loading...
باشگاه مدرن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
میلاد بخشی بازدید : 394 1394/05/16 نظرات (0)

 

ویژگی های این کلاس:

1- دارا بودن جزوات کنکوری خلاصه و مفید و پر محتوا

2 - پوشش دادن کلیه نکات مهم درسی و کنکوری

3 - مطابق با استاندارد آزمون های سراسری سال های اخیر

4 - مطالب ارائه شده در جزوات ، مطالبی می باشند که از دید طراحان کنکور،مطالبی بسیار مهم و  حائز اهمیت می باشند و اکثرا هر ساله مورد سوال از دید طراحان کنکور بوده است.

5 - داوطلب ، در پایان کلاس ، با انبوهی از جزاوات حجیم مواجه نشده، بلکه جزواتی را در دست دارد که تمامی مطالب را بدون حذف ، خلاصه و مفید در بر دارد.

6 - در پایان ، خلاصه ریاضیا ت جامع و فیزیک جامع  کنکور فقط در چند برگ به داوطلب ارائه می شود ، تا داوطلب نگران خلاصه نویسی نبوده و به راحتی بتواند مطالب را مرور و جمع بندی کند.

با آرزوی سربلندی شما در آزمون سراسری سال 95

آدرس: مازندران - شهر ساری

میلاد بخشی بازدید : 415 1395/02/18 نظرات (2)

فايل آموزش طراحي صفحات وب و سايت

 

Image result for ‫آموزش طراحي صفحات وب و سايت‬‎

طراحي  صفحات وب موضوعي كاملاً سليقه اي است اينطور به نظر مي رسد كه بيشتر مردم دقيقاً مي دانند كه سليقه شان چه چيزي را مي پسندد و چه چيزي را رد مي كند.

اما زيبايي و ظاهر يك سايت فقط نيمي از داستان است و اغلب  مشكلاتي نظير قابليت استفاده مشكلات اجراي فني ، و صفحاتي كه به كندي بارگذراي مي شوند نيمه ديگر آن است كه من سعي كرده ام آن را در اين پروژه بيشتر  مورد بررسي قرار دهم
میلاد بخشی بازدید : 427 1394/04/08 نظرات (0)

پروژه بی نظیر اصول مدیریت و تئوری سازمان ها (صنعت کفش)

Image result for ‫صنعت کفش‬‎

پروژه ای که در اختیار شما قرار می گیرد، در سال تحصیلی 92-93 توسط دانشجویان ممتاز مهندسی صنایع و در زمینه صنعت پایپوش (کفش)، انجام گرفته است. این پروژه با صرف وقت و مطالعه ی بسیار، در 7 فصل جامع که در برگیرنده اکثر مطالب لازم در زمینه ی اصول مدیریت و تئوری سازمان ها می باشد، ارائه گردید است. مطالب در 218 صفحه با ظاهری زیبنده گردآوری شده و موفق به کسب بالاترین نمره (نمره کامل) از استاد مربوط به درس گردیده است.

میلاد بخشی بازدید : 436 1394/04/08 نظرات (0)

گزارش کارآموزی کارخانه سیمان (مهندسی شیمی)

Image result for ‫کارخانه سیمان‬‎

گزارش کارآموزی برای دانشجویان کارشناسی مهندسی شیمی که در یکی از بزرگترین کارخانجات سیمان کشور تهیه شده است.

مطالبی که در این گزارش آمده است شامل:

-  تاریخچه تولید سیمان

- انواع سنگ شکن

- سالن اختلاط، تجهیزات، ارزیابی عملکرد آن

- آسیاب مواد و انواع آن

- پیش گرمکن، انواع، مزایا و معایب هریک

- انواع کوره دوار، حرکات، توزیع دما و سوخت کوره

- خشک کن (کولر) و انواع آن

- الکتروفیلتر

- سیلوها

- آزمایشگاه فیزیک و روش های اندازه گیری

- آزمایشگاه شیمی و تعیین پارامترها در آن

- آزمایشگاه x-ray

این پروژه در سطح خوب و با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می گیرد.

