loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 141 1392/11/06 نظرات (0)

پروژه کارآفرینی شرکت فنی مهندسی پدیده نوین (رشته معماری)

\"\"

قسمتی از متن: نرخ رشد فزاینده جمعیت، كمبود منابع سرمایه ای ، موانعی كه در راه انتخاب و انتقال تكنولوژی مناسب وجود دارد ، نوعی هشدار برای كشورهای در حال توسعه جهان سوم است كه برای گسترش فرصت های اشتغال و تأمین نیازهای اساسی افراد جامعه خود پیوسته بررسی و تحقیق نمایند و برنامه های مناسب و نوینی را جهت نیل به هدف مذكور تهیه و به اجرا گذارند. از این رو در بسیاری از كشورهای در حال توسعه، مهمترین مساله ، برنامه ریزی، بررسی و تحقیق در زمینه جستجوی راههای گوناگون و مناسب جهت ایجاد فرصتها و امكانات اشتغال است. از جمله راههای اشتغال زایی گسترش صنایع سنتی، صنایع كوچك ماشینی و نیز ترویج روحیه كارفرمائی میان متقاضیان كار و گسترش اشتغال آزاد است. ایجاد واحدهای صنعتی تولیدی باعث توزیع فعالیتهای تولیدی و خدماتی در بخشهای متعدد و جلوگیری از تمركز توان اقتصادی و سرمایه در دست عده ای معدود می شود. یکی از مشاغلی که در حال حاضر در کشور انجام می شود ارائه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره ای در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع ساختمان می باشد.

میلاد بخشی بازدید : 158 1392/11/06 نظرات (0)

طرح توجیهی توليد پارچه گردباف با ظرفيت 000 250 متر مربع در سال

\"\"

با توجه به اهمیت صنعت نساجی از نظر ارتباط پسین و پیشین كه این صنعت در اقتصاد می‌تواند ایجاد كند می‌بایست از توجه خاصی در زمینه تولید و صادرات برخوردار گردد. صنعت نساجی در ایران علیرغم گستردگی، قدمت و سابقه طولانی و درخشان خود در گذشته چنانكه باید و شاید تا كنون نتوانسته مانند سایر صنایع رشد كند. بنابراین برای دستیابی به توان رقابتی لازم است از تكنولوژی نوین و وسایل جدید جهت تولید بهتر استفاده گردد و تا جایی كه به كیفیت تولید لطمه ای وارد نشود باید از مواد اولیه داخلی بهره‌مند شد و می‌توان امیدوار بود كه تا گسترش صنعت پتروشیمی در ایران وجود دارد، صنعت نساجی از مزیت عمده ای در جهت مواد اولیه ارزان برخوردار گردد.

میلاد بخشی بازدید : 146 1392/11/06 نظرات (0)

طرح توجیهی شرکت تولیدی پنیر پرمایون

\"\"

پنیر سفید ترکیبی است از کازئین ،چربی،ویتامین و مواد معدنی با نسبت های تقریبا مشخص و مادّه اولیه اصلی آن عبارتست از:شیر تازه گاو و یا گوسفند و ماده اولیه فرعی آن شامل نمک طعام ،کلرور کلسیم (یا کربنات کلسیم) و مواد لاکتیکی و مایه پنیر بدون استاندارد تهیه و در دسترس مصرف کنند گان قرار می گیرد . واحدهایی که پنیر به صورت بهداشتی تهیه و تولید می نمایند بسیار محدود بوده و حتی تعدادی از آنها نیز در حال حاضر فعالیتی ندارد.احداث کارخانه به منظور تولید پنیر و خامه از شیر تازه گاو و گوسفند به ظرفیت سالیانه 900تن شیر بر اساس یک شیفت 8ساعت در روز و 300روز کاری در سال میباشد.

فرمت فایل: DOC word (قابل ویرایش) تعداد صفحات: 22

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


\"\"
میلاد بخشی بازدید : 146 1392/11/06 نظرات (0)

عنوان پایان نامه : بررسی فعالین پروبیوتیکی انتروکوکهای جدا شده از نمونه های پنیر محلی بر علیه پاتوژن های روده

\"\"

چکیده: هدف :در تحقیق حاضر ضمن بررسی حضور انتروکوک ها در نمونه پنیر محلی ایران نمونه های انتروکوکوس جداسازی گردید و فعالیت پروبیوتیکی آنها مانند اثر بر روی مهار رشد پاتوژن ها، اثر بر سطح چربیها و گلوکز خون و یا اثرات آنها بر روی سیستم ایمنی بررسی گردید.

میلاد بخشی بازدید : 142 1392/11/06 نظرات (1)

ماشین حساب پیشرفته مهندسی ++c

چکیده مطلب: این برنامه، برنامه ماشین حساب پیشرفته مهندسی به زبان ++c می باشد.در این برنامه یک راهنمایی جهت استفاده بهتر از عملگرهای ماشین حساب قرار دارد.

فرمت فایل: سورس cpp

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


میلاد بخشی بازدید : 187 1392/11/06 نظرات (0)

برنامه دفترچه تلفن به زبان ++c

\"\"

چکیده مطلب: این برنامه یک دفترچه تلفن فوق پیشرفته میباشد در این برنامه شما میتوانید داده هایی از قبیل نام،نام خانوادگی و شماره تلفن را ذخیره کنید همچنین میتوانید در صورت نیاز به جستجوی موارد ذخیره کرده خود بر اساس نام،نام خانوادگی،شماره تلفن بپردازید این برنامه از فایل و پشته نیز استفاده میکند و با توربو c ++ پیاده سازی شده است.

فرمت فایل: cpp سورس

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


\"\"
میلاد بخشی بازدید : 173 1392/10/25 نظرات (0)

پروژه طراحی بالابر گردان در کتیا و اسمبل کردن آن در محیط کتیا

پروژه طراحی بالابر گردان در کتیا و اسمبل کردن آن در محیط کتیا

این بالابر در محیط کتیا assemble شده در شکل 1 حالت انفجاری این پروژه نمایش داده شده و در شکل 2 با قید گذاری های کامل بالابر گردان طراحی گردیده و می تواند پروژه مناسبی برای علاقه مندان به این نرم افزار و حتی به عنوان پایان نامه برای رشته مکانیک قرار گیرد اجزای این بالابر شامل موارد زیر می باشد:

میلاد بخشی بازدید : 200 1392/10/25 نظرات (0)

پایان نامه كارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی، گرایش تولید صنعتی پیرامون ایجاد تغییرات در AHP با سلسله مراتب غیر خطی و وجود روابط ریاضی مابین معیارها و زیر معیارها

چكیده: از آنجا كه اتخاذ تصمیم صحیح و به موقع می تواند تاثیر به سزایی در زندگی شخصی و اجتماعی انسانها داشته باشد ضرورت وجود یك تكنیك قوی كه بتواند انسان را در این زمینه یاری كند كاملا محسوس می باشد. یكی از كار آمد ترین این تكنیك ها فرایند تحلیل سلسله مراتبی (Analytical hierarchy process ) است كه برای اولین بار توسط توماس ال ساعتی در دهه ی 1970 مطرح شد. این تكنیك بر اساس مقایسه های زوجی بنا نهاده شده و امكان بررسی سناریو های مختلف را به مدیران می دهد.

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 310
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,025
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,682
  • بازدید ماه : 6,229
  • بازدید سال : 56,218
  • بازدید کلی : 675,707