارت بیشتر و بیشتر میشد و به طور موازی تحقیقاتی جهت کاهش این خطرات به عمل میآمد. در سال ۱۹۲۴ انجمن مهندسان برق (IEE) در انگلستان اتصال بدنه فلزی وسائل برقی به زمین یا همان ارت کردن را اجباری نمود هر چند اینکار ساده نبود و مشکلات فراوانی داشت. در سال ۱۹۲۳ فرانسه نیز در استانداردهای ملی کشورش ارت کردن بدنه تجهیزات برقی را الزامی نمود. در سال ۱۹۲۷ فرانسه بحث ارت کردن نقطه نول ترانسفورماتورها را نیز تصویب نمود. در سال ۱۹۳۵ استانداردهای جامع حفاظت اشخاص و تجهیزات تدوین و اجرائی شد و از آن سالها به بعد ارتینگ همگانی شد.

میلاد بخشی بازدید : 163 1392/11/11 نظرات (0)

مقاله کارشناسی ارشد برق : مقایسه روش های مختلف برای طراحی پایدار کننده سیستم قدرت


پروژه درس دینامیک سیستم های قدرت

چکیده: مشکل عمده در بهره برداری سیستم قدرت مربوط به ناپایداری سیگنال کوچک ناشی از میرایی ناکافی در سیستم است. موثر ترین راه مقابله با این بی ثباتی استفاده از کنترل کننده های کمکی به نام پایدار کننده های سیستم قدرت، برای تولید میرایی اضافی در طول نوسانات فرکانس پایین در سیستم است مدل هیفرون فیلیپ یک ماشین سنکرون معمولا در تجزیه و تحلیل پایداری سیگنال کوچک استفاده می شود

میلاد بخشی بازدید : 181 1392/11/11 نظرات (0)

عنوان مقاله: دو روش تکراری اصلاحی برای حل دستگاه معادلات خطی وغیر خطی تنک


دراین مقاله به ارائه ی دو روش اصلاح شده از روش های تکراری مانده مینیمال و گوس – سایدل ، برای حل دستگاه معادلات خطی و غیر خطی می پردازیم ، روش اصلاحی از مانده مینیمال را و روش اصلاحی گوس-سایدل را می نامیم . نتایج عددی این روشها با روشهای اصلی مقایسه می شوند و کارایی روش های فوق در حل معادلات غیر خطی به نمایش گذاشته می شود .

...

فرمت فایل: DOC word (قابل ویرایش) تعداد صفحات: 9

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 245 1392/11/11 نظرات (0)

پایان نامه خدمات ارزش افزوده در فناوری اطلاعات

با سلام خدمت تمام دانشجویان و دانش پژوهان گرامی پایان نامه ای که خدمتتان ارائه می کنم پایان نامه خودم بوده که طی ساعت ها تلاش از منابع مختلف و با تنظیمات کامل طبق آئین نگارش پایان نامه های كارشناسی و كارشناسی ارشدآماده گردیده, و حال در اختیار شما دوستان عزیز قرار می دهم:

میلاد بخشی بازدید : 151 1392/11/11 نظرات (0)

پلان(HSE) ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معادن

قسمتی از متن: نمونه پلان HSE معادن شامل: کنترل عوامل زیان آور و حادثه ساز - کنترل در مرحله - جایگزینی - جداسازی متد های مرطوب - تهویه موضعی - تهویه عمومی

میلاد بخشی بازدید : 175 1392/11/11 نظرات (0)

پلان ایمنی، بهداشت و محیط زیست برای معادن

قسمتی از متن: چك لیست ها و نمونه پلان HSE معادن شامل: کنترل عوامل زیان آور و حادثه ساز - کنترل در مرحله - جایگزینی - جداسازی متد های مرطوب - تهویه موضعی - تهویه عمومی- وسایل حفاظت فردی بهداشت فردی - کنترل پزشکی روش های مدیریتی کنترل - آموزش - بیماری های شغلی - حوادث و صدمات غیرمرگبار منجر به روز کاری ازدست رفته - بیماریها و اختلالات اسکلتی- عضلانی مرتبط با کار در معادن - افت شنوایی - بیماری های ریوی مرتبط با کار - پنوموکونیوزیس کارگران معادن زغال سنگ - سیلیکوزیس - تماس با گرد و غبار در معادن زغال سنگ - تماس با گرد و غبار در سایر معادن - استرس گرمایی - دود و مه، گازها و بخارهای سمی حاصل از آتشباری - سایر مواد سمی - استرس و خستگی ناشی از کار ...

...

فرمت فایل: DOC word (قابل ویرایش) تعداد صفحات: 27

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 322
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 1,108
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 6,372
  • بازدید سال : 56,361
  • بازدید کلی : 675,850