قیمت: 12500 تومان

خرید        سوال از فروشنده

میلاد بخشی بازدید : 429 1394/04/08 نظرات (0)

معرفی 55 کسب وکار و سایت درآمدزای معتبر اینترنتی( ایرانی )

بسته کسب درآمد از اینترنت با معرفی 55 کسب و کار اینترنتی ایران

Image result for ‫کسب درآمد از اینترنت‬‎

ویژگی های بسته کسب و کار اینترنتی:

1)  تمامی افراد با هر سطح دانشی امکان کسب درآمد از سایت های معرفی شده را دارند.فقط باید سیستم و اینترنت داشته باشند

2)  تمامی سایت ها ایرانی،فارسی زبان و بر مبنای ارز کشور فعالیت می کنند و اجازه خروج ارز از کشور را نمی دهند(قانونی)

3) سایت ها پایش شده و برترین کسب و کار های اینترنتی در حوزه مربوط به خود را در این لیست معرفی کرده ایم.اکثرا دارای نشان نماد اعتماد الکترونیک اند


با خرید این بسته به سوالات زیر می توانید پاسخ بدهید و از روش های آن کسب درآمد کنید.

میلاد بخشی بازدید : 443 1394/04/08 نظرات (0)

پروژه آمار جمعیت کل ایران

Image result for ‫پروژه آمار جمعیت کل ایران‬‎

مقدمه :


دانستن ميزان رشد جمعيت وبرآورد جمعيت و كنترل آن در هر كشوري اهميت بسزايي را داراست . از اين رو ابتدا بايد از ميزان دقيق رشد جمعيت مطلع بود تا با توجه به آن بتوان برآورد جمعيت درست كشور را داشت و بتوان رشد جمعيت را در سطح مناسب نگاه داشت.


آمار گيري در اين پروژه بر اساس آمارگيري سالهاي ۱۳۸۱و۱۳۸۲ از بر آورد جمعيت در استانهاي مختلف كشور صورت گرفته است. در اين پروژه با استفاده از اطلاعات خام اوليه كه همان جداول برآورد جمعيت استانهاي كشور است جداول و نمودارهايي محاسبه شده اند و در پايان هر بخش نتيجه گيري از آن گرفته شده است.
شايان ذكر است اعداد اعشاري براي سهولت در محاسبات گرد شده اند و نيز مقادير عددي با فاصله بسيار زياد با دادهاي قبل از خود بي دليل مشكل ايجاد كردن در جداول فراواني ار محاسبات حذف شده اند.

میلاد بخشی بازدید : 518 1393/10/22 نظرات (2)

پروژه برنامه نویسی رشته مهندسی کامپیوتر؛ برنامه ماشین حساب مهندسی پیشرفته


چکیده:
برنامه ماشین حساب مهندسی پیشرفته ، یک پروژه عالی برای دانشجویان مقطع کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر می باشد.این برنامه به زبان ++c نوشته شده و در آن از اکثر عملگرهای ریاضی از قبیل روابط مثلثاتی (sin,cos,tan,cot) ، لگاریتم و ... استفاده شده است. یک فایل راهنما هم به منظور استفاده بهینه از برنامه در صفحه اول برنامه تعبیه شده است. در این فایل، نحوه استفاده از عملگرها و اپراتور ها بیان شده است. این برنامه قابل اجرا در نرم افزار ویژوال و همچنین قابل اجرا در سایر نرم افزار های برنامه نویسی تحت ویندوز می باشد، با این تفاوت که باید یک سری از کدهایی که برای سایر نرم افزارها و کامپایلرها تعریف نشده است، را تغییر داد. البته دانشجویان مقطع کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر، متخصص این کارند. بنابراین مشکلی نیست.
نویسنده برنامه:  مهندس میلاد بخشی


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

میلاد بخشی بازدید : 447 1393/10/03 نظرات (1)

دانلود طرح های توجیهی پرورش گاو شیری و گوشتی

 

طرح توجیهی فنی و اقتصادی پرورش گاو شیری و گوشتی با ظرفیت های مختلف


موضوع طرح :پرورش گاو شيری و گاو گوشتی
مقدمــه : ارائه دهندگان اين طرح در نظر دارند به فعاليت در زمينه پرورش گاو شيري و گوشتی پرداخته و شير و گوشت مورد نياز در سطح منطقه را تامين نمايند، در عين حال با تلقيح گاوها ،اقدام به توليد گوساله خواهد شد كه گوساله هاي نر حاصل به فروش رسيده و تليسه هاي بوجود آمده جايگزين دامهاي پير شده و مازاد تليسه ها نيز به فروش خواهند رسيد.
اجراي علاوه بر اينكه داراي توجيه اقتصادي مناسبي مي‌باشد ، همچنين زمينه اشتغال نيروهاي ماهر و نيمه ماهر را فراهم آورده و گامي در جهت رفع معضل بيكاري و مهاجرت به شهرها خواهد بود. ضمن اينكه اين طرح داراي اين قابليت مي‌باشد كه در قالب تعاوني هاي بانوان به مرحله اجرا درآيد.
توجيه اقتصادي طرح
الف – سرمايه گذاري ثابت الف – 1 ) زميـن الف – 2 ) محوطه سازي تسطيح و خاكبرداري حصاركشي الف – 3 ) ساختمانها انبار كنسانتره و علوفه موتورخانه آسايشگاه و نگهباني بهاربند اصطبل الف – 4 ) ماشين‌آلات: الف – 5 ) تاسيسات حفر چاه و لوله كشي منبع 1000 ليتري سوخت انشعاب برق سه فاز منبع آب 1000 ليتري بيرون بر حمل شير گرمايش و سرمايش الف – 6 ) تاسيسات اداري وسايل آشپزخانه وسايل رفاهي كاركنان الف – 7 ) هزينه‌هاي قبل از بهره‌برداري هزينه تهيه طرح، مشاوره، اخذ مجوزها و ثبت تسهيلات آمــوزش الف-8) خريد دام جمع كل سرمايه گذاري ثابت ب- هزينه هاي جاري ب – 1 ) مواد اوليه و نهاده هاي توليد دارو تفاله سبوس علوفه (كاه، يونجه و ... ) مواد ضد عفوني كننده ب – 2 ) حقوق و دستمزد مدير طرح نگهبان و موتورچي كارگر شير دوش كارگر ساده دامپزشك ب – 3 )هزينه نگهداري و تعميرات ب- 4 ) هزينه استهلاك ب- 5 ) سوخت و انرژي جمـع هزينه هاي جاري طرح سرمايه در گردش ( يك ماهه ) مواد اوليه و نهاده هاي توليد حقوق و دستمزد سوخت و انرژي جمع كل سرمايه گذاري طرح ج – فروش برآورد هزينه هاي عملياتي و غير عملياتي پيش بيني مالي طرح محاسبه دوره برگشت سرمايه محاسبه نقطه سر به سر ( در 100% توليد ) محاسبه كارمزد وام جدول بازپرداخت اصل و كارمزد تسهيلات اصل بازپرداخت تسهيلات كارمزد تسهيلات

توجه توجه:


1-باید توجه شود که برای هر زمین با متراژهای متفاوت و تعداد راسهای مورد نظر جهت نگهداری و خصوصا مبلغ وام و تسهیلات درخواستی باید طرح مناسب با مبالغ و اعداد مد نظر تهیه و نگارش گردد.
2-طرح های ارائه شده در این بسته بصورت نمونه ای از طرف وزارت تعاون تهیه و عرضه شده است.
3-فایلهای ورد این بسته با فونت 14 حدود 16 صفحه و فایلهای پی دی اف حدود 20 صفحه میباشند.

فایلهای به صورت 4 فایل pdf و 2 فایل word می باشند. این طرح ها مربوط به سال 1382 و 1385 می باشند.

خرید        سوال از فروشنده

تعداد صفحات : 128

درباره ما
Profile Pic
پورتال جامع شامل پایان نامه،پروژه،مقاله،طرح توجیهی،گزارش کار،نرم افزار،تحقیق ،نمونه سوال ،جروه درسی ،کتاب ،رشته های فنی مهندسی : مهندسی برق ،مهندسی مکانیک ،مهندسی کامپیوتر ،مهندسی عمران ،مهندسی هوا فضا ،مهندسی صنایع و مهندسی معدن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر در رابطه با کدامیک از موارد زیر برایتان مطلب قرار دهیم؟(اگر موردی هست که ذکر نشده باشد لطفا اطلاع دهید.با تشکر فراوان)
    نظرتان در مورد مدرن دانلود چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1018
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 254
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 502
  • بازدید ماه : 2,263
  • بازدید سال : 52,252
  • بازدید کلی : 671,741